האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

CSS Overriding Default Text Selection Color
מצנפת המיון
ברוך הבא Guest המערכת זיהתה אותך כלא ממויין, תוכל להתמיין כאן
 

פאנפיקים אחרונים
שם הפאנפיק: -pain-
עודכן ב: 25.04.2024

שם הפאנפיק: ✨חכמה בלי גבולות✨
עודכן ב: 25.04.2024

שם הפאנפיק: בית הספר למפלצות ספרים
עודכן ב: 24.04.2024

שם הפאנפיק: צ'ו לבדה
עודכן ב: 24.04.2024

שם הפאנפיק: אובר קורקשן
עודכן ב: 24.04.2024

 

תגית YouTube
שינוי באופן השימוש בתגית "YouTube" בפורומים. לפרטים נוספים לחצו כאן
 

ארני מקמילן

ארני מקמילן

ארנסט "אֶרני" מקמילן (נולד בשנת 1980) היה קוסם טהור דם שלמד בבית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות בין השנים 1991–1998. הוא למד באותה שכבת גיל עם הארי פוטר המפורסם, ומוין לבית הפלפאף. הוא נולד למשפחת מקמילן, אחת מעשרים ושמונה המקודשות (רשימת משפחות טהורות דם בוודאות שנכתבה משנות השלושים של המאה העשרים).

ארני היה בעל מוח חריף וחברם הטוב של חנה אבוט וג'סטין פינץ'-פלצ'לי. בשנת 1992, הוא חשד בתחילה כי הארי פוטר היה היורש של סלית'רין במהלך פתיחת חדר הסודות בשנתו השנייה. למרות זאת, לאחר שהרמיוני גריינג'ר אובנה, הוא סיפר להארי שידע שהוא לא יעשה לה את זה. לאחר שהתנצל בפני הארי על חשדותיו והאשמותיו, השניים נעשו חברים טובים.

בשנתו הרביעית של ארני, חברותם התערערה זמנית אחרי ששמו של הארי יצא מגביע האש לאחר שמו של תלמיד בית הפלפאף סדריק דיגורי. ארני חשב שהארי רימה וענד תגי "פוטר מסריח", באדיבות דראקו מאלפוי. כשהארי הכריז שוולדמורט חזר בסוף השנה, ארני היה אחד מהמעטים שהאמינו לו.

בשנת לימודיו החמישית ארני הצטרף לצבא דמבלדור – ארגון מחתרתי שבראשו עמד הארי במטרה ללמוד קסמי הגנה מעשיים. הוא הצטרף לצ"ד בשנית כשהארגון התחדש שנתיים לאחר מכן, מתוך התנגדות לשלטון אוכלי המוות בהוגוורטס ובמהלך הקרב על הוגוורטס ב־2 במאי, 1998.

מה שקרה לארני לאחר מלחמת הקוסמים השנייה נותר לא ידוע, אך ככל הנראה הוא שרד משום ששמו לא הוזכר בין הנפגעים. חייו הנוכחיים ועיסוקו אינם ידועים.

"אישית אני חושב שזה חשוב מאוד, אולי יותר חשוב מכל דבר אחר שנעשה השנה, אפילו שזאת שנת הבגרויות שלנו!" הוא הביט סביבו בחשיבות עצמית, כאילו הוא מחכה שמישהו יחלוק עליו. כשאיש לא דיבר, הוא המשיך, "אני, באופן אישי, איני מצליח להבין כיצד זה שמשרד הקסמים הכביד עלינו במינוי מורה כל־כך כושלת דווקא בתקופה עמוסה כל־כך. די ברור שהם שרויים במצב של הכחשה לגבי שובו של אתם־יודעים־מי, אבל מכאן ועד למצוא לנו מורה שמנסה באופן פעיל למנוע מאיתנו להשתמש בכשפי מגננה –"
- ארני מקמילן על צבא דמבלדור, "הארי פוטר ומסדר עוף החול", עמ' 356.

ביוגרפיה

חייו המוקדמים (1980–1991)
ארני מקמילן היה צאצא של תשעה דורות של קוסמים טהורי דם. משפחתו טהורת הדם עשויה להיות קשורה למלאניה בלק (לשעבר מקמילן), סבתו של סיריוס בלק מצד אביו. הוא גאה בזה שהוא בן למשפחת טהורי דם, אך עם זאת, בשונה מקוסמים טהורי דם מסוימים, העובדה שהוא טהור דם לא גרמה לו להתייחס בזלזול או בצורה שונה אל קוסמים עם סיווג דם שונה משלו. ארני מקמילן היה חברו הטוב ביותר של ג'סטין פינץ'-פלצ'לי – קוסם בן מוגלגים.

"ולמקרה שאתה מפתח רעיונות," הוא הזדרז להוסיף, "אני יכול לספר לך שאני צאצא של תשעה דורות של קוסמים וקוסמות, והדם שלי טהור לגמרי, כך ש..."
- ארני להארי פוטר לאחר התקרית במועדון הדו-קרב, "הארי פוטר וחדר הסודות", עמ' 209.

שנותיו בהוגוורטס

שנתו הראשונה
באחד בספטמבר 1991, החל ארני מקמילן את לימודיו בבית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות. הוא מוין לבית הפלפאף – הבית המאופיין ביושר, חברות ונאמנות. כבר ביומו הראשון הפך לחברם של סוזן בונז, חנה אבוט וג'סטין פינץ'-פלצ'לי, גם הם תלמידים שמוינו לבית הפלפאף.

שנתו השנייה
שנת הלימודים השנייה של ארני חלה בין השנים 1992–1993 ובמהלכה נפתח חדר הסודות. ארני חשד כי הארי פוטר היה יורשו של סלית'רין והאדם שפתח את החדר. הוא הגיע למסקנה זו בעקבות תקרית במועדון הדו-קרב בה הארי דיבר לחשננית, יכולת נפוצה אצל קוסמים אפלים. ארני, שהיה חברו הטוב של ג'סטין פינץ'-פלצ'לי, קוסם בן מוגלגים, הציע לו להישאר במעונות ולשמור על פרופיל נמוך עד שהרוחות ירגעו.

בהמשך השתתף ארני בדיון עם תלמידי הפלפאף נוספים בספריית הוגוורטס ותמך בשמועה לפיה הארי הוא יורשו של סלזאר סלית'רין. ארני טען שלחשננית היא סימן היכר של קוסמים אפלים, ושיער שהסיבה שוולדמורט רצה להרוג את הארי היא החשש שזה האחרון יהפוך לקוסם אפל חזק ממנו ויהווה עבורו איום. הארי, שצותת לשיחה, התפרץ וניסה לשכנע את ארני שהתקרית במועדון הדו-קרב היא אינה כפי שהיא נראית. ארני החושש הצהיר בפני הארי שהוא עצמו קוסם טהור דם, והציג את העובדה שהארי שונא את קרובי משפחתו המוגלגים כטיעון נוסף בעד התיאוריה שלו. הארי בסופו של דבר ויתר כשנראה שהוויכוח לא מתקדם.

"חנה," אמר הילד השמן, "הוא לחשנן. כולם יודעים שזה סימן־היכר לקוסם של האופל. שמעת פעם על קוסם טוב שמדבר עם נחשים? לסלית'רין עצמו קראו לשון־הנחש."
- ארני מדבר על הארי עם חנה אבוט, "הארי פוטר וחדר הסודות", עמ' 207.

זמן קצר לאחר מכן, פחדיו של ארני התממשו כאשר ג'סטין אובן. הוא דן בנושא עם החברה המשותפת שלהם חנה אבוט, שבתחילה הייתה ספקנית לגבי זהותו של הארי כיורש של סלית'רין מכיוון שהחשיבה אותו לאדם "נחמד", אך בסופו של דבר אימצה את נקודת מבטו של ארני.

כאשר הרמיוני גריינג'ר, אחת מחברותיו הטובות ביותר של הארי, אובנה, ארני הבין שהארי לא יכול להיות היורש של סלית'רין, מכיוון שלטענתו הארי לעולם לא היה פוגע בה. הוא התנצל בפני הארי באופן פומבי. ארני האמין בשלב זה שדראקו מאלפוי הוא היורש, אך הארי שלל את דעתו - מה שגרם לו ולחנה אבוט לבהות בו.

ארני ואחרים קוראים את המסר על פתיחת חדר הסודות ארני עם חנה אבוט ותלמידי הפלפאף נוספים, משוחחים על הארי פוטר
ארני יושב לצד חנה אבוט בכיתת שינוי צורה
מימין, למעלה: ארני ואחרים קוראים את המסר על פתיחת חדר הסודות, ארני עם משוחח על הארי פוטר עם חנה אבוט ותלמידי הפלפאף נוספים בספרייה, ארני יושב לצד חנה אבוט בכיתת שינוי צורה

שנתו השלישית
במהלך שנת לימודיו השלישית למד ארני מקמילן הרבה מקצועות לימוד ביחד עם הרמיוני גריינג'ר. בשלב מסוים בשנה זו, סיפר רון להארי שארני אמר לו שהרמיוני לא הפסידה אף שיעור במקצוע חקר המוגלגים, דבר שנראה חשוד בעיני השניים מפני שבאותו הזמן היא למדה בכיתה אחרת. בסוף השנה התגלתה להם האמת – הרמיוני הצליחה להגיע לכל השיעורים שלה במקביל בעזרת מחולל זמן.

שנתו הרביעית
בקיץ 1994, ארני מקמילן ומשפחתו היו במשחק הגמר של אליפות העולם בקווידיץ', שהתקיים בין אירלנד לבולגריה. בעודו שם, הופיעו אוכלי מוות שגרמו לאנדרלמוסיה בקרב הנוכחים.

שנתו הרביעית של ארני בהוגוורטס התקיימה במקביל לטורניר הקוסמים המשולש. ארני תמך בעמיתו לבית הפלפאף סדריק דיגורי כאשר האחרון נבחר להשתתף בטורניר, וניתק את הקשר שלו עם הארי פוטר, שנבחר גם הוא להשתתף בטורניר למרות שהיה צעיר מדי - מכיוון שהיה אחד מהתלמידים הרבים שהאמינו תחילה שהארי הכניס את עצמו לטורניר כדי לזכות בתהילה נוספת. ארני ניסה לשכנע את חבריו לבית הפלפאף להסכים איתו, שמצדם לא היו זקוקים לשכנוע רב.

יתר על כן, ארני ענד תג של "הידד לסדריק דיגורי / פוטר מסריח". הוא ותלמידים נוספים מבית הפלפאף התנכלו לעתים קרובות להארי עם התגים שלהם, למרות בקשותיו של סדריק מהם להפסיק. עם זאת, סביר להניח שארני הסיר את התג מלבושו כשסדריק דרש זאת מתלמידי הפלפאף לאחר המשימה הראשונה. מיד עם סיום הטורניר נרצח סדריק דיגורי על ידי לורד וולדמורט, מה שהכה בתדהמה את התלמידים ואנשי הצוות. ארני השתתף בסעודה לזכרו של דיגורי יחד עם חבריו. סדריק היה חבר בבית הפלפאף, ומכיוון שהארי היה איתו במותו, נראה שארני שכח את קנטרנותו הקודמת כלפי הארי והיה בין התלמידים הבודדים שהאמינו לטענותיו בדבר חזרתו של לורד וולדמורט, בניגוד לעמדת משרד הקסמים.

"תקשיב, בנוגע לתגים, אני ביקשתי מהם לא לענוד אותם."
- סדריק דיגורי להארי פוטר, הסרט "הארי פוטר וגביע האש".

ארני יושב לצד סדריק דיגורי כשהאחרון נבחר להשתתף בטורניר הקוסמים המשולש ארני וחנה אבוט מקנטרים את הארי פוטר עם התגים שלהם
מימין: ארני יושב לצד סדריק דיגורי כשהאחרון נבחר להשתתף בטורניר הקוסמים המשולש, ארני וחנה אבוט מקנטרים את הארי פוטר עם התגים שלהם

שנתו החמישית
בשנת 1995, ארני מקמילן וחנה אבוט היו מדריכי בית הפלפאף. לעומת השנים הקודמות, בשנת הלימודים החמישית שלו לא חשב ארני רעות על פוטר. אדרבא – הוא תמך והאמין בו. ארני היה בין התלמידים היחידים בהוגוורטס אשר האמינו לכך שהארי פוטר צודק בנוגע לחזרתו של וולדמורט לחיים. הוא אפילו הציג את תמיכתו ואמונתו בדבר בפרהסיה.

זמן קצר לאחר תחילת השנה הצטרף ארני מקמילן לצבא דמבלדור, מפני שהאמין לדברי הארי וכן מפני שדולורס אמברידג', הפרופסור החדשה להתגוננות מפני כוחות האופל מטעם משרד הקסמים, סירבה ללמד את התלמידים מגננה (למעשה היא לימדה, אך בצורה שאינה מועילה). ארני האמין שצבא דמבלדור היה הדבר החשוב ביותר שקרה באותה השנה, יחד עם מבחני הבגרות. לקראת תקופת המבחנים הוא פיתח הרגל למידה של בין שמונה לעשר שעות למידה ביום. מלבד מנהגו החדש, נהג ארני להתפאר בכך שהוא לומד קשה ואף חקר תלמידים נוספים אודות הרגלי הלמידה שלהם.

"אני עושה שמונה," אמר ארני והבליט את חזהו. "שמונה או תשע. אני מצליח להכניס שעה כל יום לפני ארוחת הבוקר. שמונה זה הממוצע שלי. בסוף־שבוע טוב אני מצליח לעשות עשר. ביום שני עשיתי תשע וחצי. פחות טוב ביום שלישי – רק שבע ורבע. ואז ביום רביעי –"
- ארני על הלמידה לבחינות הבגרות, "הארי פוטר ומסדר עוף החול", עמ' 724.

לאחר ששנת הלימודים הסתיימה, ארני היה בין חברי צבא דמבלדור אשר עזרו להארי פוטר להכניע את דראקו מאלפוי, וינסנט קראב וגרגורי גויל ברכבת האקספרס של הווגרטס.

שנתו השישית
כל העבודה הקשה אותה השקיע ארני מקמילן בשנת לימודיו החמישית השתלמה – הוא היה התלמיד היחיד מבית הפלפאף אשר השיג במבחן הבגרות בשיקויים ציון "הל"מ" (הצלחה למעלה מהמצופה, ציון עובר שמבטיח כמעט תמיד אפשרות להמשיך ללמוד ברמה כשיפומטרית). קשה מאוד להשיג ציון כזה כאשר מדובר בפרופסור סוורוס סנייפ. כמו כן, ארני מקמילן הצליח להשיג ציונים גבוהים בבגרות בהתגוננות מפני כוחות האופל למרות שדולורס אמברידג' לימדה את המקצוע.

בהמשך אותה שנה, אוכלי מוות פרצו לבית הספר הוגוורטס וצבא דמבלדור נקרא לעזור בלחימה אשר התנהלה במגדל האסטרונומיה. מיד לאחר שקיבל ארני מקמילן את הודעת הזימון של חברי צבא דמבלדור, הוא קם ממקומו ועזב את מגורי בית הפלפאף. בדרכו אל המקום הוא נתקל בדראקו מאלפוי, סוורוס סנייפ והארי פוטר יורדים בסערה במדרגות. הוא שאל את הארי מה קרה, אך הארי פשוט עקף אותו והמשיך לרוץ אחר הצמד. זמן קצר לאחר מכן הוא גילה שאלבוס דמבלדור נרצח על ידי סנייפ. ארני מקמילן השתתף בהלוויה שהתרחשה ימים ספורים לאחר המאורע.

"הארי! שמענו רעש ומישהו אמר משהו על האות האפל –" פתח ארני מקמילן.
"זוז הצידה!" צעק הארי והפיל שני תלמידים לצדדים כשהמשיך לרוץ אל מדרגות השיש, שגם בהן ירד בריצה.
- ארני עד לרדיפתו של הארי אחר סנייפ ודראקו, "הארי פוטר והנסיך חצוי-הדם", עמ' 542.

שנתו השביעית
מתוקף היותו קוסם טהור דם הורשה ארני מקמילן לחזור להוגוורטס לשנת לימודיו האחרונה שחלה בין השנים 1997–1998. באותה התקופה משרד הקסמים נפל לידי הלורד וולדמורט ונוצר שינוי בסגל של הוגוורטס. כצפוי, חברו הטוב של ארני מקמילן, ג'סטין פינץ'-פלצ'לי בן המוגלגים, לא חזר ללמוד בבית הספר. לעומתו, חברתו של ארני, חנה אבוט, חזרה. ארני מקמילן וחנה אבוט הצטרפו לצבא דמבלדור שקם מחדש והונהג על ידי נוויל לונגבוטום, ג'יני וויזלי ולונה לאבגוד, בשעה שהארי פוטר, רון ווזילי והרמיוני גריינג'ר היו במהלך ציד ההורקרוסים. חברי צבא דמבלדור התנגדו לשיעורי לימודי המוגלגים ואומנויות האופל במתכונתם החדשה כפי שלומדו על ידי אוכלי המוות – אמיקוס ואלקטו קארו. שני אוכלי המוות נהגו להעניש את תלמידיהם ביד קשה ואף השתמשו עליהם בקללת הקרושיאטוס.

"[...] מדריכים, כשאתן את הסימן עליכם לכנס את תלמידי הבתים שלכם ולהוביל אותם באופן מסודר אל נקודת הפינוי."
רבים מהתלמידים נראו מבועתים, אבל בעוד הארי מקיף את האולם וסורק במבטו את השולחן של גריפינדור בחיפוש אחרי רון והרמיוני, נעמד ארני מקמילן בשולחן של הפלפאף וצעק, "ומה אם אנחנו מעדיפים להישאר ולהילחם?"
- מינרווה מקגונגל וארני מקמילן, זמן קצר לפני הקרב על הוגוורטס, "הארי פוטר ואוצרות המוות", עמ' 552.

הקרב על הוגוורטס
ב-2 במאי 1998, רון, הרמיוני והארי חזרו להוגוורטס לאחר חיפוש והשמדה של רוב ההורקרוקסים, ואחריהם הגיעו הלורד וולדמורט וחסידיו. בעקבות אירועים אלו התקיימה אסיפה באולם הגדול, בה הפרופסור מקגונגל הסבירה שעל התלמידים לעזוב את הוגוורטס ולחזור לביתם. ארני התפרץ לדבריה של הפרופסור והכריז כי הוא אינו רוצה לעזוב את הוגוורטס, וכי הוא רוצה להישאר ולהילחם בחסידיו של הלורד וולדמורט. דבריו זכו לתמיכה על ידי תלמידים נוספים אשר נכחו באולם ורצו להשתתף בקרב.

במהלך הקרב, ארני מקמילן, לונה לאבגוד ושיימוס פניגן, עזרו להארי, הרמיוני ורון כשהשתמשו בפטרונוסים שלהם כדי להבריח קבוצה של סוהרסנים. הפטרונוס של ארני היה חזיר.

חיים מאוחרים (1998–?)
מאחר שארני מקמילן לא הופיע ברשימת המתים, סביר להניח שהוא הצליח לשרוד את מלחמת הקוסמים השנייה. עתידו לאחר הקרב על הוגוורטס לא הוזכר בסדרת הספרים.

מראה חיצוני
ארני מקמילן תואר כילד נמוך עם שיער זהוב. נאמר עליו שבמצבים בהם הוא מתרכז במשך זמן רב, פניו עוטות גוון ורדרד. יתרה מזאת, צוין כי היה שמנמן יחסית לשאר התלמידים.

אישיות ותכונות
למרות שארני היה יהיר, הוא היה כן וחבר נאמן, תכונות המאפיינות את בית הפלפאף. הוא נהג לדבר באופן יהיר אך מנומס להארי פוטר. מקמילן מעולם לא פחד לומר את דעתו, ובמקרים בהם טעה הוא היה מסוגל להודות בטעותו ולהתנצל. כתלמיד, היה חרוץ ונהג להשקיע ולהתמיד בלימודיו. בשנת הלימודים החמישית שלו בהוגוורטס הוא השקיע רבות על מנת לקבל ציונים גבוהים בבחינות הבגרות שלו. בנוסף, הוא הוצג כדמות אמיצה ונאמנה כאשר הביע את רצונו להשתתף בקרב על הוגוורטס.

כפי הנראה לארני מקמילן יש נטייה לקפוץ למסקנות בנושאים הנוגעים להארי פוטר: בשנת לימודיו השנייה בהוגוורטס, הוא האמין לשמועות הגורסות כי הארי הוא יורשו של סלזאר סלת'רין. בשנת לימודיו הרביעית הוא האמין כי הארי פוטר הכניס את שמו של עצמו לגביע האש במטרה לזכות בתהילת עולם ולגזול את אור הזרקורים מבית הפלפאף.

ניתן לומר לזכותו של ארני שלמרות היותו נצר לתשעה דורות של טהורי דם, הוא מעולם לא הבדיל בין סיווגי הדם והתייחס לכל קוסם באופן שווה בלי להתייחס לסיווג הדם שלו, דבר שקוסמים טהורי דם רבים לא נהגו לעשות. חבריו הטובים ביותר היו בן מוגלגים – ג'סטין פינץ'-פלצ'לי, וחצוית דם – חנה אבוט. ארני העריך מאוד את חבריו ודאג להם במהלך שנות הלימוד שלהם בהוגוורטס. הוא היה בין התלמידים הראשונים בהוגוורטס אשר הביעו את תמיכתם בהארי פוטר ודמבלדור כנגד מסע ההכפשות של משרד הקסמים לאחר תחייתו של וולדמורט.

"אני חייב להודות שאני מת לראות את הפנים של אמא של מאלפוי כשהוא יירד מהרכבת," אמר ארני בסיפוק רב כשהביט במאלפוי מתפתל במדף מעליו. ארני עוד לא סלח למאלפוי על האופן שבו הוריד נקודות להפלפאף במהלך כהונתו הקצרה בפלוגת הפיקוח.
- ארני, לאחר שעזר להארי להטיל קללה על דראקו מאלפוי, גרגורי גויל ווינסנט קראב, "הארי פוטר ומסדר עוף החול", עמ' 882.

יכולות קסם ומיומנויות

  • שיקויים: ארני מקמילן היה בין התלמידים היחידים אשר זכו לקבל במבחן הבגרות בשיקויים ציון גבוה (הל"מ), והיה התלמיד היחיד מבית הפלפאף שהמשיך וניגש למבחני הכשיפומטרי בשיקויים.
  • לחשים: אין אנו יודעים בוודאות את מלוא היכולות של ארני בתחום הלחשים, אך במהלך הקרב על הוגוורטס הוא הצליח ליצור פטרונוס בדמות חזיר בר, שזהו קסם מתקדם ביותר, והוכחה שהוא בעל יכולת קסם מעולה.
  • התגוננות מפני כוחות האופל: ארני עבר את בחינת הבגרות במקצוע בזכות השתתפותו בצבא דמבלדור והתקדם לרמה כשיפומטרית במקצוע. הוא היה מסוגל להטיל לחש מגן במהלך שיעורי התגוננות מפני כוחות האופל הודות לניסיון שצבר בצבא דמבלדור.
  • דו־קרב: ארני לחם באומץ בקרב על הוגוורטס נגד אוכלי המוות, ושרד, ופירוש הדבר הוא שהיה לוחם דו־קרב מוכשר.

מערכות יחסים

חנה אבוט
ארני וחנה אבוט היו חברים קרובים במהלך תקופתם בהוגוורטס, לאחר ששניהם מוינו לבית הפלפאף. הם דנו יחד באפשרות שהארי הוא היורש של סלית'רין במהלך שנתם השנייה, ונראה שחנה הושפעה בקלות מדעתו של ארני. חנה וארני חלקו תחביב של איסוף קלפי צפרדעי שוקולד, כמו רוב התלמידים בהוגוורטס. שניהם גם תמכו מאוד בסדריק דיגורי כמתמודד בית הספר במהלך טורניר הקודמים המשולש, ובשנת 1995 שניהם הפכו למדריכי הפלפאף בשנתם החמישית.

מאוחר יותר, בשנת הלימודים של 1995–1996, גם ארנסט וגם חנה אבוט הצטרפו לצבא דמבלדור והיו חברים פעילים בארגון. הם אף לחמו יחד בקרב על הוגוורטס, ואפשר להניח כי נשארו חברים לאחר מלחמת הקוסמים השנייה.

ג'סטין פינץ'-פלצ'לי
חברו הקרוב הנוסף של ארני היה ג'סטין פינץ'־פלצ'לי. במהלך מועדון הדו־קרב בשנת 1992, הוא ניגש להגן על חברו כשנראה היה שהארי עודד נחש לתקוף אותו. בעודו מאמין שהארי הוא היורש של סלית'רין, ושג'סטין הוא מטרתו הבאה, הוא אמר לג'סטין להתחבא במעונות. כשמאוחר יותר ג'סטין התגלה כמאובן, ארני היה נסער וכעס על הארי עד ששוכנע שלא הארי היה מי שעמד מאחורי תקיפות חבריו.

מאוחר יותר, בשנת הלימודים של 1995–1996, גם ארנסט וגם ג'סטין פינץ'־פלצ'לי הצטרפו לצבא דמבלדור והיו חברים פעילים בארגון.

הארי פוטר
במהלך פרשת חדר הסודות, ארני חשד שהארי פוטר היה היורש של סלית'רין כשראה אותו מדבר בלחשננית לנחש במהלך מועדון הדו־קרב, והאמין שעודד אותו לתקוף את ג'סטין פינץ'־פלצ'לי. חשדו התגבר כשג'סטין הפך לקרבן הבא של "המפלצת של סלית'רין". למרות זאת, כשהרמיוני גריינג'ר סבלה מאותו גורל, ארני גילה שהארי לא יכול להיות התוקף משום שהוא לעולם לא יפגע באחד מחבריו הטובים ביותר. כדי לכפר בעד חשדותיו, ארני התנצל פומבית בפני הארי.

למרות שבדרך כלל הם הסתדרו לא רע, ארני פעל לפי הלך הרוח של חבריו לבית הפלפאף והפנה את גבו להארי כשזה נבחר כנציג הרביעי בטורניר בשנת 1994. מאחר שסדריק דיגורי נבחר לייצג את הוגוורטס בטורניר, הוא חש, כמו רבים אחרים בבית הספר, שהארי גזל את הסיכויים של בית הפלפאף לכבוד ותהילה. למרות זאת, עם האירועים הטרגיים סביב המשימה השלישית, ארני האמין לסיפורו של הארי על חזרתו של וולדמורט והצהיר פומבית על תמיכתו, למרות שמשרד הקסמים והנביא היומי כינו את הארי שקרן. תמיכתו בהארי הייתה כה חזקה עד שהיה תומך נלהב בצבא דמבלדור, והנהיג את הקריאה לקרב במהלך מפגש התלמידים באולם הגדול קודם לקרב על הוגוורטס.

"רציתי שתדע, פוטר... שלא רק פסיכים תומכים בך. אני אישית מאמין לך בכל מאת האחוזים."
- אמונתו של ארני בשובו של לורד וולדמורט, "הארי פוטר ומסדר עוף החול", עמ' 274.

מאחורי הקלעים

  • השחקן אשר גילם את ארני מקמילן בסרטים "הארי פוטר וחדר הסודות" ו"הארי פוטר וגביע האש" היה לואיס דוייל. דוייל גם תרם את קולו למשחק המחשב "הארי פוטר ומסדר עוף החול". בסרט השביעי גילם את דמותו של ארני מקמילן השחקן ג'ימי מארקס.
  • ארני מקמילן נולד בין 21 באפריל לבין 1 בספטמבר, וכמו הארי פוטר ודראקו מאלפוי, הוא לא הורשה לבצע את הטסט בהתעתקות עם יתר התלמידים בשנתו השישית בגלל מגבלת הגיל.
  • ארני מקמילן השאיל פעם אחת את הספר "קווידיץ' בראי הדורות" מספריית הוגוורטס. הוא החזיר ספר זה לספריה ב-12 באוגוסט.
  • בסרט "הארי פוטר וחדר הסודות", התפקיד של ארני מקמילן לא כלל קטעי דיבור. הקטע בו הוא שוחח עם חנה אבוט בספריה על הארי פוטר צולם אך הוצא מהסרט. עם זאת ניתן למצוא אותו במהדורת ה־DVD בקטגוריה "סצנות שירדו בעריכה".
  • בסרט "הארי פוטר והנסיך חצוי-הדם", ארני מקמילן לא הופיע. את המשפטים אותם אמר ארני בספר, אמרה בסרט קייטי בל במקומו.
  • סביר להניח שארני הוא קוסם ממוצא סקוטי, היות ששם משפחתו הוא שם משפחה סקוטי נפוץ למדי.


מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007