האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


CSS Overriding Default Text Selection Color
מצנפת המיון
ברוך הבא Guest המערכת זיהתה אותך כלא ממויין, תוכל להתמיין כאן
 

פאנפיקים אחרונים
שם הפאנפיק: הארי פוטר, רק בוואטסאפ
עודכן ב: אתמול ב-17:16

שם הפאנפיק: הקונדסאים קוראים הארי פוטר והאסיר מאזקבא
עודכן ב: אתמול ב-8:23

שם הפאנפיק: הו אלוהים לא שוב!
עודכן ב: אתמול ב-0:12

שם הפאנפיק: -pain-
עודכן ב: 25.07.2024

שם הפאנפיק: לילי וג'יימס בהוגוורטס
עודכן ב: 24.07.2024

 

ברוכים הבאים!
ברוכים הבאים לHPortal – פורטל הארי פוטר הישראלי!
 

המחילה

המחילה (פאן ארט) "זה לא מי-יודע-מה," אמר רון.
"זה מגניב!" אמר הארי באושר, נזכר בדרך פריווט.
- הארי פוטר על המחילה בפעם הראשונה בה ביקר בה, הספר השני.


המחילה הייתה מקום-מגוריה של משפחת וויזלי; זה היה מקום קסום ביותר, שהפך לביתו השני של הארי פוטר. המחילה הייתה ממוקמת בשולי אוטרי סנט קצ'פול בדבון, אנגליה, ותוחזקה על ידי קסמים. אף על פי כן, בפנים שרר אי-סדר מוחלט, שהוסיף בדרכו שלו לאווירה הביתית והנעימה. בשנת 1997, בעקבות מותו של אלבוס דמבלדור, המחילה הפכה למפקדה של מסדר עוף החול. הוויזלים נאלצו לנטוש את ביתם במהלך שיאה של מלחמת הקוסמים השנייה, כשאוכלי המוות הציבו להם למטרה להרוג את בני המשפחה.

היסטוריה


היסטוריה מוקדמת
במקום בו המחילה נמצאת, עמד פעם בניין קטן שדיר חזירים גדול עשוי מאבן ניצב בקרבתו. לא ידוע מה קרה לבניין, אך לאחר נישואי ארתור ומולי וויזלי, הם השתכנו בדיר החזירים. כשהמשפחה התרחבה עם לידת הילדים, הזוג התחיל לבנות למעלה קומות נוספות, תוך ניצול אדריכלי של כל שטח אפשרי. עד 1990, הבית היה רב קומות, עם ארבע או חמש ארובות על הגג, וקריסתו נמנעה רק בזכות אמצעים קסומים.

בית משפחת וויזלי

הבית נראה כאילו היה פעם דיר חזירים גדול מאבן, אבל נוספו לו חדרים מכאן ומכאן כך שהתנשא לגובה והיה כל-כך עקום, עד שנראה כאילו רק קסם מאפשר לו לעמוד במקום (הארי הזכיר לעצמו שייתכן כי ההסבר הזה באמת נכון). ארבע או חמש ארובות הזדקרו להן מתוך גג הרעפים האדום. שלט עקום היה תקוע באדמה ליד הכניסה ועליו הכתובת המחילה. סביב הדלת הקדמית התגבבה ערימה מבולגנת של ערדליים מגומי וקדרה חלודה. כמה תרנגולות ניקרו פה ושם בחצר.
- תיאור המחילה, הספר השני.

הוויזלים ככל-הנראה גרו במחילה זמן רב, לפחות מאז שנת 1970. המחילה הייתה בית לתשעת הוויזלים, אם כי מספרם פחת במהלך השנים, כשהילדים גדלו ועזבו את הבית. על אף היותם עניים, נראה שאף אחד מהוויזלים לא התבייש בביתו, והייתה שם אווירה רגועה ונינוחה. זה היה מקום מזמין וחמים, וחברים של בני המשפחה היו מבקרים קבועים בו. המחילה תוארה בשנת 1992 כמקום שהחיים בו שונים בתכלית מהחיים בדרך פריווט.

בקיץ של שנת 1992 הארי ביקר במחילה בפעם הראשונה, לאחר שחולץ מדרך פריווט 4 על ידי רון, פרד וג'ורג'. הוא שהה שם במשך כל הקיץ, וניתן לראות שהמחילה הפכה להיות ביתו השני, כשלפניה בית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות. במהלך תקופה זו, ארתור ומולי התייחסו אל הארי כאחד מבני משפחתם, ודאגו שתמיד ירגיש רצוי בביתם.

בקיץ של שנת 1994 המחילה שקקה חיים ופעילות, מכיוון שהמשפחה כולה שבה להתגורר תחת קורת גג אחת - מצב שלא היה קיים מאז שביל עבר לעבוד במצרים. המחילה הייתה צפופה יותר עם התווספות הארי פוטר והרמיוני גריינג'ר לרשימת הדיירים של אותו קיץ, וכל בני הבית, מלבד מולי, נכחו בגמר גביע העולם בקווידיץ'.

במהלך קיץ שנת 1995, הוויזלים, שהתפנו באופן זמני מן המחילה, שהו בכיכר גרימולד מספר 12 בלונדון כדי לעזור למסדר עוף החול. בשנה שלאחר מכן, ארוסתו של ביל, פלר דלאקור, עברה למחילה – למגינת לבן של מולי, ג'יני והרמיוני.

מלחמת הקוסמים השנייה

מפקדת מסדר עוף החול
בעקבות המוות של אלבוס דמבלדור בשנת 1997, המטה של מסדר עוף החול הועבר מכיכר גרימולד מספר 12 למחילה. מכיוון שדמבלדור היה שומר הסוד של כיכר גרימולד, המוות שלו החליש את כישוף הפידליוס של המקום, וכל מי שידע את הסוד, הפך להיות שומר הסוד בעצמו – כולל סוורוס סנייפ, הרוצח של דמבלדור. כדי למנוע מאויבים למצוא את המטה ולחדור אליו, הוא הועבר למחילה.

ביולי 1997, המחילה שימשה כמקום מפגש בשביל כוח המשימה של המסדר, שהוקצה כדי ללוות את הארי למקום בטוח מדרך פריווט 4 כמה ימים לפני יום הולדתו השבעה-עשר. מכיוון שהיה צריך לשמור על הארי, המחילה הוגנה באמצעות לחשי הגנה רבים, שחברי המסדר קיוו שיצליחו להגן על הארי ועל הוויזלים. בעקבות האירועים שקרו בקרב שבעת הפוטרים - פציעתו המעוותת של ג'ורג' וויזלי, והחדשות שאלאסטור מודי נהרג על-ידי הלורד וולדמורט - המחילה הפכה למקום קודר.

המחילה כמקום מפגש לאחר קרב שבעת הפוטרים
המחילה כמקום מפגש של מסדר עוף החול לאחר קרב שבעת הפוטרים

החתונה

הארי מעולם לא ראה את הבית כה מסודר. הקדרות המחלידות והעדרליים הישנים, שבדרך כלל עיטרו את המדרגות של הכניסה האחורית, הוחלפו בשני עציצים גדולים עם שיחי דרדר-פרפר, אחד מכל צד של הדלת; אף שלא נשבה רוח, העלים ריפרפו בנועם - מחזה מסביר-פנים. התרנגולות נכלאו בלול שלהן, החצר טואטאה, והגינה שלידה עושבה, נגזמה ובאופן כללי טופחה [...]
- תיאור המחילה לפני החתונה של ביל ופלר, הספר השביעי.

החתונה של ביל ופלר דלאקור תוכננה להתקיים במחילה, והבית עבר ניקיון יסודי בהכנה לקראת האירוע הגדול. מולי השתמשה בניקוי הבית כתירוץ לעצור את הארי, רון והרמיוני מלתכנן לצוד את ההורקרוקסים של וולדמורט, מכיוון שלא רצתה שייצאו לחיפוש המסוכן הזה. אולם, הניסיונות שלה הצליחו רק באופן חלקי.

למרות הכנות החתונה הקדחניות, ב-31 ביולי התקיימה במחילה מסיבת יום הולדתו השבע-עשרה של הארי. עם זאת, המסיבה נקטעה על ידי הגעתו של שר הקסמים, רופוס סקרימג'ר, שרצה לחשוף את תוכן צוואתו של אלבוס דמבלדור להארי, רון והרמיוני. כל אחד מהם קיבל פריט בצוואה, שבסופו של דבר יעזור להם במשימה להביס את הלורד וולדמורט ולהשמיד את כל ההורקרוקסים. ביום שלאחר מכן, הראשון באוגוסט, נערכה במחילה החתונה של ביל ופלר. רוב משפחת וויזלי המורחבת נכחה שם, וכמוהם חברי המסדר, חברים נוספים ומשפחת דלאקור. הארי השתתף בחתונה במסווה על ידי שימוש בשיקוי פולימיצי כדי להדמות לנער ג'ינג'י מהסביבה. החתונה השתבשה במהלך קבלת הפנים על-ידי הפטרונוס של קינגסלי שאקלבולט, שהגיע והזהיר את האורחים שהתאספו שהלורד וולדמורט ואוכלי המוות שלו השתלטו על משרד הקסמים, וכעת עושים את דרכם למחילה. עם הכוח של המשרד בידם, אוכלי המוות שברו את קסמי ההגנה שהגנו על המחילה, והתעתקו אל מקום קבלת הפנים. אורחים כבר התחילו לברוח מהמקום בשל אזהרתו של קינגסלי, כולל הארי פוטר - היעד העיקרי של אוכלי המוות - שברח יחד עם הרמיוני ורון. המשרד, שידע שהוויזלים קשורים להארי, תיחקר את המשפחה ואת האורחים הנותרים בטרם שיחרורם.

אוהל חתונתם של ביל ופלר וויזלי אורחי החתונה מתבשרים על נפילת משרד הקסמים ועל הסכנה הקרבה
אוהל חתונתם של ביל ופלר, אורחי החתונה מתבשרים על נפילת משרד הקסמים ועל הסכנה הקרבה

נטישת הבית
במהלך חג הפסחא בשנת 1998, הוויזלים נאלצו לעזוב את המחילה כשאוכלי המוות סוף סוף גילו שרון מסייע להארי לאחר המאסר באחוזת מאלפוי. רון, בסיוע של פרד, ג'ורג' ואביו, הסווה את הרול המשפחתי בתור עצמו שחולה בחברברת הכחליל כדי להסביר את היעדרותו מבית הספר. עם זאת, הוא זוהה כאשר הוא, הארי והרמיוני נלכדו על ידי חטפנים, והובאו לאחוזת מאלפוי. הוויזלים כבר היו תחת חשד בתור בוגדי דם עם קשרים למסדר, אך כעת התגלו בתור תומכים פעילים באויבים של לורד וולדמורט. מחשש לתגמול מצד וולדמורט ואוכלי המוות שלו, הוויזלים עברו לבית של דודתם מיוריאל ולבקתת הצדפים, שהוגנו בעזרת כישוף הפידליוס.

מבנה הבית
המחילה ממוקמת בשולי אוטרי סנט קצ'פול, כפר קטן שנמצא בדבון, אנגליה. היא הוחבאה טוב כל-כך עד שמולי וויזלי הטילה ספק אם הדוור בכלל יודע שהיא קיימת. האזור שוכן בין גבעות ושדות פוריים, ומאכלס משפחות קוסמים נוספות כמו משפחת דיגורי, משפחת לאבגוד ומשפחת פוסט. לבית יש ארבע או חמש ארובות על הגג, וקרוב לוודאי שהבניין כולו הוחזק בקסם שמנע ממנו להתמוטט, בשל הבנייה המטורפת שלו.

משנת 1970 עד שנת 1990, המחילה הייתה ביתם של ארתור ומולי וויזלי ושל שבעת ילדיהם: ביל, צ'ארלי, פרסי, פרד , ג'ורג', רון וג'יני. אורחים שביקרו לעיתים תכופות כללו את החברים הכי טובים של רון: הארי פוטר והרמיוני גריינג'ר ואת החברים השונים ממסדר עוף החול.

מחוץ לבית
למחילה הייתה חצר קטנה בקדמת הבית עם מוסך שאיחסן את הפורד-אנגליה המעופפת ואת החפצים המוגלגיים של ארתור וויזלי, ולול תרנגולות שהכיל את התרנגולות של המשפחה.

החצר האחורית הכילה ביתן אבן שהוויזלים המירו לביתן מטאטאים, וילדי הוויזלים שמרו שם את המטאטאים שלהם בשהותם בבית. כשהייתה בת שש, ג'יני וויזלי התחילה לפתח הרגל קבוע של פריצה למחסן מטאטאים ולקיחת כל מטאטא בתורו, מכיוון שאחיה המבוגרים יותר לא הרשו לה לשחק קווידיץ' איתם. בקיץ של שנת 1996, אלבוס דמבלדור והארי פוטר שוחחו במחסן המטאטאים לפני שהודיעו על הגעתם למחילה.

מאחורי הבית הראשי הייתה גינה גדולה ופראית עם אגם מלא בצפרדעים, שהייתה הבית של נומים רבים. לוויזלים היה הרגל קבוע של היפטרות מהנומים על ידי השלכתם מעבר לגדר. אף על פי כן, הנומים תמיד חמקו חזרה, מכיוון שארתור וויזלי התנהג אליהם ברכות וחשב שהם מצחיקים. הכניסה למטבח הייתה עם הגב לגינה, והייתה מוקפת בקדרות חלודות ומגפי גומי. הגינה שומשה לעתים רבות כמקום קיום התכנסויות גדולות של המשפחה, למשל כשהמשפחה כולה, הארי פוטר והרמיוני גריינג'ר שהו במחילה לפני גמר גביע הקווידיץ' העולמי בסוף 1994, או כשהתקיים יום ההולדת השבעה עשר של הארי ב-1997. הגינה סודרה לפני החתונה של ביל וויזלי ופלר דלאקור, ושיחי דרדר-פרפר נשתלו על-יד דלת המטבח במקום הקדרות ומגפי הגומי. הגינה הוקפה בגדר, והחצר הוקפה בחומה.

מחוץ לבית
מחוץ לבית

הוויזלים גם היו הבעלים של פרדס, שהיה מאחורי הגינה שלהם - בתוך האחו - והוקף בעצים גבוהים. ילדי הוויזלים השתמשו בפרדס כדי להתאמן בקווידיץ' בזמן החופשות. הפרדס שימש ב-1997 לארח את החתונה של ביל וויזלי ופלר דלאקור. אוהל גדול ולבן הוקם, והטקס וקבלת הפנים התקיימו בתוכו. שדה תירס, שהיה מלא באגמים קטנים וביצות, נמצא מחוץ למחילה, מימין לנכס. משמאל לנכס העיקרי היו גבעות ושדות, שהקיפו את הגינה של הוויזלים ואת הפרדס. ניתן לצאת מהמחילה על-ידי מסלול ארוך, שהגיע כמעט עד הכפר אוטרי ברחוב קצ'פול.

פנים הבית
פנים המחילה היה חמים וביתי, עם מערך מבולבל ועמוס של רהיטים וקישוטים. בקיץ 1997, כל הבית היה תחת ניקיון וסידור מאסיבי בהכנות לקראת החתונה של ביל וויזלי ופלר דלאקור.

קומת הקרקע

מטבח
המטבח של המחילה שימש המרכז החברתי של משפחת וויזלי. הוא מוקם בחלק האחורי של הבית, והיה נגיש מהגינה. המטבח הכיל שולחן עץ גדול עם מקום לשמונה כיסאות. בקיצים של 1994 ו-1997, בעקבות מספר גדול של אורחים בבית, שולחן המטבח לא הספיק להושיב סביבו את כל תושבי הבית, אז הארוחות נאכלו מחוץ לבית. במטבח היו גם אח גדולה, שהפעילה את החיבור של הוויזלים לרשת הפלו, ושעון עם מחוג אחד שמצביע על זמנים שונים, כמו: "אתה מאחר" או "זמן להאכיל את התרנגולות". המטבח נפתח לחצר הקדמית דרך הדלת הקדמית, ונפתח לחצר האחורית דרך הדלת האחורית. המוט של הינשוף המשפחתי ארול מוקם מחוץ לחלון המטבח. שטיפת הכלים נעשתה בדרך כלל על-ידי קסם.

מטבח המחילה
מטבח המחילה

חדר הדחת הכלים
החדר לשטיפת כלים מוקם ממש ליד המטבח. הוא תואר כחדר קטנטן עם מכונת גיהוץ בתוכו. בחדר נעשה בדרך-כלל שימוש של מולי וויזלי לשטיפת בגדים.

הטרקלין
הסלון בבית של הוויזלים היה חמים ונעים עם ספה וכורסאות. היו שם אח גדולה, מערכת עץ אלחוטית ושעון, שלא רק הצביע על השעה, אלא גם ציין את המצב של כל אחד מחברי משפחת וויזלי. במקום מספרים, יש ביטויים שונים כגון: "בית", "בית-ספר", "עבודה", "מטייל", "אבוד", "בית חולים", "בית כלא" ו-"סכנת חיים". במקום מחוגים היו תשע ידיים, אחת לכל אחד מחברי המשפחה. עם חזרתו של הלורד וולדמורט, הידיים היו תמיד מכוונות ל"סכנת חיים". למולי וויזלי היה הרגל לקחת את השעון איתה לכל מקום בתקופת הזמן האפל.

בחדר הזה ג'ורג' וויזלי טופל אחרי שהאוזן שלו נחתכה בידי סוורוס סנייפ בקללת הסקטומסמפרה בקרב של שבעת הפוטרים ב-1997. הסלון היה גם המקום שרופוס סקרימג'ר העניק את צוואתו של אלבוס דמבלדור להארי, רון והרמיוני.

טרקלין המחילה
טרקלין המחילה

חדרי השינה
במחילה היו לפחות שישה חדרי שינה. ארתור ומולי ישנו בחדר השינה הראשי, בזמן שלילדים שלהם היו חדרי שינה שבדרך-כלל בסופו של דבר חלקו אחד עם השני או עם אורחים. כנראה שלשניים או שלושה מחדרי השינה הייתה אח, מכיוון שהארי שם לב שלוויזלים היו "ארבע או חמש ארובות", שתיים מהן היו ממוקמות למטה.

חדר השינה של ג'יני (הקומה הראשונה)
החדר של ג'יני היה בקומה הראשונה. הוא היה קטן ובהיר, והשקיף על הפרדס. היא קישטה את החדר שלה בפוסטר גדול של להקת הקוסמים "אחיות הגורל" ובתמונה של גוונוג ג'ונס, קפטן קבוצת הקווידיץ' לשנים "ההרפיות מהוליהד". הרמיוני גריינג'ר שהתה בדרך-כלל בחדר של ג'יני כשביקרה את הוויזלים. פלר דלאקור שהתה בחדר של ג'יני בחופשת חג המולד ב-1996, למורת רוחה של ג'יני.

חדר השינה של פרד וג'ורג' (הקומה השנייה)
פרד וג'ורג' חלקו חדר בקומה השנייה, ופיצוצים שנשמעו מהחדר נחשבו לשגרה. כשהארי שהה במחילה מספר שבועות בקיץ 1996, הוא ישן בחדר השינה של פרד וג'ורג'. באותו זמן החדר היה מלא בקופסאות קרטון חתומות, ושימש מעין מחסן לחנות "הוקוס מוקוס של האחים וויזלי". בחדר היו גם ארון בגדים, שולחן כתיבה וארונית עם מנורה, יחד עם מספר מוצרים של פרד וג'ורג' שהונחו מסביב. השניים ערכו שם ניסויים לעתים קרובות, וכתוצאה מכך, החדר הריח כמו אבק שריפה, אפילו אחרי שהם עברו משם. הם עברו ב-1996 לטובת דירה מעל חנות הבדיחות שלהם בסמטת דיאגון, אך עדיין השתמשו בחדר כמחסן. התאומים שהו בו פעם נוספת במהלך חופשת חג המולד ב-1996, וחלקו אותו עם ביל.

חדר השינה של פרסי (הקומה השנייה)
גם חדר השינה של פרסי היה בקומה השנייה, והוא השקיף על הגינה. פרסי חלק קומה יחד עם פרד וג'ורג', למרות העובדה שהפיצוצים שנשמעו מהחדר של התאומים באופן קבוע עצבנו מאוד את פרסי, שהעריך שלום ושקט. פרסי נטש את חדרו בקיץ של 1995. מאז הוא שומש בידי פלר וגבריאלה דלאקור לפני שהחתונה התקיימה.

חדר השינה של ביל וצ'ארלי (הקומה השלישית)
לביל היה חדר משלו, והוא עבר בחזרה אליו כשחזר למדינה בשנת 1995 לעזור למסדר עוף החול. ביל בילה את חג המולד במחילה ב-1996, אך חלק מיטת קומתיים עם פרד וג'ורג', מכיוון שרמוס לופין שהה בחדר הישן של ביל. כשצ'ארלי היה במחילה, הוא חלק חדר עם ביל.

חדר השינה של ארתור ומולי (הקומה הרביעית)
סביר להניח שחדר השינה של ארתור ושל מולי וויזלי נמצא בקומה הרביעית, במיוחד לאור העובדה שאין אף מקום פנוי אחר בבית שעשוי להכיל אותו. יחד עם זאת, זוהי הערכה בלבד.

חדר השינה של רון (הקומה החמישית)
לרון היה חדר קטן בקצה הבית מתחת לעליית הגג. החדר שלו קושט בפוסטרים של התותחים מצ'אדלי, ונחלק עם הארי כשהוא שהה בבית. הרול שהה זמן-מה בחדר של רון במהלך ציד ההורקרוקסים. הוא כונה לעתים קרובות "חדר עליית הגג", למרות שהיה ממוקם מתחת לעליית גג.

חדר השינה של רון וויזלי
חדר השינה של רון וויזלי

עליית הגג
בקצה של הבית הייתה ממוקמת עליית הגג. צוהר קטן בתקרה מחוץ לחדר של רון חשף סולם גישה לעליית הגג. עליית הגג הייתה מקום חשוך ומעופש, שבה גר הרול של משפחת וויזלי. הרול נחשב חיית מחמד יותר מאשר מזיק בעיני המשפחה, והוא דפק בחוזקה על הצינורות כאשר הוא חש שהדברים היו שקטים מדיי במחילה.

דיירי הבית הידועים

משפחת וויזלי

  • ארתור וויזלי.
  • מולי וויזלי.
  • ביל וויזלי – עזב את הבית בסביבות 1989 כדי לעבוד כמסיר קללות במצרים; ביקר לפני גביע הקווידיץ' העולמי ב-1994; עבר שוב ב-1995 כדי לעזור למסדר עוף החול; עבר לבקתת הצדפים עם אשתו החדשה פלר דלאקור ב-1997.
  • צ'ארלי וויזלי – עזב את הבית בסביבות 1991 כדי ללמוד על דרקונים ברומניה; לפעמים ביקר את משפחתו בבית, למשל לפני גמר גביע הקווידיץ' העולמי ב-1994 וב-1997 בחתונה של ביל ופלר.
  • פרסי וויזלי – עזב את הבית ב-1995 עקב וויכוח משפחתי, ועבר לגור בלונדון.
  • פרד וויזלי – עזב את הבית ב-1996 כדי לגור בדירה מעל החנות החדשה שלו, "הוקוס מוקוס", בסמטת דיאגון.
  • ג'ורג' וויזלי – עזב את הבית ב-1996 כדי לגור בדירה מעל החנות החדשה שלו, "הוקוס מוקוס", בסמטת דיאגון.
  • רון וויזלי – סביר להניח שעזב את הבית בשנת 2000, לאחר שהתחתן עם חברתו הטובה הרמיוני גריינג'ר.
  • ג'יני וויזלי – סביר להניח שעזבה את הבית בשנת 2000, לאחר שהתחתנה עם הארי פוטר.

אחרים

  • הארי פוטר – אורח מוזמן במחילה, שהה שם במהלך הקיצים של שנים 1992, 1994, 1996 ו-1997.
  • הרמיוני גריינג'ר – אורחת מוזמנת במחילה, שהתה שם במהלך הקיצים של שנים 1994, 1996 ו-1997.
  • פלר דלאקור – ארוסתו של ביל, שהתה שם מקיץ 1996 ועד אוגוסט 1997.
  • בני הזוג דלאקור – שהו במחילה עקב החתונה של בתם הגדולה פלר באוגוסט 1997 יחד עם בתם הצעירה גבריאלה.

חיות מחמד

  • סקאברס העכברוש, צורת האנימגוס של פיטר פטיגרו.
  • ארול, הינשוף של משפחת וויזלי.
  • הרמס, הינשוף של פרסי.
  • פיגווידג'ן, הינשוף של רון.
  • ארנולד, הצמרור ננסי של ג'יני.
  • הרול של משפחת וויזלי.
  • הדוויג, התנשמת של הארי.
  • קרוקשנקס, החתול של הרמיוני.

מאחורי הקלעים

  • בעיבוד הקולנועי לסרט השישי, "הארי פוטר והנסיך חצוי-הדם", מצויה סצינה בה המחילה מותקפת על-ידי אוכלי המוות - ביניהם בלטריקס לסטריינג' ופנריר גרייבק - ועולה באש. הקטע מסתיים ללא הפעולות שנעשו לשקם את הבית, כפי שנובע ממראה הבית השלם בסרט הבא. אין איזכור לסצינה זו בספר.
  • מעצבי סדרת הסרטים בנו את המחילה לסרט השישי ב-6 חודשים, וזו נשרפה בסצינה שנוספה ב-6 דקות.
  • הופעתה הראשונה של המחילה בסדרת הסרטים הייתה בסרט "הארי פוטר וחדר הסודות", בו נראה כי המחילה נבנתה על קרקע ישרה ויבשה אשר לפניה אגם ומאחוריה שדות תבואה. בסרט "הארי פוטר והנסיך חצוי-הדם", נראה כי המחילה נבנתה על אדמה ביצתית, שצומחים עליה קני סוף.
  • בעיבוד הקולנועי לספר השני, "הארי פוטר וחדר הסודות", נבנתה המחילה ליד יער גריי בפאתי הכפר ווית'מפדטיד שבהרטפורדשייר. ביתו הנוכחי של השחקן רופרט גרינט ממוקם במרחק אווירי של 4 ק"מ מאותו מקום. בסרטים המאוחרים יותר נבנתה המחילה בקרבת אולפני האחים וורנר ברוס שבהרטפורדשייר.
  • במשחק המחשב "לגו הארי פוטר: שנים 1-4" ניתן היה להסתובב רק בקומת הכניסה ובקומה הראשונה של המחילה.
  • בעיבוד הקולנועי לספר השביעי, "הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק 1", בקטע שלפני קרב שבעת הפוטרים, אלאסטור מודי אומר לנוכחים "Head to the Burrows" ("לנסוע למחילות") במקום למחילה. טעות זו צוינה על-ידי אחד ממפיקי הסרט בגרסת הבלו-ריי שלו.

סצנת המחילה נשרפת
סצנת המחילה נשרפת



מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
1243 2793 1770 1108


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2007-2024