האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


בלי וולדמורט- תקראו קצת לפני שאתם פוסלים

הפיק מספר את עלילותיהם של גיבורינו בשנתם השביעית בהוגוורטס אילולא וולדמורט היה קיים. שימו לב- השנים הקודמות ממש לא הולכות להיות קופי של הספרים, הכול ישתנה.



כותב: Demons
הגולש כתב 55 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 6116
5 כוכבים (4.818) 11 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס נראלי, אני עוד לא בטוחה - שיפ: הארי/ ג'יני רון/ הרמיוני לילי/ ג'יימס ובטח יהיו עוד כמה בהמשך - פורסם ב: 24.06.2013 - עודכן: 23.10.2013 המלץ! המלץ! ID : 4562
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הארי התעורר מוקדם בבוקר, כמו תמיד. מנהג זה הוטמע בו כבר מילדות, הוא היה קם מוקדם ומבלה שעה עם אימו לפני שזו הולכת לעבודה והוא הולך לבית הספר. אביו תמיד ישן עד מאוחר, לפעמים הארי ואימו היו צוחקים עליו על כך אך.

בהוגוורטס לא הייתה להארי שום סיבה לקום מוקדם אך השעון הפנימי שלו עוד העיר אותו באותה שעה בדיוק. הארי ניצל את העובדה שכול כך מוקדם כדי להיכנס להתקלח מוקדם ולבדוק אם נותרו לו עוד שיעורי בית לא גמורים אך כשהארי יצא מהמקלחת הוא גילה שחברו, נוויל, התעורר זה מכבר.

"ההההארי?" הוא שאל תוך כדי פיהוק, "למה אתה ער כול כך מוקדם? הארוחה תתחיל רק עוד חצי ש-אה-עה," אמר נוויל כשעוד פיהוק מעוות את דבריו.

"תחזור לישון, נוויל, אני הולך לבדוק אם ג'יני כבר ערה."

"ואיך תכננת להיכנס למעונות הבנות?" שאל אותו נוויל בעודו משפשף את עיניו.

"לחש הרחפה," אמר הארי, כאילו הדבר מובן מאליו.

"מתוחכם, איך אני לא חשבתי על זה?" שאל נוויל, ספק את הארי, ספק את עצמו.

"כי אתה טמבל," לעג לו הארי בצחוק, "ובחורה יפה לא אמרה לך לעשות את זה." נוויל הכה את הארי בחזרה עם כריתו.

"בכול מקרה הארי בטח כבר כולם ערות, בנות מסדרות את השיער שעה לפני כול שיעור, אין לך טעם לנסות להתגנב אל ג'יני," אמר נוויל בעודו מנער את קורי השינה האחרונים מפניו. למעשה, הארי לא הסכים עימו, ג'יני מעולם לא השקיעה זמן בסידור שיערה אבל מצד שני, ג'יני לא הייתה הבת הנורמלית ביותר.

"אוח, פשוט לך להתקלח, עד אז בטח תתחיל הארוחה," אמר הארי ונוויל הביט בו לרגע, מחפש סימנים ללעג לפני שנכנס למקלחת.

נוויל והארי היו חברים מרגע הולדתם, כשנוויל נולד אימו של הארי, לילי, בדיוק נכנסה לחדר הלידה. הן היו חברות טובות מעוד עוד בתקופת לימודיהן, בלתי נפרדות, לילי ואליס, אליס ולילי, אליליס. מטבע הדברים הארי ונוויל הפכו לחברים טובים במהרה. הלכו ביחד לכול מקום, עבדו ביחד על אותם אנשים ולעגו אחד לשני בחיבה. אביו של הארי נהג להגיד לו שהם בדיוק כמוהו וכמו סיריוס כשהיו בגילם, אולי קצת פחות נוראים.

לבסוף נוויל יצא מהמקלחת והשניים עשו את דרכם אל האולם הגדול. היו כמה דרכים להגיע לכול מקום בהוגוורטס, בדרך כלל היה אפשר לקבוע בפירוש מה היא הדרך המהירה ומה היא הדרך הכיפית, מיותר לציין באיזו דרך בחרו הארי ונוויל.

בין המסדרון בקומה החמישית למסדרון בקומה הרביעית יש מדרגות, אבל למה להשתמש בהן אם אפשר לקפוץ דרך חור ברצפה שתהפוך במהרה לתקרה? הארי השתחל מבעד לחור וקפץ אל הקומה התחתונה קפיצה מושלמת.

"תחשוב לעצמך מה היה קורה אם הקומה החמישית לא הייתה כול כך נמוכה, אלא כמו הקומה השנייה, היית הופך לפאנקייק," אמר נוויל בעודו קופץ אחרי הארי.

"למה דווקא לפאנקייק?" שאל הארי בעודו מיישר את גלימתו.

"כי פאנקייק אפשר לאכול," אמר נוויל כאילו הדבר ברור מאליו.

לבסוף השניים הגיעו לאולם הגדול שבדיוק התמלא בארוחת בוקר לתפארת. הארי ונוויל התיישבו במהרה בשולחן גריפינדור ומיהרו לזלול מכול הבא ליד.

אם מישהו היה מסתכל מהצד בהארי ונוויל הוא היה חושב תאומים, שניהם לא גבוהים במיוחד ונראים באותו גובהה בערך. שיערם של השניים מבולגן אם כי שיערו של נוויל מעוצב בג'ל בעוד שיערו של הארי פשוט צומח כך פרא, (למעשה, אליס התלוננה באוזניה של לילי רבות על כך שבנה לא נותן לה לגעת בשיערו יותר, לילי בתשובה אמרה לה שלא משנה אם הארי נותן לה לסרק אותו או לא כי שיערו לו מושפע מכך כלל).

מלבד מראם החיצוני תמיד נראה שהם מתואמים, הולכים ביחד לכול מקום, אומנם נוויל נטה להיות שכחן והארי נטה "לשכוח" שיש לו שיעור אבל בכול זמן אחר לא ניתן היה לראות את השניים רחוקים זה מזה.

הארי תכנן לחסל את כול המאכלים שעל הצלחת שלו כשיד הונחה על כתפו, "ג'יני!" קרא הארי בפה מלא ומיהר להזיז מעט את הכיסא שלידו במחווה שאמורה להיות אבירית, ג'יני רק גלגלה עיניים והתיישבה.

"תסיים את מה שיש לך בפה קודם," היא אמרה לו כאילו מדובר בילד קטן. הארי חייך באשמה.

לאחר שבלע את כול אשר בפיו וניקה את שפתיו במפית ג'יני נישקה אותו ארוכות על שפתיו, דבר שגרם לנוויל תחושת אי נוחת קלה.

"אתה יודע מה אתה צריך?" שאל הארי את נוויל, "בחורה, ככה לא תרגיש כול כך מוזר איתי ועם ג'ין," הוא קבע וחזר לנשק את בת זוגתו. נוויל הסמיק קלות, לרוב לא היה קל לגרום לנוויל להסמיק, אומנם בילדותו הוא היה ביישן ופניו מאז ומעולם נראו ילדותיות במעט אבל הוא לרוב ידע להתייחס לדברים מביכים בביטול.

"ג'יני, תעשי לי טובה, כשהוא יסיים לינוק לך את השפתיים תשלחי אותו לשיעור, אוקיי? אני לא הולך לסבול לחשים בלעדיו," אמר נוויל לג'יני, שהנהנה קלות מתוך הנשיקה, ויצא מהאולם לכיוון כיתת לחשים.

"פוטר," נשמע קולה הנוקשה של פרופסור מקגונגל.

"כן, פרופסור?" אמר הארי במהירות בעודו מתנתק מהנשיקה. מקגונגל נאנחה קלות והביטה בג'יני הסמוקה.

"תבוא בערב אל המשרד שלי, זה בקשר למערכת השעות שלך," היא אמרה במהירות לפני שחזרה לשולחן הסגל.

"טוב, נראה לי שזה הסימן שלך לעוף מכאן, יאללה, הבטחתי לנוויל שאני אקח אותך לשיעור," אמרה ג'יני והקימה את הארי מהשולחן.

"אוף," מלמל הארי אך לא התנגד לה.

שאר היום עבר על הארי בנעימים, הוא סבל את שיעור לחשים בשקט, הצליח להבין, בסופו של דבר, את הכישוף משיעור שינוי צורה, הצטיין בשיקויים, כרגיל, ופנה לשיעור התגוננות מפני כוחות האופל בכוחות מלאים.

את רוב שיעוריו הארי חלק עם נוויל, למעט שיקויים, נוויל מעולם לא הסתדר עם שיקויים, בדיוק כמו אביו, וכנראה שלעולם לא יסתדר, מרגע שעבר, בעור שיניו יש לציין, את הבגרות בשיקויים הוא לא התקרב לנושא יותר.

כשהארי ונוויל נכנסו לכיתה לופין כבר ישב מול שולחן המורה.

הארי ונוויל התיישבו בשולחנם הקבוע בקדמת הכיתה והוציאו את הספרים מתיקם.

"שלום, הארי, נוויל," בירך אותם לופין כשהתמקמו.

"היי, רמוס," מלמל הארי במבוכה קלה. לופין היה חבר טוב של אביו, לא טוב כמו סיריוס, אך קרוב אליו מאוד, זה גרם למבוכה רבה כשהארי הבין שמתוקף עבודתו כמורה להתגוננות מפני כוחות האופל לופין יהיה גם המורה שלו.

לאחר כמה דקות הרמיוני נכנסה לכיתה, היא למדה עם הארי שיקויים והספר עוד היה בידיה, היא התיישבה בשולחן שליד שולחנם של הארי ונוויל.

לאחר עוד כמה זמן נכנס גם רון, שאומנם למד עם נוויל באותה כיתה חקר מוגלגים אך לא הכיר את קיצורי הדרך היטב כמוהו.

ואז הגיעו עוד ועוד ילדים, מאלפוי ואחד מידידיו, בלייז (החלטתי שבלייז הוא בן כי אני לא זוכרת כול כך שמות של אנשים אחרים מסלית'רין), התיישבו בשורה השנייה, מאחורי הרמיוני, כנראה כדי לזרוק עליה ניירות בשיעור. מאז ומעולם הרמיוני הייתה גאה מדי מכדי לבקש עזרה כדי להפסיק את זה, זה בתוספת כך שהייתה מטרה כול כך נוחה לאור התבודדותה הפכו אותה לקורבן אומלל של ממש.

ולאחר שגם דין נכנס לכיתה השיעור החל.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

נחמד מאוד! · 01.07.2013 · פורסם על ידי :Noa.g
מחכה לפרק הבא!

יפה! · 01.07.2013 · פורסם על ידי :מאיה גריינג'ר
פרק מאוד טוב, מחכה להמשך...

נרשמתי · 01.07.2013 · פורסם על ידי :גיני פוטר1981
נרשמתי לעידכונים מחכה להמשך מאוד יפה

יפה כמו תמיד · 01.07.2013 · פורסם על ידי :Nico di Angelo
המשך!

אני עובדת על ההמשך עכשיו · 01.07.2013 · פורסם על ידי :Demons (כותב הפאנפיק)
כנראה שלא יפורסם עוד פרק היום אבל אני מאמינה שמחר בטח כבר אפרסם את הפרק.
ותמשיכו להגיב, זה מאוד מדרבן להמשיך, מחמם את הלב לראות כמה אנשים נהנים לקרוא את הפיק.

המשך!!! · 01.07.2013 · פורסם על ידי :Princess Anna of Arendelle
תמשיכי בבקשה....

ממש יפה · 01.07.2013 · פורסם על ידי :Take Back
אהבתי. מחכה להמשך!

ד''א · 02.07.2013 · פורסם על ידי :Nico di Angelo
בלייז הוא באמת בן :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-( :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

בלייז הוצג גם כבן וגם כבת · 02.07.2013 · פורסם על ידי :Demons (כותב הפאנפיק)
זו טעות ידועה, בספר הראשון הילדה בלייז מתיימנת לסלית'רין ואחרי זה פתאום מופיע נער בלייז.

משיכה בקרוב:)

חחח · 02.07.2013 · פורסם על ידי :OTP
איך קראת אותי? באמת עמדתי לפסול את הפאנפיק- ואז עלה לי חיוך כשראיתי איך קראת לו....
ואז גיליתי שזאת את =)

מקסים, באמת שאהבתי. זה מאוד מסקרן, אפילו יחסית לשני פרקים ראשונים... ומנסיון אני יודעת שקשה ליצור עניין כבר בפרקים הראשונים...

בקשר לעניין עם בלייז, אני חושבת שבספר הראשון הוא לא היה דמות מרכזית, ובגלל זה המתרגמת חשבה שהיא יכולה להחליט אם הוא בן או בת כי באנגלית זה פחות ברור. אחר כך, כשהדמות שלו התחילה "להתעגל", התגלה שהוא בן. אבל כבר היה מאוחר מדי לשנות את התרגום של הספר הראשון....
בקיצור, נרשמתי לעדכונים. מחכה להמשך =)

וואו. פשוט וואו. · 03.07.2013 · פורסם על ידי :mimi101
ממש אהבתי את הפיק! אין לי הערות, רק שהטעות עם בלייז ידועה, אז בעיקרון זה לא משנה, למרות שהוא בן.
מחכה להמשך! נרשמתי לעידכונים.

היי · 06.07.2013 · פורסם על ידי :אריאנה אולסון
אהבתי, מתי המשך?

אהבתי =] · 14.07.2013 · פורסם על ידי :הראל HD
מתי את ממשיכה????

אני כרגע בחופשה · 15.07.2013 · פורסם על ידי :Demons (כותב הפאנפיק)
ברגע שאחזור ממנה אשקוד על המשך הפרק הבא :-)

בבקשה תמשיכי!!! · 16.07.2013 · פורסם על ידי :גוונדלין איזבלה סמית'
עוד לא קראתי פאנפיק שכתוב כאילו אין וולדמורט...
מצד אחד זה נשמע מעניין, מצד שני, כל הדמויות (ובמיוחד הארי) משתנות והתכונות הגרועות ביותר שלהן עולות.
רון והארי חברים? ורון והרמיוני? וג'יני והרמיוני? ומה עם לונה, מה היא עושה?
המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

רגע של מחשבה.. · 07.08.2013 · פורסם על ידי :אריאנה אולסון
קראתי את הפרק שוב וראיתי שרשמת שדין נכנס לכיתה. זה הרגיש לי ישר כאילו הדגשת את זה בכוונה בשביל לתת רמז להמשך.
אני מקווה מאוד שזה לא מה שאני חושבת.... ו......
מתי הפרק הבא?

אממ · 07.08.2013 · פורסם על ידי :Demons (כותב הפאנפיק)
האמת היא שאין לי מושג על מה את חושבת אבל אני בעצמי עוד לא קבעתי ופשוט נתקע לי משהו בסוף...
מה שכן תכננתי לסיים את הפרק במהירות אבל אז הוא מחק לי את מה שכתבתי... (מזל שלא כתבתי הרבה חח) בקיצור אני אגמור הכי מהר שאוכל ואפרסם :)

אופפפם · 28.08.2013 · פורסם על ידי :Noa.g
אני ממש מחכה לפרק הבא! מחכה לפרק שיעל הכי מהר שאפשר נכון?! ;)

עכשיו כשחזרנו ללימודים · 28.08.2013 · פורסם על ידי :Demons (כותב הפאנפיק)
אני צופה שיהיו המון שיעורי מתמטיקה משעממים שבהם אכתוב הרבה :) (נכון חשבתם שאני הולכת להגיד שאין לי זמן?)
בכול מקרה אמשיך בהקדם האפשרי, ככול הנראה מחר, בשיעור מתמטיקה.

יש המשך? · 20.09.2013 · פורסם על ידי :אריאנה אולסון

יש המשך? · 20.09.2013 · פורסם על ידי :אריאנה אולסון

יש המשך, אני מבטיחה · 20.09.2013 · פורסם על ידי :Demons (כותב הפאנפיק)
זה פשוט שיש לי עכשיו מחסום כתיבה ולא ידוע מתי הוא ייגמר, חכי בסבלנות ואני מבטיחה לך שאמשיך :)

זה ממש נחמד · 22.10.2013 · פורסם על ידי :Elena Malfoy
הממ.. זה פאנפיק ראשון שאני מגיבה בו בהפורטל... אבל בכל אופן...
מתי המשך? עברו כבר כמה חודשים.. .יהיה המשך? Aווה לי להרשם לעדכונים? או שלוותר?

כמובן ששווה להרשם לעידכונים · 23.10.2013 · פורסם על ידי :Demons (כותב הפאנפיק)
חוץ מפאנפיק אחד או שניים שלי אני לא נוטשת כלום, לא פעם תראו אותי ממשיכה פיק אחרי המון זמן, חודשים אפילו, כי אני מאוד עמוסה בבית הספר ולצערי אני חיה ממחסום כתיבה אחד לאחר אבל אני *לא* נוטשת את הפאנפיקים, במיוחד לא את זה, אני אוהבת אותו במיוחד והפרק הבא שלו כבר התחיל להתגבש אצלי במוח, אולי אוכל לכתוב אותו עוד היום, בסדר?

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
143 555 662 275


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007