האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


CSS Overriding Default Text Selection Color
מצנפת המיון
ברוך הבא Guest המערכת זיהתה אותך כלא ממויין, תוכל להתמיין כאן
 

פאנפיקים אחרונים
שם הפאנפיק: הארי פוטר, רק בוואטסאפ
עודכן ב: אתמול ב-17:16

שם הפאנפיק: הקונדסאים קוראים הארי פוטר והאסיר מאזקבא
עודכן ב: אתמול ב-8:23

שם הפאנפיק: הו אלוהים לא שוב!
עודכן ב: אתמול ב-0:12

שם הפאנפיק: -pain-
עודכן ב: 25.07.2024

שם הפאנפיק: לילי וג'יימס בהוגוורטס
עודכן ב: 24.07.2024

 

ברוכים הבאים!
ברוכים הבאים לHPortal – פורטל הארי פוטר הישראלי!
 

סיביל טרלוני

סיביל טרלוני "כמובן שידעתי, מינרווה," היא ענתה בשקט. "אבל אדם אינו מתהדר בעובדה שהוא כל-יודע. לעיתים קרובות אני נוהגת כאילו אינני בעלת עין פנימית, על-מנת לא להלחיץ את הסובבים אותי."
"זה מסביר הרבה," אמרה הפרופסור מקגונגל במרירות.
- פרופסור טרלוני ומינרווה מקגונגל, הספר השלישי.


פרופסור סיביל פטרישה טרלוני (נולדה לפני 1963) היא מכשפה. היא הייתה הפרופסור לגילוי עתידות בבית-הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות, תפקיד אותו חלקה עם הקנטאור פירנזה. כמו כן, היא הייתה הנכדה של נכדתה של קסנדרה טרלוני המפורסמת, וגם היא התברכה כמוה ביכולת נבואית.
טרלוני עצמה הייתה זו שניבאה את הנבואה על הלורד וולדמורט ועל זה שיש בכוחו להביס אותו (וולדמורט פירש זאת כהארי פוטר), במהלך ראיון העבודה שלה עם אלבוס דמבלדור. בסוף שנת הלימודים של 1993-1994, היא ניבאה נכונה את בריחתו של פיטר פטיגרו ואת שובו של הלורד וולדמורט. שתי שנות לימודים לאחר מכן, טרלוני נאלצה להתמודד עם דולורס אמברידג', שפיטרה אותה ואף ניסתה לגרש אותה מטירת הוגוורטס, אם כי דמבלדור דאג לכך שתישאר בבית-הספר. היא נעלבה מאוד כשנאלצה ללמד עם הקנטאור פירנזה. מאוחר יותר, היא השתתפה בקרב על הוגוורטס, בו זרקה כדורי בדולח על ראשיהם של אוכלי-המוות, וטיפלה בפצועים עם פדמה פאטיל.
מעט מאוד פרטים ידועים על חייה המאוחרים של הפרופסור טרלוני. סביר להניח שהיא המשיכה ללמד, אך בשל חזרתו של פירנזה לעדר הקנטאורים שלו, היא כנראה לימדה את המקצוע לבד.


ביוגרפיה


חיים מוקדמים

"ואת נכדה של נכדה של הנביאה המפורסמת קסנדרה טרלוני?"
"כן," אמרה הפרופסור טרלוני והגביהה מעט את ראשה בגאון.
שוב נרשם דבר-מה בפנקס.
"אבל נדמה לי – תקני אותי אם אני טועה – שאת הראשונה במשפחה שלך, מאז קסנדרה, שניחנה ביכולת הנבואית?"
"ידוע שדברים מסוג זה מדלגים – אה – שלושה דורות," אמרה הפרופסור טרלוני.
- סיביל טרלוני מתוחקרת על-ידי דולורס אמברידג', הספר החמישי.

לא ידוע אם סיביל נולדה למשפחה חצוית-דם או טהורת-דם. שלושה דורות עברו בינה לבין קסנדרה טרלוני, הנביאה המפורסמת. מאז קסנדרה, אף בן משפחה לא ניחן ביכולת נבואית, עד לסיביל.
סיביל רכשה או קיבלה את שרביטה בגיל אחת-עשרה, ולכן ניתן להסיק שסיביל למדה בבית-הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות, והחשיבה את הטירה לביתה. היא התמיינה לכל היותר בשנת 1975, ולפיכך ייתכן שהייתה חברה במועדון הסלג-סלבז, בשל הייחוס של משפחתה- סבת סבתה המפורסמת. בשנתה השלישית, סיביל למדה כנראה גילוי עתידות בין יתר מקצועות הרשות, והשיגה ציונים גבוהים במבחני הבגרות והכשיפומטרי שלה.

ראיון העבודה

"זה שבכוחו להביס את אדון האופל קרב ובא... הם שחמקו ממנו כבר שלוש פעמים, להם ייוולד הוא בשלהי החודש השביעי.... ואדון האופל יסמן אותו כשווה לו, אך ברשותו יעמוד כוח שאדון האופל לא מכיר... ואחד מהם יומת בידי השני, כי איש מהם לא יוכל לחיות כל עוד ימשיך השני להתקיים..."
- נבואתה של טרלוני, שהבטיחה לה את עבודתה. הספר החמישי.

בשנת 1980, סיביל, שהחלה בשלב זה לנבא מספר נבואות שגויות, קבעה פגישה עם אלבוס דמבלדור בפונדק ראש החזיר בו שהתה, בתקווה שתוכל להתמנות למשרת הפרופסור לגילוי עתידות בבית-הספר הוגוורטס. דמבלדור הסכים להצעתה, בשל קרבת הדם שלה לקסנדרה טרלוני המפורסמת.
דמבלדור התאכזב כשראה שסיביל לא התברכה באף אחת מדרכי הנבואה של קסנדרה, ותכנן להפסיק את הראיון מיידית. לאחר שהודיע לה באדיבות שהיא אינה מתאימה לתפקיד, סיביל נכנסה לרוח מיסטית וניבאה את הנבואה על תבוסתו של וולדמורט. אוכל-המוות סוורוס סנייפ צותת לשיחתם, ושמע את החלק הראשון של הנבואה. דמבלדור העסיק את טרלוני, במטרה להגן עליה מהלורד וולדמורט ומאוכלי-המוות שלו.

קריירה בהוגוורטס

סיביל טרלוני עם הרמיוני גריינגר סיביל טרלוני הפרופסור טרלוני בשיעור גילוי עתידות סיביל טרלוני באחד משיעוריה

שנים מוקדמות (1980-1990)

"אני מבינה," אמרה הפרופסור מקגונגל, ונעצה בהארי את מבטה החד. "אם כך עלי לספר לך, פוטר, שמיום שהגיעה לבית-הספר הזה, אחת לשנה, סיביל טרלוני מנבאת את מותו של אחד התלמידים. איש מהם עדיין לא מת."
- מינרווה מקגונגל על טרלוני, הספר השלישי.

מתוקף תפקידה כפרופסור, טרלוני לימדה בכיתת גילוי העתידות שהייתה בקומה השביעית של המגדל הצפוני, וייתכן כי אף ניהלה את סדנאות גילוי העתידות. לפי דבריה של מינרווה מקגונגל, טרלוני ניבאה בכל שנה את מותו של אחד מתלמידיה.

"ברוכים הבאים לגילוי עתידות," אמרה הפרופסור טרלוני, והתיישבה בכורסא מהודרת מול האח. "שמי הוא פרופסור טרלוני. ייתכן שעוד לא ראיתם אותי. גיחות תכופות מדי אל הרעש וההמולה של בית-הספר מערפלות את העין הפנימית שלי."
- טרלוני מציגה את עצמה בפני כיתתה, הספר השלישי.

פרופסור טרלוני נכחה רק לעיתים רחוקות בסעודות שבאולם הגדול עם שאר בית-הספר, והעדיפה להישאר במגדלה. היא הייתה מיודדת עם חלק מעמיתיה, אך הייתה מרוחקת למדי מהפרופסור מקגונגל.

שנת הלימודים 1991-1992

"נא לא להפריע, צפייה בכדורי בדולח."
- הודעתה של טרלוני, משחק המחשב הראשון.

בשלב מסוים בשנת הלימודים של 1991-1992, פרופסור טרלוני נעלה את דלת כיתתה והוסיפה הודעה בזו הלשון: "נא לא להפריע, צפייה בכדורי בדולח". הארי פוטר, שבדיוק החל את לימודיו בבית-הספר, ניסה לפתוח את הדלת בלי ששם לב לכך שהיא נעולה.

שנת הלימודים 1993-1994

הפרופסור טרלוני היטיבה בעדינות את הרדיד הכרוך על צווארה, והמשיכה, "אם כן, בחרתם ללמוד גילוי עתידות – המסובכת מכל אמנויות הקסם. עלי להזהיר אתכם כבר בתחילת דרככם, שאם לא נתברכתם בראייה אוכל ללמד אתכם מעט מאוד. יש גבול למה שניתן להפיק מספרים בתחום הזה..."
- טרלוני לתלמידי השנה השלישית, הספר השלישי.

במהלך שנת הלימודים של 1993-1994, פרופסור טרלוני לימדה בין היתר את הארי פוטר, שבחר ללמוד גילוי עתידות רק משום שכך עשה חברו הטוב, רונלד וויזלי. היא פתחה את שיעוריה באימונים של הצורות השונות לגילוי עתידות, וכמו כן חזתה מספר מקרים פשוטים, למשל שנוויל לונגבוטום ישבור לפחות ספל תה אחד, שהדבר מפניו חוששת לבנדר בראון יקרה ביום שישי השישה-עשר באוקטובר, ושבסביבות חג הפסחא אחד מהתלמידים יפסיק את לימודיו במקצוע.
במהלך שיעור של קריאה בעלי תה, טרלוני ראתה את הגרים – האות המפורסם של המוות – בספלו של הארי פוטר. פסיקה זו הדאיגה את הכיתה, שניגשה ברעד ובדממה קלה לשיעור שינוי הצורה עם הפרופסור מקגונגל.
לאחר שנבואותיה של הפרופסור טרלוני התגשמו; נוויל שבר שני ספלי תה, הארנב של לבנדר, בינקי, נהרג על-ידי שועל, והרמיוני גריינג'ר עזבה את השיעור לאחר שנעלבה קשות מהפרופסור טרלוני, לבנדר בראון, פרוואטי ופדמה פאטיל החלו להעריץ את טרלוני.
במהלך חג המולד, טרלוני איחרה לסעודה. בהגיעה, היא סירבה להצטרף לקבוצה הקטנה שישבה באולם הגדול, מכיוון שאם תצטרף אליהם ישבו מסביב לשולחן שלושה-עשר אנשים, ולכן, לטענתה, הראשון שיקום יהיה הראשון שימות. מקגונגל, שסבלנותה פקעה, ציינה שכולם מוכנים לקחת את הסיכון. כשעתיים אחר כך, הארי ורון קמו ממושביהם. טרלוני צרחה בקול, ושאלה מי מהם קם ראשון. מקגונגל התבדחה ואמרה שהדבר כלל אינו משנה, "אלא אם כן בדלת לאולם הכניסה ממתין להם רוצח מטורף עם גרזן".

"אדון האופל שוכן לבדו, ללא אח ורע, כל חסידיו נטשוהו. משרתו כבול זה תריסר שנים. הלילה, לפני חצות, ינתץ המשרת את כבליו וישוב ויצטרף לאדוניו. אדון האופל יעלה ויבוא בשנית בעזרת משרתו, גדול ונורא משהיה אי-פעם בעבר. הלילה... לפני חצות... המשרת... יצא... להצטרף... לאדוניו."
- נבואתה של הפרופסור טרלוני, הספר השלישי.

כחלק ממבחני סוף השנה, פרופסור טרלוני בחנה את תלמידי השנה השלישית מבית גריפינדור. כאשר היא בחנה את הארי פוטר, היא שוב נכנסה לרוח טראנס, וניבאה שבאותו הלילה משרתו של הלורד וולדמורט ישתחרר ויחזור לאדוניו. שניות ספורות אחר כך, היא שכחה מנבואתה כאילו כלל לא ניבאה אותה.
בסוף השנה, הארי סיפר לפרופסור דמבלדור על הנבואה. דמבלדור שקל לתת לה העלאה בשכר, כיוון שבזאת היא העלתה את מספר נבואות האמת שלה לשתיים.

סיביל טרלוני באחת מנבואות הזעם שלה בשנה השלישית
הפרופסור טרלוני באחת מנבואות הזעם שלה בשנה השלישית

שנת הלימודים 1994-1995

"אתה מוטרד, יקירי," היא אמרה בעצב להארי. "עיני הפנימית רואה מעבר לחזות האמיצה, אל הנפש הטרודה שבפנים. ולצערי, הפחדים שלך אינם חסרי-יסוד. אני חוזה תקופה קשה בעתידך, אויה... קשה ביותר... אני חוששת שהדבר שמפניו אתה פוחד אכן עומד להתרחש... ואולי אף מוקדם מכפי שאתה מצפה..."
סיביל טרולני להארי פוטר, הספר הרביעי.

בשנה שלאחר מכן, טורניר הקוסמים המשולש נערך בבית-הספר הוגוורטס, והארי פוטר נבחר לאחד מנציגי הוגוורטס בטורניר. למורת רוחו של הארי, טרלוני המשיכה לנבא מספר פעמים את מותו. בנוסף, היא שיערה שהוריו של הארי נפטרו משום שהוא נולד בחורף, אך הארי הודיע לה שהוא דווקא נולד בחודש יולי.
כשרונלד וויזלי ביקש מלבנדר בראון להראות לו את מיקומו של כוכב אוראנוס, פרופסור טרלוני הביאה להם יותר שיעורי בית.
במהלך אחד משיעורי גילוי העתידות, הארי סבל מ"משבר" (באותו שיעור, ריטה סקיטר צותתה להארי כשהייתה בצורת חיפושית), וטרלוני חזתה שהדבר מתקשר לצלקת שלו.
בסוף אותה שנה, הידיעה על מותו של סדריק דיגורי ועל שובו של הלורד וולדמורט הגיעה גם לאוזניה של טרלוני. בתקופה זו, החלה מלחמת הקוסמים השנייה.

שנת הלימודים 1995-1996

"באמצע אולם הכניסה עמדה הפרופסור טרלוני, שרביטה בידה האחת ובקבוק שרי ריק בידה השנייה, ונראתה מוטרפת לגמרי. שערותיה סמרו, ומשקפיה היו עמוקים כך שעין אחת נראתה גדולה הרבה יותר מהשנייה; אינספור הצעיפים והמטפחות שלה נשרכו לכל עבר מכתפיה ויצרו רושם שהיא הולכת ונפרמת. שתי מזוודות גדולות נחו על הרצפה לידה, אחת מהן הפוכה; נראה היה שמישהו זרק אותה בעקבותיה במורד המדרגות. [...]"
- סיביל טרלוני כשפוטרה על-ידי דולורס אמברידג', הספר החמישי.

בתחילת שנת הלימודים של 1995-1996, דולורס אמברידג' מונתה לתפקיד המפקחת העליונה על הוגוורטס, בהתאם לצו של משרד הקסמים. מתוקף תפקידה היא הופיעה, בין היתר, גם בכיתתה של טרלוני, מצוידת בפנקס, עליו כתבה לא מעט הערות. טרלוני ראתה את ביקורה כהפרעה וכהתערבות לא רצויה, והתמלאה ברגשי כעס ועלבון. אמברידג' ביקשה מטרלוני להראות ולבטא את צורות הלימוד שלה, וכן רצתה שתנבא לה נבואה; למרבה הצער, אמברידג' לא התרשמה מהתוצאות.
במהלך הזמן החופשי שהוקצב לתלמידים, ביקרו פרוואטי ופדמה פאטיל את הפרופסור טרלוני, מכיוון שהן למדו איתה שיעורים נוספים, פרטיים יותר.

"פרופסור?" שאלה פרוואטי פאטיל בקול מהוסה (היא ולבנדר די העריצו את הפרופסור טרלוני). "פרופסור, קרה משהו – אה – רע?"
"רע!" קראה הפרופסור טרלוני בקול גועש מרוב רגש. "ברור שלא! עלבו בי, ללא ספק... נרמזו רמזים לגבי... הטיחו בי האשמות חסרות בסיס... אבל לא, שום דבר רע, בהחלט לא..."
היא נטלה נשימה ארוכה ושנוקה, והסבה את עיניה מפרוואטי בעוד דמעות של כעס זולגות מתחת לעדשות משקפיה.
"ואני לא מזכירה בכלל," היא אמרה בקול חנוק, "את 16 שנות השירות המסור... אלו, כנראה, חלפו בלי להשאיר חותם... אבל לא ארשה שיפגעו כך בכבודי, לא ולא!"
- טרלוני ופרוואטי פאטיל לאחר שהראשונה הושמה בתקופת ניסיון, הספר החמישי.

בהמשך, אמברידג' שמה את טרלוני בתקופת מבחן, דבר שפגע בה עד מאוד והעליב אותה קשות. בניגוד לאופייה, היא החלה להתנהג בפזיזות ובמהירות, וכמו כן שתתה לא מעט מבקבוקי השרי לבישול, אותם היא החביאה בחדר הנחיצות. הארי פוטר שם לב לכך שהפרופסור טרלוני הפכה עם הזמן למוטרדת ולמלוכלכת יותר.
לאחר שהארי התראיין למגזין בשם "הפקפקן", אותו ערך קסנופיליוס לאבגוד (בראיון הארי התנגד אמברידג'), טרלוני שינתה את נבואותיה התכופות לגבי מותו של הארי, והחלה לנבא שיחייה דווקא חיים ארוכים, יהיה אב לילדים רבים ואף ימונה לשר הקסמים.

"לא!" היא צרחה. "לא!" זה לא יכול להיות... זה לא קורה... אני מסרבת להכיר בזה!"
"את לא צפית שזה יקרה?" אמר קול ילדותי וגבוה באטימות משועשעת, וכשהארי זע טיפה ימינה הוא ראה שהחיזיון המבעית כל-כך את טרלוני אינו אלא דמותה של הפרופסור אמברידג'. "אף שאין ביכולתך לחזות אפילו את מזג האוויר מחר, ודאי הבנת שהיכולת העלובה שהפגנת במהלך הביקורת שלי, והעדר כל שיפור מצידך, יחייבו את פיטורייך?"
- דולורס אמברידג' המשועשעת עולבת בטרלוני בעת פיטוריה, הספר החמישי.

בסופו של דבר, טרלוני פוטרה על-ידי אמברידג', שכמעט וגרשה אותה מהטירה בכוח וברוע לב, אף על פי שטרלוני נתקפה בזעם ובעצב על פיטוריה. לפני שהיא גורשה, דמבלדור הופיע לעזרתה, ועמד על-כך שתוכל להישאר בהוגוורטס- שכן לאמברידג' לא הייתה הסמכות לגרש את המורים משטחי בית-הספר, אלא רק לפטר אותם. אף על פי שמקגונגל כלל לא חיבבה את טרלוני היא עזרה לה, ופיליוס פליטיק ופומונה ספראוט סייעו לה לחזור חזרה לטירה.

"[...] חוששני," המשיך תוך קידת נימוסין קטנה, "שהסמכות המסוימת הזו עודנה בלעדית למנהל, ורצוני הוא שפרופסור טרלוני תמשיך להתגורר כאן בהוגוורטס."
בנקודה זו פצחה הפרופסור טרלוני בצחוק קטן ופרוע שהסווה רק בקושי שיהוק של שכרות.
"לא – לא, אני אלך, ד-דמבלדור! א-אני א-אעזוב את הוגוורטס וא-אחפש את מ-מזלי במקום אחר –"
"לא," קטע אותה דמבלדור בקול חד. "אני מבקש שתישארי, סיביל."
- דמבלדור עומד על-כך שטרלוני תישאר בהוגוורטס, הספר החמישי.

טרלוני הוחלפה בקנטאור פירנזה, שמונה על-ידי דמבלדור (מה שהכעיס את אמברידג' מאוד, גם בשל היותו "יצור-כלאיים" - אותם היא שנאה במיוחד, וגם מכיוון שדמבלדור הספיק למנות מורה לפניה). פירנזה לימד בכיתה מספר 11 ולא במגדל הצפוני, שם טרלוני המשיכה לשהות.
לאחר השעייתה של אמברידג', טרלוני חזרה לתפקידה הקדום. מכיוון שדמבלדור לא יכול היה לבקש מהקנטאור לחזור לעדר הקנטאורים שלו שניסה קודם לכן להרגו, טרלוני נאלצה לחלוק את שיעוריה עם הפרופסור פירנזה.

סיביל טרלוני רגע לפני פיטוריה סיביל טרלוני מתבשרת על פיטוריה בידי דולורס אמברידג מינרווה מקגונגל ואלבוס דמבלדור מנחמים את סיביל טרלוני לאחר פיטוריה

שנת הלימודים 1966-1997

"כעת פנתה הפרופסור מקגונגל לפרוואטי פאטיל, שרצתה קודם כול לשאול אם פירנזה, הקנטאור הנאה, ימשיך ללמד גילוי-עתידות.
"הוא ופרופסור טרלוני חילקו ביניהם את הכיתות השנה," אמרה הפרופסור מקגונגל, ובקולה ניכר שמץ של בוז. כולם ידעו שהיא מתעבת את מקצוע גילוי העתידות. "תלמידי השנה השישית ילמדו עם פרופסור טרלוני."
- מקגונגל ופרוואטי פאטיל, הספר השישי.

בשנת הלימודים של 1996-1997, פרופסור טרלוני נכחה בסעודת תחילת הלימודים, וישבה לצידו של הפרופסור רובאוס האגריד, שלימד את מקצוע הטיפול בחיות הפלא. באותה שנה, טרלוני ופירנזה חילקו ביניהם את הכיתות השונות. טרלוני לימדה, בין היתר, את תלמידי השנה החמישית והשישית.
באותה שנה היא המשיכה להשתכר בשל השפלתה מכך שלימדה את המקצוע עם פירנזה, או כפי שהיא כינתה אותו- "הסוס", והמשיכה להחביא את בקבוקי השרי שלה בחדר הנחיצות.
במסיבת חג המולד של הוראס סלגהורן, טרלוני נעשתה קודרת ושיכורה. היא בילתה את הלילה בהקשבה להרצאותיה של לונה לאבגוד על "קנוניית רועששת" ועל העובדה שרופוס סקרימג'ר הוא למעשה ערפד, ונראתה מעוניינת למדי.
באמצע חודש מרץ, פרופסור טרלוני התעקשה שפרופסור דמבלדור יפטר את פירנזה, אך ללא הצלחה. שיחתם נקטעה כשהארי פוטר הגיע למשרדו של המנהל במסגרת השיעורים הפרטיים שלו.
בהמשך, טרלוני ניסתה להיכנס שוב לחדר הנחיצות, אך נזרקה החוצה על-ידי דראקו מאלפוי, שככל הנראה השתמש באבקת חושך אינסטנט כדי להסתיר את זהותו. הארי פוטר מצא אותה שרועה על הרצפה, ועזר לה לקום. הוא הציע לה להתלוות אליו למשרדו של דמבלדור כדי שתוכל לספר לו את מה ששמעה. בדרכם, טרלוני החלה לספר לו על היום בו היא הועסקה. כשטרלוני ציינה שהאדם שצותת לשיחה בינה לבין דמבלדור היה סוורוס סנייפ, הארי השאיר אותה באחד המסדרונות ורץ לספר לדמבלדור את מה שבדיוק שמע.

שנת הלימודים 1997-1998
במהלך שנת הלימודים של 1997-1998, וולדמורט השתלט על הוגוורטס ומינה את סנייפ לתפקיד המנהל, בעוד שאלקטו קארו החליפה את צ'ריטי ברבג', המורה לחקר המוגלגים שנרצחה, ואמיקוס קארו החליף את סנייפ בתפקיד המורה להתגוננות מפני כוחות האופל, שהפך למעשה לשיעור כוחות האופל. ייתכן שפרופסור טרלוני ניסה להגן על התלמידים מאוכלי-המוות, בדומה לשאר צוות המורים. מכיוון שהייתה ממשפחה חצוית-דם או אף טהורת-דם, טרלוני הורשתה להישאר בבית-הספר. השאלה מדוע וולדמורט לא חטף אותה נשארה בגדר התעלומה, כיוון שדמבלדור עצמו ביקש להשאירה בבית-הספר בשנת 1996 רק כדי להגן עליה מפניו.
בדומה לשאר בית-הספר, פרופסור טרלוני השתתפה בקרב על הוגוורטס. היא נלחמה בכך שזרקה כדורי בדולח על ראשיהם של אויביה, וכך הצליחה למוטט את פנריר גרייבק, וייתכן שכך אף הצילה את חייה של לבנדר בראון. בסופו של דבר, וולדמורט ואוכלי-המוות הובסו.
בהנחה שפרופסור טרלוני שרדה את מלחמת הקוסמים השנייה, היא ככל הנראה המשיכה בתפקידה תחת ניהולה של מינרווה מקגונגל, שמונתה למנהלת בית-הספר.
טרלוני המשיכה את קריירת הלימוד שלה ללא פירנזה, מכיוון שהקנטאור חזר בבטחה לעדר הקנטאורים שביער האסור.

מראה חיצוני

"הרושם הראשוני של הארי היה שעומד מולו חרק גדול ומבריק. ואז פסעה הפרופסור טרלוני אל תוך אור האש, והם ראו אשה רזה מאוד, שמשקפיה העגולים הגדילו את עיניה פי כמה מגודלן הטבעי, והיא עטויה רדיד קל. אינספור שרשראות ומחרוזות היו תלויות על צווארה הדקיק, ועל ידיה וזרועותיה היא ענדה שכבה עבה של צמידים וטבעות."
– התרשמותו הראשונית של הארי מטרלוני, הספר השלישי.

פרופסור טרלוני מתוארת כאישה רזה, לרוב עטויה ברדידים קלים, שגלימותיה, צמידיה ומחרוזותיה היו מקושטים ומוארים בנצנצים ובחוטים. היא הרכיבה משקפיים עבות, שהגדילו את עיניה וגרמו להם להיראות גדולות פי עשרה מגודלן המקורי. היא דיברה בקול רך, ערפילי ומרחף, שנעשה ברגעים של כעס או עצב לנוקשה ולנמרץ.

"היא נראתה מוזרה כרגיל, כולה מחרוזות מנצנצות וצעיפים מתנופפים, עיניה מוגדלות מאחורי עדשות משקפיה."
- טרלוני בסעודה של תחילת שנת הלימודים של שנת 1996, הספר השישי.

שיערה של טרלוני היה חום, עיניה היו ירוקות כהות, ועורה היה מעט חיוור.

אישיות ותכונות

"ברוכים הבאים לגילוי עתידות," אמרה הפרופסור טרלוני, והתיישבה בכורסא מהודרת מול האח. "שמי הוא פרופסור טרלוני. ייתכן שעוד לא ראיתם אותי. גיחות תכופות מדי אל הרעש וההמולה של בית-הספר מערפלות את העין הפנימית שלי."
- טרלוני מאת תלמידי השנה השלישית, הספר השלישי.

טרלוני הייתה קוסמת משונה למדי; היא הייתה בעלת נוכחות תיאטרלית ודיברה לעיתים קרובות בצורה מעורפלת ושמימית. היא ראתה את עצמה כנביאה גדולה, אם כי נבואותיה התגשמו לעיתים רחוקות מאוד. בדומה לגילדרוי לוקהרט, לטרלוני לא הייתה יכולת הבחנה בין אלה שאהבו אותה לבין אלה שלא. לדוגמה, היא כלל לא חשה בעובדה שהארי פוטר כלל לא חיבב אותה, כפי שניתן לראות בשיחה שנערכה עמו ב-1997.
לפי הפרופסור מקגונגל, ראיית אותות מוות הייתה הדרך האהובה על טרלוני לקבל את פניה של כיתה חדשה, מה שהרגיז את הארי, שנאלץ לשמוע זאת במשך שלוש שנים. לעיתים היא התרגזה כשהאמינה שתלמידים מסוימים אינם מתעניינים במקצוע, כמו רונלד וויזלי.
לטרלוני הייתה ככל הנראה בעייה של שתיית אלכוהול, אם כי לא רצינית; הארי זיהה מספר פעמים ריח של שרי ישן סביבה, ובשלב מסוים היא נראתה מאחסנת בקבוקי אלכוהול ריקים בחדר הנחיצות. היא הייתה גם רגישה, כפי שניתן לראות כשהיא בכתה בעת פיטוריה על-ידי דולורס אמברידג', ששמה אותה לפני כן בתקופת מבחן, מה שהעליב את טרלוני מאוד. טרלוני הייתה גם נאמנה להוגוורטס, והגנה על הטירה במהלך הקרב על הוגוורטס. כמו כן, היא הצילה את חייה של תלמידתה וחברתה לבנדר בראון.

יכולות קסם ומיומנויות

"אמרתי, יקירי, שדי ברור שנולדת תחת השפעתו העגמומית של שבתאי," אמרה הפרופסור טרלוני, ובקולה נשמע שמץ של טינה על כך שהתברר שהוא לא נתלה בכל מילה היוצאת מפיה.
"נולדתי תחת - מה, סליחה?" שאל הארי.
"שבתאי, יקירי, כוכב הלכת שבתאי!" אמרה הפרופסור טרלוני, ונשמעה בהחלט נרגזת מכך שהחדשות לא מרתקות אותו. "אמרתי ששבתאי ודאי ניצב בעמדת כוח בשמים ברגע לידתך... השיער השחור שלך... קומתך הקטנה... אבדות טרגיות בגיל צעיר כל-כך... האם אני צודקת, יקירי, כשאני אומרת שנולדת באמצע החורף?"
"לא," אמר הארי. "נולדתי ביולי."
- הארי וטרלוני, הספר הרביעי.

  • גילוי עתידות: רבים ראו בפרופסור טרלוני שרלטנית, אך זוהי דעה שגויה. כמעט כל נבואה אותה ניבאה (וגם כאלה שלא נובאו תחת ההשפעה של היכולת הנבואית שלה) התגשמה. היוצאות מן הכלל המועטות הן הנבואות הרבות שחזו את מותו של הארי (אם כי טכנית הוא אכן מת בשנת 1998), ואלה שניבאה במגזין "הפקפקן" רק כדי להרגיז את אמברידג'. נבואתה הידועה ביותר שלא נובאה בהשפעת היכולת הנבואית היא הנבואה שחזתה את מותו של אלבוס דמבלדור ואת הקרב על מגדל האסטרונומיה בעזרת קלפים. כפי שצוין קודם לכן, טרלוני הייתה מסוגלת לראות בעזרת היכולת הנבואית שלה, כפי שראתה סבת סבתה קסנדרה. יכולת זו איפשרה לה להיכנס לרוח טראנס מיסטית, לנבא נבואה, ולחזור למצב רגיל, בעוד שהזיכרון על הנבואה נמחק ממנה. בשל כל אלה, טרלוני הייתה דווקא מוכשרת למדי בגילוי עתידות, למרות הדעות הרבות שסברו אחרת.
  • קסמים אילמים: טרלוני הייתה מיומנת בהטלת קסמים ולחשים בצורה אילמת. יכולת זו התבטאה בין היתר בקרב על הוגוורטס, בו היא הפילה על אויביה כדורי בדולח, תוך שימוש בשרביט.
  • דו-קרב: ככל הנראה, טרלוני הייתה מיומנת לפחות בצורה בסיסית בדו-קרב, כיוון שנלחמה בקרב על הוגוורטס ושרדה את המלחמה.

נבואותיה

"מי היה מאמין?" זה מעלה את סך כל נבואות-האמת שלה לשתיים. אולי צריך להציע לה העלאה בשכר..."
- אלבוס דמבלדור על נבואתה השנייה של טרלוני, הספר השלישי.

הנבחר
נבואתה הראשונה של טרלוני נובאה בנוכחותו של אלבוס דמבלדור בפונדק ראש החזיר, כשהשניים היו במהלך ראיון העבודה של טרלוני, שקיוותה לקבל משרת הוראה בהוגוורטס. דמבלדור הסביר לטרלוני בתחילה שהוא לא מתכוון לתת לה את התפקיד, אך דעתו השתנתה לאחר שהנבואה נובאה. טרלוני עצמה מעולם לא הייתה מודעת לכך שהיא זו שניבאה את הנבואה, אלא רק זכרה בערפול חושים שהתעלפה, לדעתה מפני שלא אכלה הרבה באותו היום.
נבואתה הראשונה של סיביל טרלוני הייתה כזו:

"זה שבכוחו להביס את אדון האופל קרב ובא... הם שחמקו ממנו כבר שלוש פעמים, להם ייוולד הוא בשלהי החודש השביעי.... ואדון האופל יסמן אותו כשווה לו, אך ברשותו יעמוד כוח שאדון האופל לא מכיר... ואחד מהם יומת בידי השני, כי איש מהם לא יוכל לחיות כל עוד ימשיך השני להתקיים..."

הנבואה התייחסה לוולדמורט ("אדון האופל") ולהארי פוטר, שנולד ב-31 ביולי. בזמן ניבוי הנבואה, זהותו של "זה שבכוחו להביס את אדון האופל" לא נודעה, מכיוון שהוא טרם נולד. הזמן בו נובאה הנבואה אינו נמסר, אם כי צוין שהיה זה לילה קר וגשום, כך שייתכן שהנבואה נובאה בזמן שבו הוריו של הילד בנבואה החליטו ללדת אותו; בסביבות ליל כל הקדושים.
מאוחר יותר, התברר שהנבואה הייתה יכולה להתקשר הן אל הארי והן אל נוויל לונגבוטום, שנולד גם הוא בשלהי החודש השביעי, ב-30 ביולי. הילד עליו הנבואה דיברה התגלה בבירור בליל ה-31 באוקטובר של שנת 1981, כאשר גופו של הלורד וולדמורט הושמד כשהארי שרד את תקיפתו של וולדמורט, ששיגר לעברו את קללה הממיתה - "אבדה קדברה". ההתקפה הותירה את הארי עם היכולת לדבר לחשננית, עם צלקת בצורת ברק על מצחו, ועם קשר מסוים בינו לבין וולדמורט. בעיניו של דמבלדור, בחירתו של וולדמורט בהארי מבין שני הילדים היא שהפכה את הארי לילד עליו דיברה הנבואה. אם וולדמורט היה בוחר בנוויל, שנולד גם הוא בסוף חודש יולי, התמונה הייתה שונה לחלוטין. הוריהם של שני הילדים חמקו מאדון האופל שלוש פעמים.

כשהארי והשאר הגיעו לאולם הנבואות שבמחלקת המסתורין, רון מצא כדור זכוכית שנשא תווית, עליה היה כתוב:

ספ"ט ל-אפוב"ד
אדון האופל
ו(?)הארי פוטר

ספ"ט הם ראשי התיבות של סיביל פטרישה טרלוני, ואפוב"ד הם ראשי התיבות של אלבוס פרסיבל וולפריק בריאן דמבלדור. סימן שאלה נכתב לפני שמו של הארי פוטר, מכיוון שבאותו הזמן לא היה ברור עדיין על מי מדברת הנבואה, ורק כשוולדמורט בחר להרוג את הארי, כדור הזכוכית עודכן ונוסף לו שמו של הארי.

המשרת שב לאדונו

"זה יקרה הלילה. [...] אדון האופל שוכן לבדו, ללא אח ורע, כל חסידיו נטשוהו. משרתו כבול זה תריסר שנים. הלילה, לפני חצות, ינתץ המשרת את כבליו וישוב ויצטרף לאדוניו. אדון האופל יעלה ויבוא בשנית בעזרת משרתו, גדול ונורא משהיה אי-פעם בעבר. הלילה... לפני חצות... המשרת... יצא... להצטרף... לאדוניו."
- סיביל טרלוני, הספר השלישי.

פרופסור טרלוני ניבאה את המאורעות האלה ללא ידיעתה בשנת 1994 בכיתתה, בפני הארי פוטר. נבואה זו התגשמה כשזהותו האמתית של פיטר פטיגרו, שברח על-מנת לעזור ללורד וולדמורט ולהשיב אותו לחיים, נחשפה.

נבואות נוספות

פרופסור טרלוני ניבאה עוד נבואות רבות, אשר חלקן התגשמו, אם כי ייתכן שבמקריות. מהימנותן של שאר הנבואות אינה ידועה.

  • היא ביקשה מנוויל לונגבוטום לקחת ספל כחול לאחר שישבור את ספלו הראשון, כיוון שאת הספלים הוורודים היא אהבה במיוחד. לא רק שנוויל שבר את הספל הראשון שבחר, אלא אף את השני.
  • היא שאלה את נוויל על קו הבריאות של סבתו, ורמזה כי ייתכן שהיא חולה.
  • היא הודיעה לנוויל שהוא יאחר לשיעור גילוי העתידות הבא.
  • היא הזהירה את פרוואטי פאטיל שעליה להישמר מפני גבר אדמוני, ופרוואטי חשדה מייד ברון. בנשף חג המולד, הארי ורון, שהיו בני זוגם של פרוואטי ואחותה פדמה, התעלמו מהן. שנתיים לאחר מכן, רון נהיה החבר של לבנדר בראון, שהחלה להתעלם אף היא מפרוואטי, חברתה הטובה ביותר.
  • היא ניבאה שבחודש פברואר השיעורים לא יתקיימו כסדרם, בשל גל של שפעת, ושהיא עצמה תאבד את קולה.
  • בתחילת שנת הלימודים של 1993-1994, טרלוני ניבאה בפני כיתתה שבסביבות חג הפסחא אחד מהתלמידים יעזוב את הכיתה. נבואה זו אכן התגשמה; הרמיוני הפסיקה בכעס את לימודיה במקצוע זה בסמוך לחופשת החג.
  • בסעודת חג המולד, טרלוני תחילה סירבה להצטרף לסועדים בשולחן, כיוון ש"כששלושה-עשר אנשים סועדים יחד, הראשון לקום מן השולחן יהיה הראשון למות". הארי פוטר ורון וויזלי קמו יחד מהשולחן, אך אלבוס דמבלדור היה הראשון מבין הסועדים שמת. למעשה, טרלוני לא כללה את פיטר פטיגרו, שהיה בצורת סקאברס העכברוש; מסביב לשולחן ישבו ארבעה עשר אנשים. עם זאת, היא אכן צדקה, כיוון שעוד לפני שהצטרפה לשולחן ישבו מסביבו שלושה עשר אנשים (ביניהם סקאברס), ואלבוס דמבלדור קם כדי לברך אותה לשלום - והוא אכן היה הראשון למות.
    - בשנת 1995, שלושה עשר חברים במסדר עוף החול סעדו יחד, והראשון שקם היה סיריוס, שמת בהמשך של אותה השנה.
    - כשטרלוני ומקגונגל התווכחו, דמבלדור הרים את קולו, והוא היה הראשון שמות מבין הסועדים בשולחן. באנגלית, למילה raise יש גם משמעות של לקום, וגם של להרים את הקול, לצעוק, כך שלמעשה, נבואה זו התגשמה בשתי דרכים שונות.
    - בנוסף, בקרב של שבעת הפוטרים, שלושה עשר אנשים (מר וגברת וויזלי, ביל, פלר, פרד, ג'ורג', רון, ג'יני, הארי, הרמיוני, לופין, טונקס והאגריד) התאספו במחילה כדי להתאבל על מותו של אלאסטור מודי. לאחר מכן, לופין קם והציע לחפש את גופתו של מודי. בקרב על הוגוורטס, לופין נהרג בידי אנטונין דולוחוב, אם כי ייתכן שמת אחרי פרד או טונקס, שנהרגו גם הם באותו קרב.
  • כשדולורס אמברידג' מונתה למפקחת העליונה על הוגוורטס בשנתו החמישית של הארי, היא התעקשה שטרלוני תדגים את יכולותיה ותנבא עבורה נבואה. טרלוני אמרה שהיא רואה שנשקפת לאמברידג' סכנה איומה. אמברידג' כלל לא התייחסה לנבואה זו, אך בהמשך השנה היא נחטפה בפראות בידי עדר קנטאורים ונכלאה ביער האסור.
  • בשנתו השישית של הארי, הוא ראה את טרלוני מתהלכת במסדרונות, והתחבא מפניה. כשהיא עברה, הוא ראה אותה בוחנת חפיסת קלפים וממלמלת: "גבר צעיר וכהה הסובל ממצוקה, שאינו אוהד את השואל". היא עצמה דחתה את דבריה, בלי שידעה דבר על נוכחותו של הארי, או על חוסר אהדתו כלפיה. בהמשך אותה השנה, הארי ראה את דראקו מתווכח עם סנייפ, שתיחקר אותו על התקדמותו במשימה שהטיל עליו וולדמורט. אחר כך, טרלוני פגשה את הארי במסדרונות פעם נוספת, והתלוננה על כך שדמבלדור התעלם מאזהרותיה בקשר לאסון המתקרב. היא הביטה בחפיסת קלפיה וראתה שוב ושוב את "המגדל מוכה הברק, [...] משבר. אסון. זה הולך וקרב...". נבואה זו חוזה את אירועי מותו של דמבלדור על מגדל האסטרונומיה. הקלף בו מצויר מגדל מוכה ברק, משמעותו לרוב אסונות או שינויים משמעותיים במיוחד.

רכוש

  • שרביט: בבעלותה של טרלוני היה שרביט, עשוי מעץ ומליבה לא מזוהים. היא השתמשה בשרביט, בין היתר, בקרב על הוגוורטס, כשהפילה כדורי בדולח על אוכלי-המוות, בתנועה שהזכירה מכת הגשה במשחק טניס. סביר להניח שרכשה אותו לפני לימודיה.
  • כדורי בדולח: לפרופסור טרלוני היו מספר כדורי בדולח, בשל היותה מורה לגילוי עתידות. היא השתמשה בהם בתור נשקים במהלך הקרב על הוגוורטס, ובאחד מהם היא השתמשה כדי למוטט את אדם הזאב פנריר גרייבק.
  • חתול מחמד: לפרופסור טרלוני היה גם חתול מחמד, שחי בכיתת גילוי העתידות שבראש המגדל הצפוני. בעת שטרלוני ניבאה את נבואתה השנייה, החתול ישב על כיסא.

אטימולוגיה
הן שמה הפרטי והן שם המשפחה של טרלוני מקושרים ליכולת גילוי העתידות שלה.
סיביל (Sibyl) היא אישה שיכולה לראות את העתיד, או לנבא אותו. שם זה בא מהמילה הלטינית "Sibylla", שמשמעותה "נביא".
השם "טרלוני" הגיע ככל הנראה משמו של הדוקטור טרלוני, שהיה מגלה עתידות וכמו כן רופא עיניים בספר "A Dance to the Music of Time" אשר נכתב בידי הסופר האנגלי אנטוני פוול. בתוך כך, ייתכן שהשם לקוח מזעקת התרסה מפורסמת שנאמרת לעיתים במשחקי כדורגל באזור דרום-מערב אנגליה, בו גדלה רולינג:

."!And shall Trelawney live? And shall Trelawney die? Here's ten thousand Cornishmen who ask the reason why"

קריאה זו לקוחה מהשיר "The Song of the Western Men", שנכתב בשנת 1833 על-ידי המשורר והכומר רוברט סטפן הוקר, והוא ההמנון הלא-רשמי של מחוז קורנוול. השיר מתייחס לצעדה ללונדון בשנת 1688, שהתקיימה כפעולת מחאה על כליאתו של ג'ונתן טרלוני, שהיה הבישוף של בריסטול, במגדל של לונדון. עובדה זו מתקשרת לעובדה שטרלוני ניבאה את מותו של אחד מתלמידיה בכל שנה. נתון מעניין נוסף הוא שהבישוף טרלוני שוחרר והמשיך לחיות עוד 33 שנים, בדיוק כשם שנבואות המוות של טרלוני היו כמעט תמיד שגויות.

מקורו של השם "טרלוני" בצירוף הקורני tre-lonow, שמשמעותו חווה של חורשות ומטעים.

מאחורי הקלעים

  • בספר "הארי פוטר ומסדר עוף-החול" בשפה האנגלית, שמה הפרטי של טרלוני נכתב בצורה שגויה, (Sybil, בעוד שהשם הנכון הוא Sybill).
  • טרלוני מגולמת על-ידי השחקנית הבריטית אמה תומפסון בעיבודים הקולנועיים של "הארי פוטר והאסיר מאזקבאן", "הארי פוטר ומסדר עוף-החול" ו"הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק 2". תומפסון אינה מופיעה ב"הארי פוטר והנסיך חצוי-הדם", כיוון שבאותו זמן היא שיחקה בסרט "נני מקפי 2 - הקסם חוזר". יש לציין כי העמיתה של תומפסון בצוות שחקני הארי פוטר, מגי סמית', מופיעה גם היא בסרט (אך כדמות משנה).
  • תחילה הודיעה אמה תומפסון שהיא לא תחזור לגלם את דמותה של טרלוני בסרטים האחרונים. אחר כך, היא הודיעה שהיא בכל זאת תחזור, ושחלק מהסצנות איתה כבר צולמו.
  • הנבואה הראשונה של טרלוני לדמבלדור (ולסנייפ שצותת להם) אינה מופיעים בסרטים. למעשה, בסרטים טרלוני משחקת תפקיד קטן הרבה יותר בגורלו של הארי פוטר מאשר בספרים.
  • ג'יי. קיי. רולינג ציינה שהיא אינה מאמינה בקסמים, ואין בכוונתה שקוראי הסדרה יאמינו בקסמים. היא רמזה שתיאורה של טרלוני (מגדת עתידות מיסטית, שזהו אולי סוג הקסם הכי נפוץ שילדים יתקלו בו) בתור מבוגרת לא יעילה ואף רמאית, קשורה לאמונותיה האישיות. עם זאת, שמה של סבת סבתה של טרולני, קסנדרה, סותר זאת. באגדות יווניות, קסנדרה הייתה נביאה שהתברכה ביכולת הנבואית של נבואות אמת הודות לאל אפולו, אך הוא חזר בו וקילל אותה שאף שנבואותיה יהיו נכונות, איש לא יאמין להן. סיפור זה מעלה ספקות בנוגע לרשלנותה המקובלת של טרלוני.
  • טרלוני הזהירה את לבנדר בראון שהדבר ממנו היא חוששת יתרחש ביום שישי ה-16 באוקטובר. עם זאת, ה-16 באוקטובר 1993 היה בכלל יום שבת.
  • נבואות רבות שנובאו על-ידי טרלוני ועל-ידי אחרים במהלך השנה השלישית אכן התגשמו. רון, למשל, אכן עובר סבל וייסורים במסע אחר ההורקרוקסים (עם זאת, החוויה מקרבת אותו להרמיוני, וגורמת לו להיות מאושר). הארי באמת זוכה בזהב בלתי-צפוי; הכסף אותו קיבל לאחר שזכה בטורניר הקוסמים המשולש (שמאוחר יותר הוא העביר לתאומים וויזלי), וגם לאחר שירש את כל כספו של סיריוס בלק. הארי גם בסופו של דבר עבד במשרד הקסמים, אם כי לא ברור אם הוא אי-פעם כיהן כשר הקסמים. למרות שאותות המוות אותן ראתה טרלוני ככל הנראה הומצאו, הארי כן הקריב את עצמו למוות בשנת 1998, אם כי הוא לא בדיוק מת - הוא שב לאחר מכן לחיים. בנוסף, העובדה שאות המוות היה בצורת כלב (הגרים) נקראה אולי שלא כהלכה; הכלב התייחס לעובדה שסיריוס, בצורת האנימאגוס שלו, יופיע ויתערב בחייו של הארי.
  • ב"הארי פוטר והאסיר מאזקבאן", סיביל מנחשת שהארי נולד בחורף, כאשר הוא נולד בחודש יולי. עם זאת, יום הולדתו של וולדמורט הוא ב-31 בדצמבר, והארי הפך להיות אחד מההורקרוקסים שלו; ייתכן שהיא שיערה את יום הולדתו של וולדמורט, מאחר שהבחינה בפיסת נשמתו בתוך גופו של הארי.
  • ב"הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק 2", טרלוני מופיעה רק לכמה שניות, כשהיא מכסה בכבוד את אחד מקורבנות הקרב. ניתן לראות אותה נלחמת באוכלי-מוות בחצר בית-הספר; יש לחפש את שיערה המתולתל ואת מעילה הירוק והנוצץ מייד כשהרמיוני רצה בין רגליו של טרול לכיוון ביתן הסירות.
  • בתרגום הפיני של סדרת הספרים, שמה של טרלוני הוא סיבילה פונורמיו (Sybilla Punurmio).
  • בעיבוד הקולנועי של "הארי פוטר ומסדר עוף-החול", צולמה סצנה שנמחקה בעריכה, בה טרלוני אוכלת ברשלנות ויוצרת בלגן סביבה בסעודת תחילת שנת הלימודים של שנת 1995.
  • ניתן לרכוש את שרביטה של טרלוני כפריט אספנות. על עטיפת האריזה, שמה נכתב בצורה לא נכונה - Sybil במקום Sybill.

סיביל טרלוני



מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
1243 2793 1770 1108


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2007-2024