האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


CSS Overriding Default Text Selection Color
מצנפת המיון
ברוך הבא Guest המערכת זיהתה אותך כלא ממויין, תוכל להתמיין כאן
 

פאנפיקים אחרונים
שם הפאנפיק: הארי פוטר, רק בוואטסאפ
עודכן ב: אתמול ב-17:16

שם הפאנפיק: הקונדסאים קוראים הארי פוטר והאסיר מאזקבא
עודכן ב: אתמול ב-8:23

שם הפאנפיק: הו אלוהים לא שוב!
עודכן ב: אתמול ב-0:12

שם הפאנפיק: -pain-
עודכן ב: 25.07.2024

שם הפאנפיק: לילי וג'יימס בהוגוורטס
עודכן ב: 24.07.2024

 

ברוכים הבאים!
ברוכים הבאים לHPortal – פורטל הארי פוטר הישראלי!
 

הארי פוטר והאסיר מאזקבאן - רשימת הפרקים

פרק 1 שם הפרק: "דואר ינשופים"
מספר עמודים: 14
תקציר: הארי פוטר חוגג את יום הולדתו ה-13 אצל הדרסלים, ומקבל מכתבי ברכה ומתנות מרון וויזלי (שמבלה עם משפחתו במצרים), מהרמיוני גריינג'ר ומרובאוס האגריד.
פרק 2 שם הפרק: "הטעות הגדולה של הדודה מארג'"
מספר עמודים: 16
תקציר: הדודה מארג' מגיעה לביקור אצל הדרסלים ומשמיצה את הוריו של הארי. הארי לא שולט בכעסו ובקסמו ומנפח אותה. הוא חושש שמעשיו יובילו לסילוקו מהוגוורטס, ובסערת הרגשות הוא עוזב את בית הדרסלים.
פרק 3 שם הפרק: "אוטונוס הלילה"
מספר עמודים: 17
תקציר: הארי מבחין בכלב שחור וגדול, מועד ומזמין שלא במתכוון את אוטונוס הלילה. הוא נוסע לקלחת הרותחת ובנסיעה שומע על בריחתו של סיריוס בלק מאזקבאן. בקלחת הרותחת הוא פוגש את שר הקסמים.
פרק 4 שם הפרק: "הקלחת הרותחת"
מספר עמודים: 21
תקציר: הארי רוכש בסמטת דיאגון את הציוד לשנת הלימודים. ביום האחרון של החופשה הוא נפגש בקלחת הרותחת עם הרמיוני ועם בני משפחת וויזלי. הוא מצוטט לשיחתם של מר וגברת וויזלי, ומבין שסיריוס בלק מנסה לרצוח אותו.
פרק 5 שם הפרק: "הסוהרסנים"
מספר עמודים: 26
תקציר: אדון וויזלי מזהיר את הארי מפני הניסיון לאתר את בלק. ברכבת האקספרס להוגוורטס מופיע סוהרסן ובהשפעתו הארי מתעלף. השלישייה פוגשת את הפרופסור החדש להתגוננות מפני כוחות האופל, רמוס לופין.
פרק 6 שם הפרק: "טפרים ועלי תה"
מספר עמודים: 27
תקציר: השלישייה פוגשת לראשונה את פרופסור סיביל טרלוני, שמנבאת את מותו הקרב של הארי. בשיעור טיפול בחיות הפלא עם האגריד, הארי רוכב על בקביק ההיפוגריף. דראקו מאלפוי מתעלם מהוראותיו של האגריד ונפצע.
פרק 7 שם הפרק: "הבוגארט בארון"
מספר עמודים: 18
תקציר: בשיעור שיקויים הארי מגלה שבלק נצפה לאחרונה בקרבת הוגוורטס. בשיעור התגוננות מפני כוחות האופל השלישייה ניצבת לראשונה אל מול בוגארט.
פרק 8 שם הפרק: "מנוסתה של האשה השמנה"
מספר עמודים: 21
תקציר: קבוצת הקווידיץ' של גריפינדור מתאמנת לקראת הטורניר. תלמידי השנה השלישית יוצאים להוגסמיד, אך הארי אינו רשאי לצאת כיוון שורנון דרסלי סרב לחתום על טופס האישור שלו. דיוקן האישה השמנה נקרע והאישה נעלמת, ולאחר מכן מתברר שהיא סירבה לאפשר לבלק להיכנס למגדל גריפינדור.
פרק 9 שם הפרק: "תבוסה מרה"
מספר עמודים: 21
תקציר: לופין נעדר מהשיעור הבא וסנייפ מחליף אותו. את משחק הקווידיץ' מול הפלפאף קוטעים סוהרסנים שפורצים למגרש וגורמים להארי להתעלף. דמבלדור מציל אותו מנפילה מגובה רב, אך המטאטא שלו מתנפץ לרסיסים. בית הפלפאף ניצח במשחק הקווידיץ'.
פרק 10 שם הפרק: "מפת הקונדסאים"
מספר עמודים: 28
תקציר: בזמן היציאה הבאה להוגסמיד הארי פוגש את פרד ואת ג'ורג' שנותנים לו את מפת הקונדסאים. בעזרת המפה הוא מתגנב להוגסמיד, ושומע בפונדק שלושת המטאטאים שיחה של רוזמרטה, מקגונגל, פליטיק, האגריד ופאדג'. מהשיחה הוא מבין שסיריוס בלק היה חבר ילדות של אביו ואף נבחר להיות הסנדק שלו, אך בחר לבגוד בפוטרים ולהסגירם לוולדמורט. הוא אף רצח חבר ילדות נוסף של שניהם, פיטר פטיגרו.
פרק 11 שם הפרק: "אש המחץ"
מספר עמודים: 22
תקציר: האגריד מספר לשלישייה על השימוע הקרוב של בקביק. בחג המולד הארי מקבל ממוען אנונימי מטאטא יקר מסוג "אש המחץ", אך הרמיוני מבקשת ממקגונגל שתבדוק אותו, והמטאטא מוחרם. יחסיהם של הארי ושל רון עם הרמיוני נפגעים בשל כך.
פרק 12 שם הפרק: "הפטרונוס"
מספר עמודים: 19
תקציר: היחסים בין רון להרמיוני ממשיכים להיפגע, היות שרון חושד שקרוקשנקס מנסה לפגוע בסקאברס. לופין מלמד את הארי איך להתגונן מפני הסוהרסנים ולבצע לחש פטרונוס. הוא אף מסביר להארי על נשיקת הסוהרסנים.
פרק 13 שם הפרק: "גריפינדור נגד רייבנקלו"
מספר עמודים: 17
תקציר: מקגונגל מחזירה להארי את המטאטא שלו, אך רון מאשים את קרוקשנקס בהיעלמותו של סאקברס. דראקו, קראב, גויל ופלינט מתחפשים לסוהרסנים כדי להפריע להארי במשחק הקווידיץ' מול רייבנקלו, אך בית גריפינדור מנצח במשחק. הארי מפעיל פטרונוס מלא. סיריוס בלק מצליח לחדור למועדון גריפינדור.
פרק 14 שם הפרק: "עלבונו של סנייפ"
מספר עמודים: 23
תקציר: הארי תוקף את מאלפוי, את קראב ואת גויל בסיור הבא להוגסמיד, בעודו תחת גלימת ההיעלמות. סנייפ מחרים את מפת הקונדסאים ומעביר אותה ללופין, שנוזף בהארי על השימוש בה. בקביק נידון למוות. הרמיוני מכה את מאלפוי ועוזבת את שיעורי גילוי עתידות.
פרק 15 שם הפרק: "גמר גביע הקווידיץ'"
מספר עמודים: 23
תקציר: הארי מבחין במדשאות הוגוורטס בכלב השחור שראה קודם לכן, יחד עם קרוקשנקס. גריפינדור מנצחת במשחק הגמר מול סלית'רין וזוכה בגביע הקווידיץ' מזה שנים.
פרק 16 שם הפרק: "נבואת הפרופסור טרלוני"
מספר עמודים: 18
תקציר: השלושה נבחנים בבחינות הסיום שלהם. טרלוני נכנסת לטראנס ומנבאת שמשרתו של וולדמורט ישוב אליו באותו לילה, ובעזרתו ישוב וולדמורט לכוחו. הרמיוני מוצאת את סקאברס בביקתתו של האגריד ומשיבה אותו לרון. בקביק מוצא להורג.
פרק 17 שם הפרק: "עכברוש, חתול וכלב"
מספר עמודים: 17
תקציר: סקאברס נמלט מידיו של רון, וכשנתפס לבסוף מופיע הכלב השחור, תופס את רון ברגלו וגורר אותו דרך מעבר סודי בערבה המפליקה. הארי והרמיוני רצים אחריהם, ומגיעים לצריף המצווח, בו הם מגלים שהכלב הוא למעשה סיריוס בלק. לופין מגיע תוך כדי העימות שנוצר, אך מנטרל דווקא את הארי מנשקו. הרמיוני מאשימה את לופין בהיותו אדם-זאב.
פרק 18 שם הפרק: "ירחוני, זנב תולע, רך-כף וקרניים"
מספר עמודים: 9
תקציר: לופין מספר לשלושה על קורות הקונדסאים בהוגוורטס, ועל זהותם.
פרק 19 שם הפרק: "משרתו של הלורד וולדמורט"
מספר עמודים: 20
תקציר: סנייפ מופיע ומנסה לאסור את בלק ואת לופין, אך השלישייה מנטרלת אותו. סיריוס מספר על היותו חף מפשע, על העובדה שפטיגרו הוא שבגד בהוריו של הארי והסגיר אותם לוולדמורט ועל כך שהוא ברח מאזקבאן כדי לנקום בפטיגרו על בגידתו. לופין וסיריוס מאלצים את פטיגרו להתגלות בצורתו האמיתית. החבורה עושה דרכה בחזרה להוגוורטס.
פרק 20 שם הפרק: "נשיקת הסוהרסנים"
מספר עמודים: 8
תקציר: סיריוס מציע להארי לעבור לגור איתו, בהיותו הסנדק הרשמי שלו. הארי מסכים. ירח מלא מופיע בשמים וגורם ללופין לשנות צורה, מה שמביא לבריחתו של פטיגרו בדמות העכברוש שלו. השלישייה רודפת אחר לופין וסיריוס למעמקי היער האסור, שם מופיעים כמאה סוהרסנים מאיימים בנשיקת הסוהרסנים. פטרונוס אייל שלם ומרשים מופיע ומגרש אותם.
פרק 21 שם הפרק: "סודה של הרמיוני"
מספר עמודים: 29
תקציר: סיריוס נלכד ונידון לנשיקת הסוהרסנים. הרמיוני חושפת בפני הארי את מחולל הזמן שלה, והשניים נוסעים שלוש שעות אחורה בזמן כדי לשנות את רצף האירועים. הם מצילים את בקביק. הארי מפיק את פטרונוס האייל שראה קודם לכן ומבריח את מאה הסוהרסנים. סיריוס נמלט הרחק כשהוא רכוב על בקביק.
פרק 22 שם הפרק: "שוב דואר ינשופים"
מספר עמודים: 18
תקציר: לופין מתפטר לאחר שנפוצה השמועה על היותו אדם-זאב, אך משיב להארי את מפת הקונדסאים. גריפינדור מנצח באליפות הבתים. ינשוף מסיריוס מגיע בדרך חזרה ללונדון. רון מבטיח ליצור עם הארי קשר בנוגע לאליפות העולם בקווידיץ' שתתקיים בקיץ הקרוב.


מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
1243 2793 1770 1108


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2007-2024