האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

CSS Overriding Default Text Selection Color
מצנפת המיון
ברוך הבא Guest המערכת זיהתה אותך כלא ממויין, תוכל להתמיין כאן
 

פאנפיקים אחרונים
שם הפאנפיק: -pain-
עודכן ב: 25.04.2024

שם הפאנפיק: ✨חכמה בלי גבולות✨
עודכן ב: 25.04.2024

שם הפאנפיק: בית הספר למפלצות ספרים
עודכן ב: 24.04.2024

שם הפאנפיק: צ'ו לבדה
עודכן ב: 24.04.2024

שם הפאנפיק: אובר קורקשן
עודכן ב: 24.04.2024

 

תגית YouTube
שינוי באופן השימוש בתגית "YouTube" בפורומים. לפרטים נוספים לחצו כאן
 

צ'ארלי וויזלי

צ'ארלי וויזלי, נולד ב-12 בדצמבר, 1972, הוא הבן השני של ארתור ומולי וויזלי, אחיו הצעיר של ביל וויזלי והאח הגדול של פרסי, ג'ורג', פרד ז"ל, רון, וג'יני וויזלי.
הוא למד בבית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות בשנים 1983-1990. הוא היה מדריך וגם קפטן נבחרת הקווידיץ' בזמן לימודיו בבית הספר.
לאחר שסיים ללמוד, נסע לחקור דרקונים ברומניה. במהלך מלחמת הקוסמים השנייה, צ'ארלי היה חבר במסדר עוף החול ולחם בקרב על הוגוורטס ב-1998. לאחר המלחמה, צ'ארלי המשיך לחקור דרקונים.

"מה שלומו של אחיך הזה צ'ארלי? אני אהבתי אותו מאוד - הוא הסתדר מצוין עם בעלי-חיים."
-רובאוס האגריד.

ראשית חייו ושנות הוגוורטס
צ'ארלי גדל בבית משפחת וויזלי, המחילה. בספטמבר 1984, הוא התחיל את שנתו הראשונה בבית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות, ומוין לבית גריפינדור כמו שאר משפחתו.
צ'ארלי למד באותה השנה עם נימפדורה טונקס, אבל לא ידוע אם הם היו מכרים. בשנתו השלישית, צ'ארלי בחר ללמוד טיפול בחיות פלא מכיוון שהוא אהב לעבוד בחוץ. בשנתו החמישית, הוא נבחר למדריך ואחר כך גם לקפטן קבוצת הקווידיץ' של בית גריפינדור, שבה הוא שיחק את המחפש, תפקיד שבו הוא הצטיין.
צ'ארלי לקח את מבחן ההתעתקות שלו פעמיים. הוא נכשל בניסיון הראשון, כשהוא הופיע עשרה קילומטרים דרומה מהמקום אליו התכוון, על ראשה של מוגלגית שעשתה קניות. הוא עבר בניסיון השני. האחים שלו, פרד וג'ורג', צחקו על כך, אבל לא לידו.

"אחי צ'ארלי תמיד היה טיפוס של טבע, לכן הוא נרשם לטיפול בחיות-פלא."
-פרסי וויזלי.

חקר הדרקונים
לאחר סיום הלימודים, צ'ארלי נסע לרומניה על מנת לחקור דרקונים. בנקודה כלשהי הוא קנה שרביט חדש והשרביט הישן שלו עבר אחיו הצעיר, רון.
רבים מעמיתיו האמינו שאילו היה בוחר לעשות כך, הוא היה יכול לשחק קווידיץ' באופן מקצועי והוא היה טוב מספיק כדי לשחק בנבחרת הלאומית של אנגליה.
בחג המולד ב-1991, הוריו של צ'ארלי ואחותו הקטנה, ג'יני, באו לבקר אותו ברומניה.
בתחילת שנת 1992, צ'ארלי קיבל מכתב מרון, שבו הוא מבקש עזרה לגבי הדרקון התינוק שרובאוס האגריד קיבל מאיש בפאב. הדרקון, נורווגי נקוד בשם נורברט, הוחזק אצל האגריד באופן בלתי חוקי, אבל רון, ביחד עם חבריו הארי פוטר והרמיוני גריינג'ר, לא רצה שחברו ייכנס לצרות. צ'ארלי, שתמיד הסתדר מעולה עם האגריד בגלל האהבה המשותפת של השניים לדרקונים, הסכים לבוא ולעזור ואירגן שכמה מחבריו יבואו לאסוף את נורברט ויישלחו אותו לשמורת דרקונים ברומניה, שם הוא עבד.
בשנת 1993, צ'ארלי הצטרף לשאר משפחתו לחופשה במצרים לאחר שאביו זכה בשבע-מאות אוניות בהגרלה השנתית של הנביא היומי.
במהלך שנת 1994, צ'ארלי שב למחילה כדי ללכת לגביע העולם בקווידיץ' יחד עם שאר משפחתו, שם הוא פגש את הארי פוטר בפעם הראשונה.
כשאוכלי המוות התפרעו בעקבות הניצחון של האירים, צ'ארלי, ביחד עם אביו, ביל ופרסי, עזרו למשרד הקסמים לעצור אותם.
צ'ארלי נשאר במחילה למשך הקיץ ובראשון בספטמבר ליווה את אחיו, הארי והרמיוני לתחנת קינג-קרוס לנסיעתם להוגוורטס.
במהלך טורניר הקוסמים המשולש, צ'ארלי סייע בהבאת נקבות דרקונים להוגוורטס על מנת להשתמש בהם במשימה הראשונה. הדרקונים הועברו בעזרת שימוש בסמי שינה, וצ'ארלי לא העז לספר עליהם לאימו בהתחשב בכך שהיא עוד כעסה על שבכלל נתנו להארי להשתתף בטורניר. הוא השגיח על הדרקונים בזמן המשימה למקרה שהעניינים יצאו משליטה, ולאחר סיומה של המשימה, בירך את הארי על שגבר על הזנב-קרנית ההונגרית. הוא תיאר את הביצועים של הארי לביל, ואמר שהארי היה "מדהים". הוא התכוון לקחת חופש מהעבודה כדי לנכוח במשימה השלישית, אך לא יכל בסוף.

"שמור מרחק, האגריד! הם יכולים לנשוף אש למרחק של שבעה מטרים, אתה יודע! הזנבקרנית הזאת הגיעה פעם לחמש-עשרה מטר!"
-צ'ארלי וויזלי לרובאוס האגריד.

מלחמת הקוסמים השנייה

"גם צ'ארלי חבר במסדר, אבל הוא עדיין ברומניה, דמבלדור רוצה שכמה יותר קוסמים זרים יגויסו במלוא המהירות, אז צ'ארלי מנסה בימים החופשיים שלו לבנות קשרים."
-ג'ורג' וויזלי להארי פוטר.

גיוס קוסמים זרים
כשאלבוס דמבלדור חידש את מסדר עוף החול כדי להתנגד ללורד וולדמורט, צ'ארלי הצטרף ביחד עם משפחתו. בזמן שאחיו ביל שב לאנגליה כדי לשרת טוב יותר את המסדר, צ'ארלי נשאר ברומניה וניסה לגייס קוסמים זרים למרד.

החתונה של ביל ופלר
בקיץ 1997, צ'ארלי שוב חזר למחילה, כדי לשמש כשושבין של ביל בחתונתו עם פלר דלאקור.
במהלך חגיגת יום ההולדת השבע-עשרה של הארי ערב לפני החתונה, הוא סיפר להאגריד ששלומו של נורברט טוב, וששמו הוא לא נורברט, אלא נורברטה, מאחר שהם גילו, להפתעתו של האגריד, שנורבט היה בעצם דרקון נקבה.
כשהחתונה נקטעה על-ידי אוכלי המוות בנפילתו של משרד הקסמים, הוא נחקר ביחד עם שאר משפחתו, אבל שוחרר לאחר-מכן. כנראה הוא חזר לעבודתו ברומניה, כמו אביו ואחיו אשר הורשו לחזור לעבודה.

הקרב על הוגוורטס
בזמן ששאר משפחת וויזלי ענתה לקריאתו של נוויל לונגבוטום לאנשים כדי להילחם בקרב על הוגוורטס, צ'ארלי לא הצטרף אליהם מיידית, כנראה בגלל שהותו מחוץ למדינה באותו הזמן. אבל הוא הגיע לקראת סוף הקרב כשהוא מוביל תגבורת המורכבת מכל החברים ובני המשפחה של תלמידי הוגוורטס אשר החליטו להישאר ולהילחם ותושבי הוגסמיד. כשהם מגיעים בדיוק כשנוויל חיסל את נגיני, צ'ארלי הוביל אותם לקרב מול אוכלי המוות. בנוסף הוא חזה באימו הורגת את בלטריקס לסטריינג' ובהארי מביס את וולדמורט אחת ולתמיד. צ'ארלי חלף על פני הוראס סלגהורן כאשר נכנס לבית הספר ושרד את הקרב האחרון. כמו שאר בני משפחתו, צ'ארלי היה הרוס כשפרד מת.

אפילוג
לאחר המלחמה, צ'ארלי לא התחתן או הביא ילדים, מכיוון שהוא היה מעוניין יותר בדרקונים מאשר בקיום מערכת יחסים רומנטית.



מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007