האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


CSS Overriding Default Text Selection Color
מצנפת המיון
ברוך הבא Guest המערכת זיהתה אותך כלא ממויין, תוכל להתמיין כאן
 

פאנפיקים אחרונים
שם הפאנפיק: הארי פוטר, רק בוואטסאפ
עודכן ב: אתמול ב-17:16

שם הפאנפיק: הקונדסאים קוראים הארי פוטר והאסיר מאזקבא
עודכן ב: אתמול ב-8:23

שם הפאנפיק: הו אלוהים לא שוב!
עודכן ב: אתמול ב-0:12

שם הפאנפיק: -pain-
עודכן ב: 25.07.2024

שם הפאנפיק: לילי וג'יימס בהוגוורטס
עודכן ב: 24.07.2024

 

ברוכים הבאים!
ברוכים הבאים לHPortal – פורטל הארי פוטר הישראלי!
 

דרך פריווט מספר 4

דרך פריווט מספר 4 זה כתובת הבית ששייך לורנון ולפטוניה דרסלי. הם גרים בבית עם בנם, דאדלי והאחין של פטוניה, הארי פוטר, בנם של לילי פוטר, אחותה המנוחה של פטוניה, וג'יימס פוטר בעלה. דרך פריווט נחה על ישוב בשם "ווינגינג תחתית", שממוקמת במדינת[/מחוז] סארי, ליד לונדון בחלקה הדרומי של אנגליה. השכונה מורכבת ממספר בתים כמעט זהים לביתם של הדרסלים. שורות על גבי שורות של בתי מנהלים, שקרוב לוודאי מנהלים חברת מקדיחות משל עצמם.

"אתה לא מדבר - לא יכול להיות שאתה מדבר על האנשים שגרים כאן!" קראה הפרופסור מקגונגל, מזנקת על רגליה ומורה על בית מספר ארבע. "דמבלדור - אל תעשה את זה! צפיתי עליהם כל היום. אי אפשר למצוא שני אנשים יותר שונים מאיתנו. ויש להם כזה מין ילד - ראיתי אותו מכניס בעיטות לאמא שלו מקצה הרחוב ועד לכאן, וצורח שתקנה לו ממתקים. שהארי פוטר יעבור לגור כאן?!"

היסטוריה
אלבוס דמבלדור ביקר לראשונה בבית בשנת 1981, מעביר את התינוק הארי פוטר לאחריותם של הדרסלים לאחר הירצחם של הוריו. הארי לא היה הדבר היחיד שדמבלדור השאיר אחריו בביקור זה: הוא גם עורר קסם חזק שנותן להארי הגנה מלאה מהלורד וולדמורט ואוכלי המוות שלו כשהוא בתוך הבית, כל עוד הוא רואה את דרך פריווט כביתו, ועד שהוא מגיע ליום הולדתו השבע עשרה. כשזה קרה, מסדר עוף החול בחר להעביר את הארי לבית מוגן אחר - במהלך מבצע "שבעת הפוטרים" המפורסם - מספר ימים לפני יום הולדתו השבע עשרה, היום בו ההגנה הקסומה תישבר. חיל המשמר התאסף בדרך פריווט כשהם באו לקחת את הארי לכיכר גרימולד מספר 12 בקיץ של שנת 1995, כפי שהם עשו כשהם תכננו את מבצע שבעת הפוטרים ב-1997. דרך פריווט קושרה באופן זמני לרשת הפלו על ידי ארתור וויזלי, כשמשפחת וויזלי באה כדי לקחת את הארי בחזרה אל המחילה ליתר חופשת הקיץ בשנת 1994. העובדה שהאח הייתה מכוסה בקרשים היוותה קצת בעיה, היות והקוסמים והמכשפות לא רגילים שדבר כזה קורה בבית שלהם ולכן לא ציפו שמכשול מסוג זה יעמוד בדרכם. בסופו של דבר, אחד מהוויזלים פוצץ אותה כדי לצאת משם, ונשאר מספיק זמן אחרי זה כדי לתקן את הבעיה.

מראה
הבית מורכב משתי קומות. בפנים, הבית נראה מסודר ונקי יותר מהגינות המטופחות שבחוץ. הקומה התחתונה כוללת סלון, חדר אוכל, מטבח, ומסדרון. וכמובן, הארון שמתחת למדרגות, שמלא בעכבישים וגדול מספיק רק כדי לאכלס ילד צעיר אחד שישן בו. אפילו הדוד ורנון חשב שהארי הופך להיות קצת מכווץ יחסית לגילו כשהוא גדל בארון עד גיל אחת עשרה. מכל מקום, לאחר מכן הוא הורשה לגור בחדר שינה משלו, לוקח את מה שהיה אמור להיות חדר השינה השני של דאדלי. כמובן, שכמו תמיד הדוד ורנון לא היה מודאג מרווחתו של הארי, אלא היה לו מניע נסתר.
בסלון יש אח חשמלית מחוסה בקרשים.
המטבח מלא במכשירי הטכנולוגיה החדשים ביותר הנקיים מכל רבב, שכוללים טלוויזיה בעלת מסך רחב, בעוד שבחדר האוכל יש שולחן גדול מימדים שיכול להחזיק שלושים ושבע מתנות יום הולדת, ועוד כמה צלחות של בייקון וביצים.
הקומה השנייה מכילה את חדרם של ורנון ופטוניה, , חדרו של דאדלי, חדרו השני של דאדלי (בנוסף יש גם אמבטיה כמובן). חדרו השני של דאדלי (החדר הקטן ביותר מחדרי השינה) ניתן להארי על ידי ורנון בשנת 1981 - דבר שלא היה מעשה חסד, אלא בסך הכל היה עוד ניסיון למנוע מהארי לקבל את המכתב מבית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות. כמובן שהמעבר לא עבר בשתיקה אצל דאדלי, אבל הוא לא הצליח לגרום לורנון לשנות את דעתו. התוכנית לא עבדה בכל מקרה, ורובאוס האגריד הופיע בסופו של דבר כדי לתת להארי את המכתב בידיו, אבל מסיבה כל שהיא הארי נשאר בחדר בכל מקרה.
בתוך החדר, להארי יש מיטה, ארון ושולחן כתיבה, וכשהוא נשאר שם בקיץ הוא שומר גם את המזוודה שלו מהוגוורטס שם. הדוויג גרה בכלוב על שולחן הכתיבה. המאפיין העיקרי האחר של החדר הוא פתח קטן בתחתית הדלת שורנון התקין בשנת 1992 - חלק מתכוניתו לשמור על הארי כלוא בחדרו לנצח לאחר האירוע עם דובי ותקראית הפודינג הזכורה לרעה. הוא בנוסף התקין סורגים על החלונות כדי למנוע מהארי לברוח - הם עמדו רק שלושה ימים לפני שפרד וג'ורג' שברו אותם עם המכונית המעופפת, אך הפתח בדלת נשאר גם לשנים הבאות. כפי הנראה הדבר הורד לאחר תבוסתו של וולדמורט בסופה של מלחמת הקוסמים השנייה, כשהדרסלים יכלו לחזור לבסוף לחדרם ללא שום סיכון להתקפה. בנקודה זו, סוף סוף, הם היו חופשיים מהארי לנצח, וסביר להניח שאין דבר שיכול להפוך את ורנון למאושר יותר מזה.

גינות
ישנה חממה הממוקמת בגינה האחורית. דאדלי זרק פעם את צב המחמד שלו דרך הגג של החממה. פטוניה בדרך כלל שמה עין על השכנים שלה דרך המשוכה של הגן.
בגן הקדמי המשפחה מגלת אגפנתוס.

סביבה
ידוע מעט מאוד מידע על הסביבה הקרובה לדרך פריווט. דרך וויסטריה נמצאת בקרבת מקום, ברחוב הזה גרה הסקיבית והחברה במסדר עוף החול ארבלה פיג שגרה עם אוסף עצום של חתולים. גם שדרות מגנוליה הם חלק מהאזור. בסמטה חשוכה ליד מוסך צמוד לכביש ברחוב זה, ראה הארי לראשונה את סיריוס בלק בשנת 1993. זה היה גם המקום בו הוא ודאדלי הותקפו על ידי סוהרסנים בשנת 1995. דרך מגנוליה, שצמודה למשוכת עצי מגנוליה, יורדת אל גן משחקים אשר מכיל מספר נדנדות שנשברו על ידי דאדלי והכנופיה שלו.

דרך פריווט מספר 4
דרך פריווט מספר 4 - מהחזות



מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
1243 2793 1770 1108


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2007-2024