האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


CSS Overriding Default Text Selection Color
מצנפת המיון
ברוך הבא Guest המערכת זיהתה אותך כלא ממויין, תוכל להתמיין כאן
 

פאנפיקים אחרונים
שם הפאנפיק: הארי פוטר, רק בוואטסאפ
עודכן ב: אתמול ב-17:16

שם הפאנפיק: הקונדסאים קוראים הארי פוטר והאסיר מאזקבא
עודכן ב: אתמול ב-8:23

שם הפאנפיק: הו אלוהים לא שוב!
עודכן ב: אתמול ב-0:12

שם הפאנפיק: -pain-
עודכן ב: 25.07.2024

שם הפאנפיק: לילי וג'יימס בהוגוורטס
עודכן ב: 24.07.2024

 

ברוכים הבאים!
ברוכים הבאים לHPortal – פורטל הארי פוטר הישראלי!
 

הארי פוטר ואבן החכמים - רשימת הפרקים

שם הפרק: "הילד שנשאר בחיים"
מספר עמודים: 17
תקציר: ורנון דרסלי, איש פשוט, הולך לעבודה כמו בכל יום רגיל, אך הפעם הוא שומע שמועות על מותם של הפוטרים, קרובי המשפחה שלו. אלבוס דמבלדור, קוסם גדול ומנהל בית הספר לקוסמים, מביא את הארי פוטר, הילד ששרד והפיל את הקוסם הרשע בכל הזמנים, לדודיו הדרסלים - אנשים נטולי קסם וממורמרים.
שם הפרק: "הזכוכית הנעלמת"
מספר עמודים: 13
תקציר: כמעט עשר שנים עברו מאז נפילתו של וולדמורט. הארי, בן ה-11, גר אצל משפחת דרסלי, אשר מתעללת בו בכל דרך אפשרית. הארי והדרסלים נוסעים לגן החיות, שם הארי מצליח, בדרך מסתורית, להעלים זכוכית, להפחיד עד מוות את בן-דודו דאדלי, ולדבר עם נחש.
שם הפרק: "המכתבים מאף אחד"
מספר עמודים: 15
תקציר: הארי ממשיך בחייו השגרתיים והאומללים, עד שיום אחד מקבל מכתב מסתורי. דודיו של הארי לוקחים את המכתב ומונעים ממנו את הקריאה בו. הדרסלים מנסים לעבור להתגורר זמנית במקומות אחרים, אך המכתבים עם השם של הארי ממשיכים להגיע אליהם. הדרסלים עוברים להתגורר בבקתה נטושה, יום ההולדת של הארי מגיע והוא שומע דפיקות בדלת הבקתה.
שם הפרק: "שומר המפתחות"
מספר עמודים: 15
תקציר: לתוך הבקתה נכנס איש ענק בשם האגריד. האגריד מספר להארי שהוא קוסם ושכל המכתבים שקיבל היו מבית הספר לכישוף ולקוסמות, הוגוורטס. הארי לומד את סיבת המוות האמיתית של הוריו. הוא עוזב את הדרסלים יחד עם האגריד.
שם הפרק: "סמטת דיאגון"
מספר עמודים: 27
תקציר: הארי מגיע עם האגריד לסמטת דיאגון, שם ניתן לקנות את כל המוצרים הקסומים שקוסם צריך לפני שהוא הולך להוגוורטס. הארי מגלה שירש מהוריו סכום גדול של כסף והולך לקנות איתו את כל מה שהוא צריך לבית הספר. הוא גם מקבל מהאגריד תנשמת בשם הדוויג כמתנה ליום הולדתו.
שם הפרק: "הנסיעה מרציף מספר תשע ושלושה רבעים"
מספר עמודים: 25
תקציר: הארי חוזר לדרסלים לחודש נוסף עד שיגיע הזמן ללכת להוגוורטס, אבל הפעם הכל היה שונה - הדרסלים פחדו ממנו מכיוון שהיה מודע להיותו קוסם. הארי נוסע לתחנת קינג קרוס, שם הוא פוגש את משפחת וויזלי, אשר עוזרת לו לעבור במעבר הקסום ולהגיע לרציף תשע ושלושה רבעים. הארי עולה לרכבת ההוגוורטס אקספרס ופוגש חברים חדשים - רון והרמיוני.
שם הפרק: "מצנפת המיון"
מספר עמודים: 18
תקציר: הארי מגיע להוגוורטס ומתפלא מגודלו ומיופיו של בית הספר. הוא מגלה שבהוגוורטס יש ארבעה בתים, וכל תלמיד ממויין אל אחד מהם באמצעות מצנפת המיון, ולפי תכונותיו. הארי חובש את המצנפת ואומר לה שהוא לא רוצה להתקבל לבית סלית'רין - בית השאפתנים, בו כל הקוסמים הרשעים התחילו את דרכם. לבסוף הארי מתמיין לגריפינדור - הבית של האמיצים.
שם הפרק: "המורה לשיקויים"
מספר עמודים: 12
תקציר: שנת הלימודים בהוגוורטס התחילה, והארי מכיר את כל מוריו החדשים. הארי שם את העין על פרופסור סוורוס סנייפ, המורה לשיקויים שמשום מה מפתח שנאה כלפי הארי. שוד התבצע בבנק גרינגוטס, בדיוק באותו חדר שבו הארי ביקר עם האגריד לאחר שהוציא את כספו מהבנק, מה שמעורר את חשדו של הארי.
שם הפרק: "דו-קרב בחצות"
מספר עמודים: 20
תקציר: הארי מתקבל לנבחרת הקווידיץ' לאחר שפרופסור מקגונגל חזתה בכשרונו על המטאטא. הארי ומאלפוי קובעים דו-קרב בחצות. מאלפוי לא מגיע, והארי, רון והרמיוני שומעים את פילץ' ובורחים לקומה השלישית והאסורה על מנת להתחמק ממנו. בקומה השלישית הם מוצאים כלב ענק עם שלושה ראשים, ששומר על דלת סתרים.
שם הפרק: "ליל כל הקדושים"
מספר עמודים: 17
תקציר: הארי מקבל מפרופסור מקגונגל מטאטא מדגם "נימבוס 2000", המילה האחרונה בשוק, ומתחיל להתאמן בקווידיץ'. טרול הרים מגיע להוגוורטס, ומאיים על הרמיוני בשירותי הבנות. הארי ורון מצליחים להציל אותה מפניו, הרמיוני מגוננת עליהם מפני ענישה בתמורה, וקשרי החברות בין השלושה פורחים.
שם הפרק: "קווידיץ'"
מספר עמודים: 13
תקציר: משחק הקווידיץ' הראשון של הארי מגיע וכולם מתרגשים לקראתו. במשחק הקווידיץ' הארי מאבד את השליטה במטאטא וחושד בסנייפ גרם לכך. האגריד מספר להארי שהכלב שבקומה השלישית שומר על משהו ששייך לאלבוס דמבלדור ולניקולס פלאמל.
שם הפרק: "הראי של ינפתא"
מספר עמודים: 21
תקציר: חג המולד מגיע והארי מקבל את גלימת ההיעלמות שהוריש לו אביו. הוא יוצא לספרייה, לאזור הספרים המוגבלים, כדי לגלות מיהו ניקולס פלאמל. הארי מוצא ראי שמופיעים בו הוריו המנוחים ומראה אותו לרון.
שם הפרק: "ניקולס פלאמל"
מספר עמודים: 13
תקציר: משחק קווידיץ' נוסף נראה בפתח. הרמיוני מגלה מיהו ניקולס פלאמל וחושדת שסנייפ מנסה לגנוב את אבן החכמים כדי להפיק ממנה את סם האל-מוות.
שם הפרק: "נורברט הנורווגי הנקוד"
מספר עמודים: 14
תקציר: האגריד מראה להארי, לרון ולהרמיוני את הדרקון שקיבל מאדם זר שפגש. פילץ' תופס אותם מחוץ למיטה לאחר השעה המותרת ולוקח אותם לפרופסור מקגונגל.
שם הפרק: "אל היער האסור"
מספר עמודים: 20
תקציר: הארי, רון, הרמיוני, נוויל ומאלפוי מרצים עונש ביער האסור יחד עם האגריד. הארי רואה יצור מוזר בברדס מוצץ את דמו של חד-קרן. קנטאור בשם פירנזה מציל את הארי ברגע האחרון ומזהיר אותו שלא לחזור ליער.
שם הפרק: "דרך דלת הסתרים"
מספר עמודים: 26
תקציר: הארי מתחיל להבין מה קורה והולך לחפש את דמבלדור. דמבלדור לא נמצא בהוגוורטס והארי, רון והרמיוני מחליטים ללכת להשיג בעצמם את אבן החכמים כדי שסנייפ לא יגנוב אותה, למרות כל הסיכונים בדרך.
שם הפרק: "האיש בעל שני הפרצופים"
מספר עמודים: 22
תקציר: האמת מתגלה - האדם שמנסה לגנוב את אבן החכמים הוא לא אחר מאשר פרופסור קווירל. קווירל מסביר להארי שסנייפ ניסה להגן עליו. וולדמורט נחשף כפרצוף שני בראשו של קווירל ומציע להארי להביא לו את אבן החכמים ולהצטרף אליו. שנת הלימודים בהוגוורטס מסתיימת.


מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
1243 2793 1770 1108


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2007-2024