האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


CSS Overriding Default Text Selection Color
מצנפת המיון
ברוך הבא Guest המערכת זיהתה אותך כלא ממויין, תוכל להתמיין כאן
 

פאנפיקים אחרונים
שם הפאנפיק: הארי פוטר, רק בוואטסאפ
עודכן ב: אתמול ב-17:16

שם הפאנפיק: הקונדסאים קוראים הארי פוטר והאסיר מאזקבא
עודכן ב: אתמול ב-8:23

שם הפאנפיק: הו אלוהים לא שוב!
עודכן ב: אתמול ב-0:12

שם הפאנפיק: -pain-
עודכן ב: 25.07.2024

שם הפאנפיק: לילי וג'יימס בהוגוורטס
עודכן ב: 24.07.2024

 

ברוכים הבאים!
ברוכים הבאים לHPortal – פורטל הארי פוטר הישראלי!
 

הארי פוטר ואוצרות המוות - רשימת הפרקים

פרק 1 שם הפרק: "אדון האופל בעלייה"
מספר עמודים: 11
תקציר: אוכלי המוות מתכנסים באחוזת מאלפוי ומתכננים את המארב להארי פוטר בדרכו מדרך פריווט מספר 4. לורד וולדמורט רוצח את צ'ריטי ברבג'.
פרק 2 שם הפרק: "לזכר"
מספר עמודים: 12
תקציר: הארי אורז את חפציו לקראת העזיבה את בית הדרסלים. הוא קורא כתבות והספדים לזכרו של דמבלדור בנביא היומי, ומגלה אודותיו, אודות חייו ואודות משפחתו פרטים חדשים.
פרק 3 שם הפרק: "הדרסלים נפרדים"
מספר עמודים: 12
תקציר: הדרסלים מסכימים כי מוטב שיעזבו גם הם את הבית בדרך פריווט מספר 4, ורגע לפני שהם עוזבים בליווי שני חברים ממסדר עוף החול, דאדלי לוחץ את ידו של הארי, מודה לו על שהציל אותו שנים קודם לכן, ומביע דאגה לשלומו.
פרק 4 שם הפרק: "שבעת הפוטרים"
מספר עמודים: 18
תקציר: חברי מסדר עוף החול מגיעים כדי לחלץ את הארי בבטחה מבית הדרסלים. שישה מהם שותים שיקוי פולימיצי ומתחזים להארי במטרה לבלבל את האויב. בעודם עוזבים את הבית, החבורה מגלה שהציבו לה מארב ונקלעת לקרב עקוב מדם.
פרק 5 שם הפרק: "לוחם שנפל"
מספר עמודים: 21
תקציר: כשאוכלי המוות מגלים מיהו הארי פוטר האמתי, וולדמורט עצמו מגיע כדי להרוג אותו... אלא שהשרביט של הארי פועל עצמאית והודף את וולדמורט. החבורה כולה מתאספת במחילה, שם היא מונה את ההרוגים - הדוויג ואלאסטור מודי - ואת הפצועים.
פרק 6 שם הפרק: "רול לבוש פיג'מה"
מספר עמודים: 22
תקציר: הארי, רון והרמיוני עוזרים בהכנות לקראת חתונתם של ביל ופלר, ונאלצים להתאמץ כדי לפנות זמן לתכנן את המסע שלהם בעקבות ההורקרוקסים של וולדמורט.
פרק 7 שם הפרק: "צוואתו של אלבוס דמבלדור"
מספר עמודים: 23
תקציר: שר הקסמים מגיע ומעביר לרשותם של הארי, של רון ושל הרמיוני את שהוריש להם דמבלדור. לרון הוריש את המעמעם, להרמיוני הוריש עותק של "מעשיות בידל הפייטן", ולהארי הוריש את הסניץ' שתפס במשחק הקווידיץ' הראשון שלו, ואת חרב גריפינדור - שלא מועברת אליו.
פרק 8 שם הפרק: "החתונה"
מספר עמודים: 22
תקציר: יום החתונה מגיע, והארי מתחפש לבן משפחת וויזלי. במהלך החתונה הוא משוחח עם האורחים על דמבלדור ועל עברו, אלא שהחתונה נקטעת כשהפטרונוס של קינגסלי שאקלבולט מופיע ומתריע שמשרד הקסמים נפל, ששר הקסמים מת, ושאוכלי המוות בדרכם למקום.
פרק 9 שם הפרק: "מקום מסתור"
מספר עמודים: 14
תקציר: הארי, רון והרמיוני נמלטים מהחתונה, ומגיעים לרחוב טוטנהם קורט. בבית-קפה מוגלגי הם נתקלים בשלושה אוכלי מוות ומצליחים לגבור עליהם. את הלילה הם מעבירים בכיכר גרימולד 12.
פרק 10 שם הפרק: "סיפורו של קריצ'ר"
מספר עמודים: 22
תקציר: הארי משוטט בבית ומגלה שרא"ב הוא רגולוס ארקטורוס בלק, אחיו של סיריוס. על כן, הוא וחבריו מתחילים לחפש את הקמיע בבית. קריצ'ר מספר להם שהקמיע נגנב על-ידי מנדנגוס פלצ'ר, והארי פוקד עליו למצוא אותו.
פרק 11 שם הפרק: "השוחד"
מספר עמודים: 19
תקציר: רמוס לופין מבקר את השלושה ומציע להצטרף למסעם, אך הארי מסרב וריב פורץ בין השניים, ובסופו לופין עוזב את המקום בסערה. קריצ'ר גורר עימו את פלצ'ר אל הבית, ופלצ'ר טוען שמסר את הקמיע לאמברידג' כשוחד.
פרק 12 שם הפרק: "קסם הוא כוח"
מספר עמודים: 21
תקציר: השלושה מתחפשים לשלושה עובדי משרד הקסמים כדי להסתנן אליו ולשים ידם על הקמיע של סלית'רין, שנמצא כעת אצל דולורס אמברידג'.
פרק 13 שם הפרק: "הוועדה לרישום בני-מוגלגים"
מספר עמודים: 20
תקציר: הארי מגלה את עינו של אלאסטור מודי תלויה על דלת משרדה של אמברידג' ועוקר אותה בזעם. באולמות הוועדה לרישום בני-המוגלגים הוא משתק את אמברידג' ואת יאקסלי, הרמיוני לוקחת את הקמיע והשלושה נסים על נפשם.
פרק 14 שם הפרק: "הגנב"
מספר עמודים: 14
תקציר: השלושה מתעתקים מהמשרד, אך מקום המסתור שלהם מתגלה ורון מגוזרר. הם מקימים מחנה במקום חדש בכל פרק זמן קצר, ובאחד הלילות הארי חווה חזיון ועל-פיו מבין שוולדמורט מחפש דבר מה שנגנב מגרגורוביץ' יצרן השרביטים.
פרק 15 שם הפרק: "נקמת הגובלין"
מספר עמודים: 25
תקציר: השלושה מצוטטים לשיחה שמתנהלת בין שני קוסמים ושני גובלינים שבורחים מהשלטונות. מהשיחה עולה שהחרב האמתית של גריפינדור נעדרת, אך שביכולתה להשמיד הורקרוקסים. רון, מתוסכל תחת השפעתו השלילית של הקמיע, מתעמת עם הארי, עוזב ומותיר אותו ואת הרמיוני לבדם.
פרק 16 שם הפרק: "מכתש גודריק"
מספר עמודים: 17
תקציר: הארי והרמיוני מחליטים לבקר במכתש גודריק כדי לנסות לגלות פרטים חדשים. בערב חג המולד הם מגיעים לעיירה, ומבקרים בבית הקברות בו טמונים הוריו של הארי וקרוביו של דמבלדור. לפתע מופיעה בתחולדה בגשוט ומזמינה אותם לביתה.
פרק 17 שם הפרק: "הסוד של בתחולדה"
מספר עמודים: 18
תקציר: בביתה של בתחולדה, היא מתעקשת לדבר עם הארי בפרטיות. כשהם לבדם, פורצת הנחשית נגיני מגופה של בתחולדה ותוקפת את הארי. רגע לפני הגעתו של וולדמורט, מטילה הרמיוני קללה מפוצצת ששוברת את שרביטו של הארי. השניים מצליחים להתעתק והארי חווה חזיון מליל מותם של הוריו.
פרק 18 שם הפרק: "חייו ושקריו של אלבוס דמבלדור"
מספר עמודים: 11
תקציר: בעודו מחלים מהתקרית במכתש גודריק, הארי קורא את ספרה החדש של ריטה סקיטר על אודותיו של דמבלדור, ומגלה שהגנב מהחזיון של וולדמורט הוא גלרט גרינדלוולד. הארי מגלה על דמבלדור פרטים מפתיעים שגורמים לו לפקפק באדם שהכיר ולחוש כלפיו כעס קיצוני.
פרק 19 שם הפרק: "האיילה הכסופה"
מספר עמודים: 22
תקציר: איילה כסופה מופיע במחנה, והארי עוקב אחריה עד לאגם קפוא אשר בתחתיתו חרב גריפינדור. הוא צולל פנימה, ושרשרת הקמיע חונקת אותו. רון מופיע לפתע ויוצא לעזרתו. השניים מחלצים את החרב ורון משמיד את קמיע ההורקרוקס.
פרק 20 שם הפרק: "קסנופיליוס לאבגוד"
מספר עמודים: 15
תקציר: רון מספר לחבריו איך הצליח למצוא אותם, והרמיוני מאתרת ב"מעשיות בידל הפייטן" סמל שחוזר שוב ושוב במסעם. השלושה מחליטים שהצעד הבא הוא לתשאל את קסנופיליוס לאבגוד על הסמל, היות שענד אותו בחתונתם של ביל ופלר.
פרק 21 שם הפרק: "מעשה בשלושה אחים"
מספר עמודים: 17
תקציר: אדון לאבגוד מספר להארי ולחבריו את האגדה על אוצרות המוות - אבן האוב, שרביט הבכור וגלימת ההיעלמות, אך עד מהרה הם מגלים שקסנופיליוס בגד בהם ומתכנן להסגירם כדי לקבל בחזרה את ביתו, לונה, שנחטפה. הם מצליחים להיחלץ.
פרק 22 שם הפרק: "אוצרות המוות"
מספר עמודים: 20
תקציר: הארי נעשה אובססיבי בקשר לאוצרות המוות ולאיתורם. רון מצליח לכוון את הרדיו שלו לתכנית המחתרתית "מבט לפוטר", שמעבירה דיווחי אמת על המלחמה ומצליחה לשעשע את החבורה. הארי פולט בטעות את שמו של וולדמורט ושובר את הטאבו, וחבורת חטפנים מגיעה למקום.
פרק 23 שם הפרק: "אחוזת מאלפוי"
מספר עמודים: 27
תקציר: החטפנים מובילים את החבורה לאחוזת מאלפוי. באחוזה, בלטריקס מזהה את חרב גריפינדור, שאמורה להיות בטוחה בכספת שלה, ומחליטה לתחקר את הרמיוני בפרטיות. הארי ורון נשלחים למרתף ומתאחדים עם יתר השבויים. דובי מופיע ומחלץ חלק מהשבויים, וכשזנב-תולע נשלח כדי לברר מה מקור רעש ההתעתקות, הוא מתגושש עם הארי ועם רון ולבסוף נחנק על-ידי יד הכסף שלו עצמו. קרב פורץ באחוזה, וכשדובי מגיע כדי לחלץ את הנותרים, הוא נפגע מסכין שזורקת לעברו בלטריקס.
פרק 24 שם הפרק: "יצרן השרביטים"
מספר עמודים: 23
תקציר: הקבוצה מגיעה לבקתת הצדפים, ועורכת בה לוויה מצומצמת לכבודו של דובי. הארי מחליט שמוחבא הורקרוקס בגרינגוטס, ומתחקר את גריפהוק הגובלין באשר לדרכי הפריצה האפשריים לבנק. הוא מתחקר גם את אוליבנדר באשר לשרביט הבכור, וחווה חזיון בו וולדמורט מצליח לשים ידו עליו.
פרק 25 שם הפרק: "בקתת הצדפים"
מספר עמודים: 15
תקציר: הארי, רון, הרמיוני וגריפהוק מעבירים זמן רב בתכנון הפריצה לגרינגוטס. באחד הימים מבקר אותם רמוס לופין, מיישר את ההדורים עם הארי ומספר שטונקס ילדה בן שאינו אדם-זאב. הוא ממנה את הארי לסנדקו של הילד.
פרק 26 שם הפרק: "גרינגוטס"
מספר עמודים: 22
תקציר: הארבעה מצליחים להסתנן לבנק כשהרמיוני מחופשת לבלטריקס, ורון מחופש לקוסם שמתלווה אליה. בדרכם בתוך הבנק נחשפות זהויותיהם האמתיות, אך הם מצליחים לשים ידם על הורקרוקס נוסף - הספל של הפלפאף. גריפהוק בוגד בהם ומסתלק עם חרב גריפינדור, והם בורחים על גבו של דרקון ענקי ועיוור-למחצה.
פרק 27 שם הפרק: "המחבוא האחרון"
מספר עמודים: 9
תקציר: הארי נתקף חזיון נוסף, ומגלה שהורקרוקס נוסף מוחבא בהוגוורטס. הוא מתוודע לכך שוולדמורט חוזר אל מקומות המסתור של ההורקרוקסים, ומבין שעליו לצאת להוגוורטס במידיות, עוד בטרם יבין וולדמורט שההורקרוקסים שלו במצוד. השלושה מתעתקים להוגסמיד.
פרק 28 שם הפרק: "המראה החסרה"
מספר עמודים: 15
תקציר: בהוגסמיד נקלעת השלישייה למרדף מצד חבורה גדולה של אוכלי מוות. רגע לפני שהם נתפסים, הם מגלים עזרה בדמותו של אברפורת' דמבלדור - אחיו של אלבוס דמבלדור, שמספר להם את סיפור הטרגדיה המשפחתית של מנהל בית הספר המנוח.
פרק 29 שם הפרק: "העטרת האבודה"
מספר עמודים: 16
תקציר: אברפורת' פותח מעבר סודי להוגוורטס, ובמעבר מופיע נוויל לונגבוטום. השלושה מגיעים לחדר הנחיצות, ושמחים לגלות שצבא דמבלדור הוקם בו מחדש. הארי שואל את הנוכחים על חפץ שהיה בבעלותה של רוונה רייבנקלו, והוא ולונה פונים לעבר מגדל רייבנקלו כדי לצפות בפסלה של רייבנקלו עונדת את העטרת המפורסמת שלה... אלא שבמגדל ממתינה להם אלקטו קארו.
פרק 30 שם הפרק: "סילוקו של סוורוס סנייפ"
מספר עמודים: 17
תקציר: אלקטו מזמנת את וולדמורט, אך משותקת במהרה על-ידי לונה. אלקטרו ומקגונגל מגיעים למגדל, וכשהשניים לא מגיעים להסכמה - הארי מתערב ומביא לעלפונו של אלקטרו. סנייפ מופיע גם הוא, ולאחר דו-קרב בינו לבין מקגונגל הוא נמלט מהטירה. הארי חווה חזיון נוסף ומגלה שוולדמורט אוסף את צבאו ומפנה אותו לכיוון הוגוורטס. מקגונגל וקינגסלי שאקלבולט מקימים צבא נגדי משלהם.
פרק 31 שם הפרק: "הקרב על הוגוורטס"
מספר עמודים: 27
תקציר: הארי מתשאל את הגבירה באפור אודות העטרת של רייבנקלו, בעוד שרון והרמיוני יורדים לחדר הנחיצות כדי להשיג ניבי בסיליסק, שמכילים את הרעל שבכוחו להשמיד הורקרוקסים. הארי נזכר שראה בעבר חפץ דמוי עטרת בחדר הנחיצות, והשלושה נכנסים לתוכו. בחדר הם מותקפים על-ידי מאלפוי, קראב וגויל. קראב מטיל קללת שלהבת שדים, שמכלה את העטרת, את החדר כולו ואף אותו עצמו - הוא נופל קרבן ללהבות ונשרף בעודו בחיים. בקרב שמתנהל מחוץ לחדר, פרד וויזלי מוצא את מותו.
פרק 32 שם הפרק: "שרביט הבכור"
מספר עמודים: 18
תקציר: השלושה מפלסים את דרכם בין הקרבות המתנהלים בטירה, ומגלים כי לוחמים בה קוסמים, מכשפות, אנשי-זאב, אקרומנטולות, ענקים, סוהרסנים ויצורים נוספים. הסוהרסנים כמעט גוברים עליהם, אך בעזרת סיוע מחבריהם לצבא דמבלדור הם מצליחים להדוף אותם. בצריף המצווח, השלושה עדים לוולדמורט שרוצח את סוורוס סנייפ כדי לזכות בבעלות אמתית על שרביט הבכור. רגע לפני מותו, מוסר סנייפ להארי חלק מזכרונותיו ומבקש להביט בעיניו.
פרק 33 שם הפרק: "סיפורו של הנסיך"
מספר עמודים: 28
תקציר: הארי צופה בזכרונות שהעניק לו סנייפ במשרד המנהל. הוא מגלה שסנייפ היה למעשה סוכן משולש שפעל לפי הוראותיו של דמבלדור ולמען מסדר עוף החול בשל אהבתו הנצחית לאימו, לילי. הארי מגלה שסנייפ הרג את דמבלדור לפי בקשתו של זה האחרון, ושהוא זה שכיוון אותו לחרב האמתית של גריפינדור באמצעות צורת הפטרונוס שלו, האיילה הכסופה.
פרק 34 שם הפרק: "השיבה ליער"
מספר עמודים: 12
תקציר: הארי מגלה בנוסף שהוא עצמו הורקרוקס, ושכדי להשמיד את וולדמורט אחת ולתמיד הוא ייצטרך להקריב עצמו. רגע לפני שהוא יוצא למחנהו של וולדמורט, הוא מטיל על נוויל להשמיד את ההורקרוקס האחרון - נגיני. ביער האסור הוא פותח את הסניץ' שהעניק לו דמבלדור, בתוכו שוכנת אבן האוב, ומזמן את רוחותיהם של קרוביו כדי שיעניקו לו תמיכה נפשית בעודו הולך אל מותו.
פרק 35 שם הפרק: "קינגס קרוס"
מספר עמודים: 17
תקציר: למרות שהקללה הממיתה פוגעת בו, הארי מוצא את עצמו במעין חלום, בתחנת קינגס קרוס הנטושה, יחד עם אלבוס דמבלדור ותינוק מתייפח ומקולל-למראה. דמבלדור מספר להארי שוולדמורט לא יוכל לפגוע בו כל עוד הוא עצמו חי, מדוע פעל שרביטו באופן עצמאי, על שפיסת הנשמה של וולדמורט ששכנה בו התנתקה בעקבות נסיון הרצח, ועל הטרגדיה המשפחתית שחווה. הארי בוחר לשוב לעולם האמתי ולסיים את שהתחיל.
פרק 36 שם הפרק: "הפגם בתוכנית"
מספר עמודים: 24
תקציר: וולדמורט פוקד על האגריד לנשוא את גופתו של הארי להוגוורטס, ויחד עימו צועדים גם וולדמורט עצמו ואוכלי המוות. תגבורת חדשה של מגנים זורמת להוגוורטס, ובחסות המהומה הארי מתעטף בגלימת ההיעלמות ונעלם. נוויל כורת את ראשה של נגיני בעזרת חרב גריפינדור ומשמיד בכך את ההורקרוקס האחרון של וולדמורט. מולי וויזלי הורגת את בלטריקס לסטריינג', והארי חושף עצמו ומתייצב מול וולדמורט. הקללה הממיתה של וולדמורט מתהפכת וקוטעת את חייו שלו עצמו. וולדמורט מושמד אחת ולתמיד, והארי הופך לבעליהם האמתי של כל שלושת אוצרות המוות, אך בוחר לוותר עליהם.
פרק 37 אחרית דבר: "תשע-עשרה שנים אחר-כך"
מספר עמודים: 7
תקציר: תשע-עשרה שנים מאוחר יותר, כולם נפגשים בתחנת קינגס קרוס בפתחה של שנת לימודים חדשה בהוגוורטס. הארי וג'יני נשואים ולהם שלושה ילדים. רון והרמיוני נשואים גם הם, ולהם שני ילדים. לדראקו ילד אחד. נוויל פיתח קריירה בהוגוורטס, והוא מכהן כפרופסור לתורת הצמחים. הצלקת של הארי לא הכאיבה לו כבר 19 שנים. הכל היה טוב.


מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
1243 2793 1770 1108


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2007-2024