האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


CSS Overriding Default Text Selection Color
מצנפת המיון
ברוך הבא Guest המערכת זיהתה אותך כלא ממויין, תוכל להתמיין כאן
 

פאנפיקים אחרונים
שם הפאנפיק: הארי פוטר, רק בוואטסאפ
עודכן ב: אתמול ב-17:16

שם הפאנפיק: הקונדסאים קוראים הארי פוטר והאסיר מאזקבא
עודכן ב: אתמול ב-8:23

שם הפאנפיק: הו אלוהים לא שוב!
עודכן ב: אתמול ב-0:12

שם הפאנפיק: -pain-
עודכן ב: 25.07.2024

שם הפאנפיק: לילי וג'יימס בהוגוורטס
עודכן ב: 24.07.2024

 

ברוכים הבאים!
ברוכים הבאים לHPortal – פורטל הארי פוטר הישראלי!
 

הארי פוטר והנסיך חצוי־הדם – רשימת הפרקים

השר ההוא שם הפרק: "השר ההוא"
מספר עמודים: 16
תקציר: הפרק מלמד על מערכת יחסים שהתגבשה בין ראש הממשלה הבריטי לשר הקסמים, קורניליוס פאדג'. אנו מגלים כי פאדג' פרש מתפקידו וכי התמנה שר קסמים חדש.
מבוא ספינר שם הפרק: "מבוא ספינר"
מספר עמודים: 17
תקציר: נרקיסה מאלפוי ובלטריקס לסטריינג' מגיעות למבוא ספינר, מקום מגוריו של סוורוס סנייפ. סנייפ נודר את הנדר הכובל, ומבטיח להשגיח על דראקו ולהשלים את המשימה שהלורד וולדמורט הטיל עליו במידת הצורך.
צוואה וקול צווחה שם הפרק: "צוואה וקול צווחה"
מספר עמודים: 15
תקציר: דמבלדור מבקר את הארי בבית הדרסלים, מעביר לו את צוואתו של סיריוס, בה כל רכושו עבר אליו, כולל קריצ'ר הגמדון והבית בכיכר גרימולד מספר 12. הוא אף לוקח אותו להרפתקה חדשה.
הוראס סלגהורן שם הפרק: "הוראס סלגהורן"
מספר עמודים: 20
תקציר: דמבלדור משתמש בהארי כדי לשכנע את הוראס סלגהורן לחזור לתפקידו כמורה בבית הספר. לאחר מכן הוא לוקח את הארי למחילה, בית משפחת וויזלי, שם הוא נשאר עד לסוף החופשה.
פלעכס אצל הוויזלים שם הפרק: "פלעכס אצל הוויזלים"
מספר עמודים: 22
תקציר: מולי מספרת להארי שמאז התקרית במשרד הקסמים עולם הקסמים בכוננות גדולה, חש מאויים מפני וולדמורט. הארי מגלה שפלר דלאקור יוצאת עם ביל וויזלי ומקבל את ציוני הבגרות שלו.
דראקו סוטה מן הדרך שם הפרק: "דראקו סוטה מן הדרך"
מספר עמודים: 21
תקציר: הארי והוויזלים הולכים לקניות בסמטת דיאגון, בה הארי מבין את החשש הגדול שאוחז בעולם הקוסמים. הארי רואה את דראקו ואת אימו בסמטת נוקטורן, ויחד עם רון ועם הרמיוני עוקב אחריו לחנות של בורגין וברקס.
מועדון הסלג סלבז שם הפרק: "מועדון הסלג-סלבז"
מספר עמודים: 23
תקציר: בהוגוורטס אקספרס הארי מקבל מסלגהורן הזמנה לכינוס של מועדון הסלג-סלבז, בו הוא מכיר מספר תלמידים חדשים. הארי מתחבא בקרון של דראקו מאלפוי ומצוטט לשיחותיו.
נצחונו של סנייפ שם הפרק: "נצחונו של סנייפ"
מספר עמודים: 15
תקציר: לאחר שהארי כמעט פספס את שנת הלימודים בהוגוורטס בגלל תקרית עם מאלפוי, טונקס מגיעה ומחלצת אותו. דמבלדור מודיע לתלמידי הוגוורטס שסלגהורן הוא הפרופסור החדש לשיקויים ושסנייפ הוא הפרופסור להתגוננות מפני כוחות האופל.
הנסיך חצוי הדם שם הפרק: "הנסיך חצוי-הדם"
מספר עמודים: 21
תקציר: שנת הלימודים בהוגוורטס מתחילה. הארי מקבל מכתב מדמבלדור בו רשום שהשניים יתחילו שיעורים פרטיים במשרד המנהל. הארי מגלה בספר השיקויים שלו הערות מועילות שכתב מישהו שמכנה עצמו "הנסיך חצוי-הדם".
בית משפחת גונט שם הפרק: "בית משפחת גונט"
מספר עמודים: 20
תקציר: הארי מוזמן לשיעור הראשון שלו עם דמבדלור, בו הוא צופה בזכרונות מעברו של וולדמורט. הארי עד לחיים בבית משפחת גונט, קרוביו של וולדמורט, זמן קצר לפני שאימו נכנסה להיריון.
הרמיוני נרתמת לעזור שם הפרק: "הרמיוני נרתמת לעזור"
מספר עמודים: 18
תקציר: הארי מקבל את ספר השיקויים החדש שלו ומחליף את הכריכות בין הספר החדש לבין זה של הנסיך חצוי-הדם. המיונים לנבחרת הקווידץ' של גריפינדור מתקיימים, ורון מתקבל לנבחרת בתור שומר.
ענק וגנב שם הפרק: "ענק וגנב"
מספר עמודים: 19
תקציר: דמבלדור נעלם הרבה בזמן האחרון. הארי מגלה על עוד קללות בספר של הנסיך חצוי-הדם. הארי מגלה שנגנב רכוש מהבית שסיריוס הוריש לו.
רידל איש חידה שם הפרק: "רידל איש חידה"
מספר עמודים: 19
תקציר: הארי מגיע לעוד שיעור אצל דמבלדור. דמבלדור והארי צופים בזכרונות על ילדותו של טום רידל, והארי מגלה כי וולדמורט יכל לשלוט בכוחו כבר מגיל צעיר. קייטי בל נפגעת בעקבות מגע בענק מקולל.
פליקס פליציס שם הפרק: "פליקס פליציס"
מספר עמודים: 22
תקציר: הארי מצרף את דין לקבוצת הקוודיץ' במקום קייטי בל, ואחרי אימון הקווידיץ' רון והארי מוצאים את ג'יני ודין מתנשקים מאחורי שטיח קיר. רון כועס ורב עם ג'יני. הארי גורם לרון לחשוב שהוא הכניס פליקס פליציס למשקה שלו.
הנדר הכובל שם הפרק: "הנדר הכובל"
מספר עמודים: 20
תקציר: הרמיוני מזהירה את הארי מפני חבורה של בנות שרוצות להביא לו שיקוי אהבה. הארי מזמין את לונה למסיבה שעורך סלגהורן, ו
הרמיוני מזמינה את מקלאגן. הארי מאזין לשיחה של סנייפ ומאלפוי.
חג מולד צונן במיוחד שם הפרק: "חג מולד צנון במיוחד"
מספר עמודים: 22
תקציר: הארי ורון יוצאים לבלות את חג המולד במחילה. הארי מספר לאדון וויזלי, ללופין ולרון על ששמע בשיחה של מאלפוי וסנייפ. פרסי וויזלי ורופוס סקרימג'ר מגיעים ומנסים לשכנע את הארי לעמוד לצד משרד הקסמים.
זיכרון סלג תוקף שם הפרק: "זיכרון סלג-תוקף"
מספר עמודים: 22
תקציר:
הארי חוזר להגוורטס, הוא מוזמן לעוד שיעור אצל דמבלדור. דמבלדור אומר להארי שהשיחה של סנייפ ושל מאלפוי לא גורמת לו לדאגה. דמבלדור מטיל על הארי משימה - להשיג מסלגהורן את הזיכרון המקורי בו רידל הצעיר מבקש ממנו מידע על הורקרוקסים.
הפתעת יום הולדת

שם הפרק: "הפתעת יום הולדת"
מספר עמודים: 23
תקציר:
המריבה בין רון והרמיוני מתגברת. הארי עובר את המשימה של סלגהורן ומציג בזואר במקום שיקוי-נגד. הארי שואל את סלוגהרן על ההורקרוקסים, סלגהורן טוען שהוא לא יודע כלום ומתחמק מהארי. שיעורי ההתעתקות מתחילים. ביום ההולדת של רון הוא מתאהב ברומילידה ויין כתוצאה משיקוי האהבה שהיה בקדרות השוקלד של הארי. הארי לוקח את רון לסלגהורן. רון מורעל מיין דבש ששתה.

מעקב גמדי שם הפרק: "מעקב גמדי"
מספר עמודים: 21
תקציר:
השמועה על הרעלתו של רון מופצת, כשבינתיים הוא נאלץ לבלות מספר ימים מרפאה. הארי ממנה במקומו את מקלאגן כשומר בקבוצת הקווידיץ'. משחק הקווידיץ' של גריפינדור והפלפאף מגיע. הארי מורה לקריצ'ר לעקוב אחר דארקו מאלפוי, דובי מבקש לעזור והארי מסכים. 
בקשתו של הלורד וולדמורט שם הפרק: "בקשתו של הלורד וולדמורט"
מספר עמודים: 22
תקציר:
הארי מוזמן לעוד שיעור אצל דמבלדור. פרופסור טרלוני עדיין לא מסכימה עם זה שפרינזה מלמד גילוי עתידות. הארי מתבייש בכך שלא השיג את הזכרון מפרופסור סלגהורן. דמבלדור השיג שני זכרונות חדשים על רידל הבוגר.
החדר שאין לדעת אותו שם הפרק: "החדר שאין לדעת אותו"
מספר עמודים: 19
תקציר: הארי מחפש דרך להוציא את הזיכרון המקורי מסלגהורן. קריצ'ר ודובי מדווחים להארי שדראקו מבקר רבות בחדר הנחיצות, והארי מבין שקראב וגויל מתפקדים כשומרים שלו מחוץ לחדר, במסווה דמויות של בנות. הארי מנסה להיכנס לחדר הנחיצות אך נכשל. הוא פוגש את טונקס בטירה, והיא מספרת לו שבאה לפגוש את דמבלדור, אך הוא לא נוכח בטירה.
אחרי הקבורה שם הפרק: "אחרי הקבורה"
מספר עמודים: 20
תקציר: השלישייה מגלה שהרעגוג, העכביש הענק של האגריד, מת. הארי משתמש בפליקס פליציס כדי להשיג את הזיכרון האמיתי מסלגהורן. הארי וסלגהורן משתתפים בטקס הקבורה של הרעגוג, האגריד וסלגהורן משתכרים, והארי משיג את הזיכרון המקורי.
הורקרוקסים שם הפרק: "הורקרוקסים"
מספר עמודים: 21
תקציר: הארי ודמבלדור צופים בזיכרון האמיתי, ומגלים שסלגהורן סיפר לרידל כל מה שרצה לדעת על הורקרוקסים. הם מבינים שוולדמורט פיצל את נשמתו לשבעה חלקים: הקמע של סלית'רין, הספל של הפלפאף, חפץ של גריפינדור, חפץ של רייבנקלו, היומן של טום רידל, הטבעת של משפחת גונט והנחשית נגיני.
סקטומסמפרה

שם הפרק: "סקטומסמפרה"
מספר עמודים: 19
תקציר: הארי שומע את מאלפוי בוכה בחדר השירותים של הקומה השישית. כשהוא נכנס, מתחולל ביניהם קרב, בו הארי פוצע את דראקו קשות כשהוא מטיל עליו את הלחש
"סקטומסמפרה" שמצא בספר של הנסיך חצוי-הדם. סנייפ מעניש את הארי בעונשים רבים, ביניהם הוא אוסר עליו להשתתף במשחק הקווידיץ' הקרוב. הארי מחביא את הספר של הנסיך חצוי-הדם בחדר הנחיצות.

הרואה בקלקלתה שם הפרק: "הרואה בקלקלתה"
מספר עמודים: 18
תקציר: דמבלדור מזמן את הארי לפגישה דחופה במשרדו, ובדרך לשם הארי פוגש את טרלוני שמנסה להחביא בחדר הנחיצות בקבוקי שרי. היא טוענת שמישהו כבר נמצא בחדר, ושהיא שמעה קול גברי צוהל. הארי מבין מתוך סיפוריה שסנייפ הוא זה שסיפר לוולדמורט על הנבואה שנוגעת להארי עצמו ולוולדמורט, ושהוא אשם ברצח את הוריו. דמבלדור מזמין את הארי להצטרף אליו לחיפוש אחר הורקרוקס נוסף. הארי מתפרץ על דמבלדור וכועס על שהעסיק את סנייפ. לפני שהוא יוצא למשימה עם דמבלדור, הוא נותן לרון ולהרמיוני את הפליקס פליציס ומעדכן אותם שכנראה מאלפוי הצליח במשימתו. הוא מורה להם לכנס את חברי צ"ד.
המערה שם הפרק: "המערה"
מספר עמודים: 21
תקציר: הארי ודמבלדור יוצאים לחפש הורקרוקס נוסף. הם מתעתקים לעבר מערה בלב ים. אחרי שהם מצליחים להיכנס, הם מגלים שהמערה היא בעצם אגם עצום, שבמרכזו אי. ההורקרוקס המדובר נמצא בקערת אבן, מתחת לשיקוי ירוק. כדי להגיע להורקרוקס, דמבלדור נאלץ לשתות את השיקוי, אשר מסב לו סבל רב. חיז"לים תוקפים את הארי, ודמבלדור מגן עליו באמצעות טבעת אש. השניים חוזרים להוגסמיד עם ההורקרוקס.
המגדל מוכה הברק שם הפרק: "המגדל מוכה ברק"
מספר עמודים: 16
תקציר: כשהם מגיעים להוגסמיד הם מגלים מעל הוגוורטס את האות האפל. הם משאילים את המטאטאים של מדאם רוזמרטה, וטסים למגדל האסטרונומיה. דראקו פורץ למגדל, וחושף בפני דמבלדור שמשימתו היא לרצוח אותו. דראקו מהסס, אך אוכלי המוות שהוא מצליח להחדיר לטירה מדרבנים אותו. סנייפ מגיע והורג את דמבלדור.
מנוסת הנסיך שם הפרק: "מנוסת הנסיך"
מספר עמודים: 12
תקציר: סנייפ ודראקו נמלטים מהטירה, והארי רודף אחריהם. הארי מנסה להטיל על סנייפ את אחד הלחשים של הנסיך חצוי-הדם, וסנייפ חושף בפניו שהוא הנסיך. הארי חוזר לעבר גופתו של דמבלדור, ומגלה שהוא אכן שרוע מת על הקרקע. הוא מגלה אף שקמע ההורקרוקס מזויף.
קינת עוף החול שם הפרק: "קינת עוף החול"
מספר עמודים: 19
תקציר: הארי מגלה שאחד מאוכלי המוות מת בקרב, ושאיש מחבריו לא נפגע, למעט ביל וויזלי שננשך על-ידי פנרייר גרייבק. הפרופסורים דנים על עתידה של הוגוורטס ועל הלוויתו של דמבלדור. פוקס, עוף החול של דמבלדור, מזמר קינה עצובה על מות בעליו. ההבנה מחלחלת אל הארי.
הקבר הלבן שם הפרק: "הקבר הלבן"
מספר עמודים: 17
תקציר: דמבלדור נקבר בהוגוורטס, תחת מצבת שיש לבנה, והמונים מגיעים לטקס קבורתו. הארי נפרד מג'יני היות והוא חושש שהקשר ביניהם מסכן אותה. הוא מחליט לא לחזור בשנת הלימודים הבאה להוגוורטס, אלא לחפש את ההורקרוקסים של וולדמורט ולהלחם נגדו. רון והרמיוני מחליטים להצטרף אליו.


מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
1243 2793 1770 1108


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2007-2024