האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

הארי פוטר ואבן האוב

הארי פוטר וחבורתו אחרי שש שנים הארי וג'יני רון והרמיוני נשואים עם ילדים נכנסים להרפתקה חדשה טורניר הקוסמים המשולש לבוגרים והאם וולדמורט יחזור או לא?



כותב: ג'ני סנייפ
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 15100
5 כוכבים (5) 6 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הרפתקאות ומתח - שיפ: יהיה את השיפים הרגילים ועוד אחד - פורסם ב: 16.10.2017 - עודכן: 14.11.2019 המלץ! המלץ! ID : 9234
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 פרק זה בוטא ע"י Hot Chocolate

# כל הדמויות וכל העלילה וכל הזכיות שייכות לרולינג והפיק הוא ללא כוונת רווח כסף וכו'

 



ביום בהיר אחד במשרד הקסמים בלונדון שבאנגליה, ראש מחלקת ההילאיים, הארי פוטר, פטפט במשרדו עם סגנו, רון וויזלי.
לפתע, שר הקסמים קינגסלי שאקלבולט נכנס בבהלה וקרא: "הארי, בואו מהר לחדר העגול!"
הארי ורון צייתו לדבריו, והלכו אחרי השר במהירות לחדר המכונה " החדר העגול" - חדר שגודלו נקבע לפי מספר המשתמשים בו. שמו של החדר התחיל בתור בדיחה שמישהו במשרד הקסמים עשה באחד באפריל, וכך הוא נשאר מאז.
השלושה נכנסו לחדר, וקינגסלי סגר מאחוריו את הדלת בקסם אילם והפעיל לחש "מופליאטו" לפני שהתחיל לדבר.
"
יופי, כולנו כאן," הוא ציין לאחר מכן והפסיק לשנייה. "לאחרונה, נראתה קבוצת אוכלי מוות יוצאת מהיער האפל בהוגוורטס."
"
הא," רון עיקם את פרצופו והוציא הברה מפיו, "אתה עובד עלינו, זה לא יכול להיות."
"
האגריד ראה אותם. הוא אמר ש'שלושה הם היו. ראיתי אותם יוצאים עם פירנזה, ומיד איך שהוא הביט בשמיים הוא בעט בהם ודהר במהירות'. לפי פירנזה, אוכלי המוות שהיו שם הם אנטונין דולוחוב, קספר לסטריינג', ורודולפוס לסטריינג'." קינגסלי עצר לשנייה את רצף הדיבור שלו ואז המשיך, "חשבתי שאולי למשפחת מאלפוי יש קשר לזה."
"
זה בוודאי לא נכון!" ענה הארי בכעס ושר הקסמים הרגיע אותו.
"
הארי, זו לא האשמה, זו רק השערה." הוא אמר.
"
אז נלך לבדוק," הארי הציע
"
בסדר" אישר קינסלי 

 

הפרק הבא
תגובות

המשך! · 18.10.2017 · פורסם על ידי :חתול הצ'שר
נירשמתי לעידכונים!!! תמשיך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
8236 21360 21315 21391


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007