האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

CSS Overriding Default Text Selection Color
מצנפת המיון
ברוך הבא Guest המערכת זיהתה אותך כלא ממויין, תוכל להתמיין כאן
 

פאנפיקים אחרונים
שם הפאנפיק: -pain-
עודכן ב: 25.04.2024

שם הפאנפיק: ✨חכמה בלי גבולות✨
עודכן ב: 25.04.2024

שם הפאנפיק: בית הספר למפלצות ספרים
עודכן ב: 24.04.2024

שם הפאנפיק: צ'ו לבדה
עודכן ב: 24.04.2024

שם הפאנפיק: אובר קורקשן
עודכן ב: 24.04.2024

 

תגית YouTube
שינוי באופן השימוש בתגית "YouTube" בפורומים. לפרטים נוספים לחצו כאן
 

דניס קריווי

דניס קריווי היה קוסם יליד-מוגלגים ואחיו הצעיר של קולין קריווי. הוא היה תלמיד בהוגוורטס, בית הספר לכישוף ולקוסמות והיה צעיר מהארי פוטר בשלוש שנים. כמו אחיו הוא מויין לבית גריפינדור. אביו היה חלבן.

חיים מוקדמים
דניס נולד למשפחת המוגלגים קריווי. אביו היה חלבן ואמו הייתה מוגלגית גם כן. בשנת 1991 אחיו הגדול של דניס, קולין, קיבל מכתב מ'הוגוורטס, בית הספר לכישוף ולקוסמות' בו נודע למשפחתו כי הוא קוסם, דבר שזעזע והדהים את משפחת המוגלגים. קולין ומשפחתו היו מרותקים מהתגלית, וזה היכה באהבתו של קולין לצילום תמונות, סביר להניח כדי להראות למשפחה את חייו בעולם הקוסמים.
דניס ומשפחתו עברו תקופת מתח נפשי על בנם, קולין, כשזה שותק על ידי בסיליסק בשנתו הראשונה בהוגוורטס. כעבור שנתיים, ב1993, דניס קיבל מכתב מהוגוורטס גם הוא, דבר שהיה נדיר ביותר עבור משפחת מוגלגים: שני ילידים קוסמים למשפחה מוגלגית אחת.

שנות בהוגוורטס

חברי צבא דמבלדור איתם נמנה גם דניס קריווי
חברי צבא דמבלדור איתם נמנה גם דניס קריווי

השנה הראשונה
להפתעת המשפחה, קיבל דניס גם הוא מכתב קבלה ל'הווגרטס', ולאחר זאת היה דניס מרוגש להגיע סוף כל סוף להוגוורטס בשנת הלימודים שבין 1994-1995, ואחיו היה חרד מאוד על הגעת אחיו הצעיר להוגוורטס ולמיונו.
בעת חציית האגם המסורתית כתלמיד שנה ראשונה בהוגוורטס עם רובאוס האגריד, דניס נפל לתוך האגם, אך ניצל על ידי יצור שדניס טען כי היה 'דיונון ענק'.
לאחר שסוף סוף הגיע לטירה, נוטף מים, דניס מויין לגריפינדור – הבית אליו מויין אחיו קולין, וכך גם גיבורו של קולין, הארי פוטר. דניס חלק חדר עם נייג'ל ווספורט, שמויין גם הוא לגריפינדור באותה השנה.
שנתו הראשונה של דניס בהוגוורטס הייתה שונה במקצת משנה רגילה, כמו גם שנתו הראשונה של אחיו, וזאת היה בגלל אירוח בתי הספר 'בובאטון' ו'דורמשטרנג' לקראת טורניר גביע האש. הארי פוטר, שהיה בבית גריפינדור כמו דניס, נבחר להיות נציג בית הספר 'הוגוורטס', כמו סדריק דיגורי.
תוך כדי שנתו הראשונה של דניס בהוגוורטס, למד קריווי את לימודי הקסם הרגילים וצפה במשימות הטורניר. לקראת סוף השנה, מתמודד הפלפאף – סדריק דיגורי – נרצח על ידי לורד וולדמורט המחדש את כוחותיו. הטוענים כי וולדמורט אכן חזר היוו מקור דאגה לדניס ולקולין, שכן היו ילידי מוגלגים שניהם, וילידי מוגלגים נרדפו במלחמת הקוסמים הראשונה כשוולדמורט היה בראשית כוחו לאחרונה.

השנה השנייה
בשנתו השניה בהוגוורטס, בית הספר היה בפיקוחו של משרד הקסמים, באמצעות דולורס אמרידג' שלימדה 'התגוננות מפני כוחות האופל' ושימשה כמפקחת עליונה. במשך שהותה בהוגוורטס היא אימללה את חיי התלמידים והפכה את שהותם בהוגוורטס ללא נעימה, אכפה חוקי ענישה חדשים והתעקשה ללמד הגנה מפני כוחות האופל באופן תיאורטי בלבד, מה שהניע את הרמיוני גריינג'ר להקים את 'צבא דמבלדור' בעזרת חבריה – רון וויזלי ומי שהעביר את השיעורים - הארי פוטר.
דניס ואחיו קולין שניהם הצטרפו ל'צבא דמבלדור'. דניס עבר על חוקי בית הספר כשהצטרף לאחיו קולין לאחד מטיולי סוף השבוע של הוגסמיד לפונק ראש החזיר לפגישת 'צבא דמבלדור' הראשונה. שותפו לחדר, נייג'ל ווספורט, התגנב גם הוא לפגישה. לקראת סוף השנה, אושר על ידי משרד הקסמים כי הלורד וולדמורט אכן חזר, עקב הקרב במחלקת המסתורין. אז מלחמת הקוסמים השנייה החלה באופן רשמי.

השנה השלישית

בשנתו השלישית של דניס הורשה לו לצאת לטיולי סוף השבוע בהוגסמיד עם רשותם של הוריו. כעת היה יכול גם לבחור את מקצועות הבחירה שלו, כגון 'גילוי עתידות'. שנת לימודים זו הייתה מלאת-אירועים לקראת סוף השנה, כשמנהל הוגוורטס נרצח על ידי סוורוס סנייפ ונפל ממגדל האסטרונומיה. כשקבוצת תלמידים התגודדה סביב גופתו, סביר להניח כי דניס קריווי היה ביניהם. לאחר מכן, התלמידים הגיעו להלוויתו של אלבוס דמבלור, לפני שעלו על רכבת 'הוגוורטס אקספרס' ושבו הביתה.

מלחמת הקוסמים השנייה
לאחר שסיים את שנת הלימודים 1996-1997, דניס ואחיו קולין שניהם לא שבו לשנה נוספת בהוגוורטס לאחר האירועים הקשים שפקדו את הוגוורטס ועולם הקסמים והוריהם לא הרגישה בטוחים מספיק בשביל לשלוח אותם לעוד שנה לשנת הלימודים 1997-1998 שנוהלה על ידי הלורד וולדמורט דרך חסידיו: סוורוס סנייפ, אלקטו ואמיקוס קארו, אחרי שאלבוס דמבלדור נרצח.
לאחר שהשתלט על הוגוורטס, וולדמורט השתלט גם על משרד הקסמים כשמינה שר קוסמים חדש, אחרי שרופוס סקרימג'ר נרצח. כעת כשהמשרד היה בידיו של וולדמורט, נפתחה 'ועדת הרישום לבני מוגלגים', שנוהלה על ידי דולורס אמברידג' בה מרד דניס בשנתו השנייה בהוגוורטס, מה שגרם לילידי המוגלגים ומשפחותיהם לנוס.

הקרב על הוגוורטס
אחרי שברחו במשך מספר חודשים, התחולל הקרב המכריע שהתקיים בטירת הוגוורטס במאי 1998, שנודע בשם 'הקרב על הוגוורטס'. דניס ומשפחתו הסתתרו במקום מחבוא אך כאשר נוויל לונגבוטום זימן את כל חברי מסדר עוף החול לקרב, עזב קולין קריווי את מקום מחבואו ויצא לקרב. אין זה ידוע אם גם דניס, כמו אחיו, יצא להילחם בהוגוורטס, שכן לא רק שהיה נמלט, היה גם קטין.
במהלך הקרב אחיו הגדול של דניס, קולין, נהרג בשטח הוגוורטס. גופתו נמצאה לאחר מכן על ידי נוויל לונגבוטום ואוליבר ווד. מצבו הסופי של דניס לאחר הקרב לא ידוע.



מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007