האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


קפיצה לעמוד (2) [1] 2  קפיצה לעמוד V    ( עבור להודעה החדשה ביותר שלא קראת )
נושא נעול פרסם נושא חדש פרסם סקר

 • דיון \ סטטיק ובן אל תבורי •, הכנס הוירטואלי של הפורטל
פורסם ב: Nov 20 2017, 20:41 PM
צטט הודעה




בוגר הוגוורטס
*********

פרטי משתמש
קבוצה: מסדר מרלין
הודעות: 23760
חרמשים: 1011387
מגדר:male
משתמש מספר: 52922
חפצי המשתמש: צפה
תאריך הצטרפות: 28.06.2015


User Posted Image

סטטיק ובן אל תבורי הם צמד מוזיקלי ישראלי שכולל את הזמרים לירז רוסו (סטטיק), בן אל תבורי והמפיק המוזיקלי ירדן פלג, המוכר בשם ג'ורדי.
סוד ההצלחה שלהם לא נודע לנו עד היום, אבל אנחנו יודעים איך הכל התחיל. שלושת היוצרים, לירז רוסו, בן אל תבורי וירדן פלג, שיתפו פעולה לראשונה בשיר "#דוביגל" של הראפר רון נשר. מאז עיבד והפיק ג'ורדי שירים נוספים של הצמד והיו ללהיטים. לכל אחד מהסינגלים של סטטיק ובן אל התפרסם וידאו קליפ, שזכה לעשרות מיליוני צפיות ביוטיוב. הסינגל הראשון של הצמד נקרא "ברבי" והוא זכה להצלחה רבה ברשת. כעבור שלושה חודשים יצא הסינגל השני שלהם, "כביש החוף", המתאר את הנסיעות הרבות של השניים בכביש זה, שנבעו מהעובדה כי לירז גר בחיפה ובן אל בתל אביב. הם הוציאו את השיר "סלסולים" ו"סתם", הם נבחרו להיות השופטים בכוכב הבא לאירוויזיון והשתתפו בפסטיגל... הם הוציאו את הלהיט "טודו בום" והם הספיקו להתפרסם עוד ועוד מאז שהכרנו אותם בתחילת הקריירה שלהם.
אין ספק ששמעתם על השיר החדש שלהם שיצא לפני מספר ימים - אני מדבר על "הכל לטובה", כמובן. אבל לפני שנדבר על השיר הזה ספציפית, קודם נדון על הצמד הזה: סטטיק ובן אל תבורי.
ההתחלה שלהם היתה בסרטונים ביוטיוב, והשאר היסטוריה. הרבה מפורסמים התחילו את דרכם דרך היוטיוב, חלקם הצליחו וחלקם קצת פחות אבל התפרסמו דיו כדי שיהיה להם אלפי עוקבים באינסטגרם ובפייסבוק. אבל... סטטיק ובן אל תבורי הגיעו די רחוק, אפשר להגיד הכי רחוק מכולם. מה עושה אותם מיוחדים שכאלה? האם זה בגלל בן אל תבורי, בנו של שימי תבורי, או שמא זה בגלל סטטיק, הראפר והמשורר המוכשר?

השירים שהוציאו וההופעות שלהם כוללים פלייבק, אין להם מנגנים שמנגנים להם. הכל מהמחשב. בעיניי זה לא הכי מקצועי וזה אפילו סותר את השאלה הקודמת. איך הם התפרסמו ונהיו מיוחדים אם הם לא מקצועים בתחום הזה? טוב, יש כאלה שיגידו שהם כן מקצועים, אבל שמעתם את סטטיק שר? הוא לא זמר, הוא ראפר. ותאמינו לי שאם הוא היה נבחן בכוכב הבא ללא בן אל, לא היו מעבירים אותו.
עם זאת, אי אפשר להתעלם מהשירים המיוחדים שלהם. אני מודה שעשו אפקט טוב לקול של סטטיק, והקול של בן אל מושלם. יחד הם מצליחים להפיק שירים טובים לדעתי, למרות שהמילים שלהם קצת... פחות טובים, בלשון המעטה.

אז הנה זה בא - השיר "הכל לטובה". כששמעתי שיצא השיר ישר רציתי לשמוע אותו. וכן, התפעלתי לטובה. אבל לאחר ששמעתי את השיר וראיתי את הקליפ שוב, חשבתי על כמה דברים על השיר. קודם כל, המילים. המילים יפות והכל, אבל המילים של החרוזים ניראות כאילו הן שם רק בשביל החרוזים ויש להן פחות קשר לשאר השיר. למשל "קמטים יפים עליך כמו דרגות" - מה? דרגות? מה הקשר?
דבר שני, תוכן הקליפ. התפאורה, התלבושות והכל. זה היה מוכר לי, אבל עד שחבר שלי אמר לי לא עליתי על זה. יש שיגידו שזה רק הדימיון שלי, אבל בכל זאת - הקליפ שלהם נורא דומה לקליפ של השיר Bad Blood של טיילור סוויפט. כן, תראו את הקליפ שלה ואז תבינו למה אני מתכוון. יש כאלה שיקראו את מה שכתבתי עכשיו ויאמרו לעצמם "וואלה? לא חשבתי על זה אבל הוא ממש צודק" ויש כאלה שלא. אבל תחשבו על זה, הקונספט הוא אותו הקונספט. הבגדים של טיילור בהתחלה הם אותם הבגדים כמו שיש לסטטיק ובן אל בהתחלה. המקום הזה שסטטיק ובן אל נמצאים - המכונה הזו - דומה ממש למכונה שטיילור נפלה אליה מתוך המכונית. וגם כל הצבעים והתפאורה ממש דומים. בקיצור, זה נראה כאילו סטטיק ובן אל העתיקו ממנה, אבל לא לגמרי.

עוד משהו הרבה יותר ברור - התמונה של השיר שלהם. אני מתכוון לתמונה שרואים ביוטיוב לפני שנכנסים לשיר. התמונה הזו היא אחת ואחת כמו תמונת הנושא של הסרט "מורדים" (סאגת מפוצלים). זה נראה כאילו העתיקו את התמונה ופשוט החליפו את התמויות שבה אל הדמויות שלהם. לא מאמינים? הנה התמונה המשווה:
https://www.ynet.co.il/PicServer5/2017/10/2...100980824no.jpg
נכון דומה? אתם לא רואים דימיון? לדעתי זו פשוט העתקה. אבל עם כל זאת, ממש אהבתי את השיר. ממש אבל. הוא קליט מאוד (טוב נו, הפזמון קליט, הבתים קצת פחות) ועשוי טוב. המילים מקסימות ולדעתי זה אחד השירים הטובים שלהם.

1. מה מייחד את סטטיק ובן אל ומה יש בהם שאין באחרים?
2. האם אתם חושבים שהצמד הזה מקצועי או לא?
3. האם אתם חושבים שסטטיק ובן אל העתיקו את הקליפ והתמונה של השיר "הכל לטובה" מאחרים? האם אהבתם את השיר?

על השתתפות בפאנל יקבל כל משתתף 5 כרטיסים.


--------------------
נעם ♡ אוהב בעיקר לצלם ♡ הרבה לשעבר

---------
הארי פוטר - Hportal.co.il
Top
פורסם ב: Nov 20 2017, 21:15 PM
צטט הודעה




יש לי אהבה, והיא תנצח...
*****

פרטי משתמש
קבוצה: רייבנקלו
הודעות: 4532
חרמשים: 16020
מגדר:female
משתמש מספר: 59704
חפצי המשתמש: צפה
תאריך הצטרפות: 27.10.2016


1. מה מייחד את סטטיק ובן אל ומה יש בהם שאין באחרים? אני חושבת שזה בעיקר ההשתלבות המוצלחת שלהם יחד. כלומר, אתמול אני חושבת ראיתי ראיון עם קטריקס ודורון ביטון. מתברר שקטריקס בעצמו שר והוציא שיר עם סטטיק אבל הוא לא הצליח וגם לא יצליח כמו השירים שלו עם דורון או לחילופין, כמו השירים של סטטיק ובן אל. כלומר, קטריקס בעצמו הודה שלא הוא ולא סטטיק יודעים לשיר טוב.
כלומר, כל הרעיון זה הציוות הטוב. סטטיק מלחין מוכשר ובן אל זמר מוצלח. בתור צמד הם אמורים להשלים זה את זה והם את זה בצורה ממש טובה (לפי דעתי)
2. האם אתם חושבים שהצמד הזה מקצועי או לא? אני חושבת שהם דווקא כן מקצועיים. כלומר, איך אתם מגדירים מקצועי? מקצועי בשבילי הוא שמישהו עושה משהו בצורה שתשמע טוב לכמה שיותר אנשים.
3. האם אתם חושבים שסטטיק ובן אל העתיקו את הקליפ והתמונה של השיר "הכל לטובה" מאחרים? האם אהבתם את השיר? אני חושבת שהם כן העתיקו. אבל זה כמו סיפור עם מיי ויב שחושבים שהם העיפו את קורן בלי סיבה. לא יודעים מה קרה מאחורי הקלעים. יכול להיות שהם קיבלו אישור. ככה או ככה אין לי יותר מדי דעה בעניין. בקשר להאם אהבתי את השיר התשובה היא כ מ ו ב ן ! כלומר, הסתכלתם בכלל על הכינוי שלי? ;-)


--------------------
!It's me! the good advice cupcake

קוראים לי אסנת ואני אוהבת את קאפייי||ניהלתי את דיבורים שנה עכשיו אני דימוס||אני אוהבת במבהה
User Posted Image

---------
הארי פוטר - Hportal.co.il
Top
פורסם ב: Nov 20 2017, 21:24 PM
צטט הודעה




Don't lose your HEAD
*********

פרטי משתמש
קבוצה: מסדר מרלין
הודעות: 22028
חרמשים: 99157
מגדר:female
משתמש מספר: 61427
חפצי המשתמש: צפה
תאריך הצטרפות: 11.03.2017


טוב אחד הדברים הבולטים של סטטיק ובן אל זה בעצם השירים שלהם, הם כל כך שונים זה מזה בצורה שדי מפחידה. למשל, מכביש החוף לזהב. זהב הם עשן בסגנון של שנות ה80 או ה-60 אם אני לא טועה. וזה גם השיר שמשך די הרבה מבוגרים אליהם, המבוגרים לדוגמא ההורים שלי אומרים שהשיר יותר קליט מהאחרים וכ'ו.. לעומת סילסולים או ברבי שהם חושבים שזה סתם שטויות. מה שאני מנסה להגיד זה שהמפיקים וטוב כול השאר והם עצמם מנסים לגעת בקהל הרחב, לא כמו נועה קירל טוב היא אומנם נערה אבל זמרת שעוקפת אותם בהחלט. כמות המבוגרים שתראו אצלה בהופעות מוקטנת לעומת הצמד סטטיק ובן אל. סך הכול זאת גם האישיות שהם רכשו לעצמם מכול ההצלחה, אפשר לראות שהיא נורא שונה מהזמנים של לפני הפרסום. ובכלל זה שהם נבחרו להיות שופטים בכוכב הבא לאירוויזיון לפי דעתי היה רק בשביל שהיה לתוכנית הכוכב הבא יותר רייטינג, הרי אלו סטטיק ובן אל, הכוכבים.
מקצועי או לא, טוב זה מאוד תלוי איך רואים אותם. אישית אני לא בטוחה עד כמה, כמו שהזכרת סטטיק הוא ראפר ובן אל זמר מזרחי, קודם כול הקולות שלהם נורא שונים. אבל בגלל האולפנים והטכנולוגיה של היום לא ישמעו הרבה הבדלים. הם משתמשים כל כך הרבה בטכנולוגיה המוגשת להם, וטוב יותר מידי. נכון שהיום כולם משתמשים בהם, אבל באמת מוזיקה זה מוזיקה. נכון משתמשים בשביל לעשות בחלקים יותר קצביים מגבירים את הכול עושים אותו מהדהד וכדומה.. אבל יש שירים שהם ממש משנים ברמה קיצונית.
את השיר עצמו די אהבתי, אני לא מתה על הצמד ועל רוב השירים שלהם אבל אחרי כמה פעמים גם אם לא אוהבים אותם זה פשוט די ממכר, ומתנגן בראש. אבל את השיר הכל לטובה, אהבתי. אין ספק, טוב אל בכזאת רמה, אבל סך הכול אהבתי. רוב המילים שלו הן לא מוזרות או בפורטוגזית כמו טודו בום(שזה בכלל שירים נורא מוזר לדעתי). העתקה, אם שמים לב רוב השירים שלהם די מועתקים ממקום כלשהו. זהב, מאיזשהו סרט משנות ה80/60(אני לא ממש זוכרת). הכל לטובה, כמו שהזכרת ואת האמת רק עכשיו גיליתי זה בהחלט נשמע ונראה כמו העתקה אם שינויים די קטנים. אבל בסך הכל אי אפשר לשפוט ישר, זה מה שהולך היום.. העתקה לא העתקה, אפשר למצוא כל כך הרבה קליפים דומים זה לזה, בין אם זה בדברים הכי קטנים או ממש בולטים.


--------------------

אורטל
- דברים בשפע לשעבר - ביוש -

User Posted Image
לפעמים כשאת חוטפת סטירה, הפנס בעין מאיר לך את הדרך

---------
הארי פוטר - Hportal.co.il
Top
פורסם ב: Nov 20 2017, 21:45 PM
צטט הודעה




קוסם בינוני
*****

פרטי משתמש
קבוצה: הפלפאף
הודעות: 4883
חרמשים: 4362
מגדר:male
משתמש מספר: 2346
חפצי המשתמש: צפה
תאריך הצטרפות: 28.08.2007


אני חושב שזה לא העתקה כמו שזה השראה.
אין לי הרבה מה לומר כאן, פשוט רציתי לציין את זה.


--------------------
יום אחד אני אחליט אם אני כאן או לא

---------
הארי פוטר - Hportal.co.il
Top
פורסם ב: Nov 21 2017, 13:13 PM
צטט הודעה




בלי גסויות.
************

פרטי משתמש
קבוצה: מסדר מרלין
הודעות: 39747
חרמשים: 7349
מגדר:female
משתמש מספר: 51632
חפצי המשתמש: צפה
תאריך הצטרפות: 27.02.2015


טוב, זה לא סוד שסטטיק ובן אל הם ממש לא לא הצמד האהוב עליי. אני לא אוהבת את השירים שלהם, אפשר להגיד שהם אפילו עושים לי כאב ראש, ולא מאוד מעריכה אותם כיוצרים. אבל, אי אפשר לערער, שהם יודעים לעשות את העבודה. להגיד שכל אחד יכול לקחת כמה מילים ולצרף להם לחן מעפן זה פשוט לא נכון, כי אם כל אחד היה יכול הם לא היו נדירים כל כך. יש עוד מיליון אומנים שמנסים לפרוץ, אבל סטטיק ובן אל היחידים שעשו את זה בצורה כזאת. איך? לדעתי זו מקצוענות, פשוט לא מהצורה שאני מעריכה. הם יודעים לקחת טקסט די סתמי, שלדעתי לא אומר הרבה, ולחבר לו קצב טוב שגורם לכולם לזמזם אותו. גם אני, בתור מישהי שבאמת מעולם לא האזינה להם מרצוני, הרבה פעמים מוצאת את עצמי מזמזמת איזה שיר שלהם ואם שמים אותו הוא גורם לזוז ולהצטרף - זה פשוט שירים מהסוג המדבק והם יודעים לעשות עבודה טובה.
בקשר לשיר הספציפי הזה, לא ממש אכפת לי אם הוא העתקה או לא אבל יש לי הרגשה שסטטיק ובן אל לא מתכחשים לזה וזו בהחלט הייתה הכוונה שלהם, לקחת השראה משיר מסויים ולעשות לו "גרסה ישראלית". גם בהשוואה לתמונה של מורדים, אין ספק שהם מאוד יתאמצו שזה יצא דומה וברור שיש פה איזה רפרנס מסויים. זה לא ממש משנה כשזה נוגע לסטטיק ובן אל, כי הם יודעים שההצלחה שלהם כל כך גדולה שלאף אחד לא מפריע מכל הפרטים השוליים האלה.


--------------------
בגן העדן של ילדות
אשר היה פורח,
הייתי חלק מהנוף
היום אני אורח.

---------
הארי פוטר - Hportal.co.il
Top
פורסם ב: Nov 21 2017, 13:35 PM
צטט הודעה




טרול
**

פרטי משתמש
קבוצה: רייבנקלו
הודעות: 464
חרמשים: 3529
מגדר:female
משתמש מספר: 60064
חפצי המשתמש: צפה
תאריך הצטרפות: 23.11.2016


1. מה מייחד את סטטיק ובן אל ומה יש בהם שאין באחרים?
הם עושים הכל בסלנג, מילים עכשוויות ומוזיקה עליזה לרוב. המילים מיוחדות ויוצאות דופן, והם עושים הכל בדרך שלהם, מכניסים קצת דיבורים , משקיעים בקליפים ומכניסים את השם שלהם בהרבה מהשירים. אני לא אוהבת את המוזיקה שלהם, אבל אין ספק שיש בה משהו מיוחד, ממכר לאוהבי הז'אנר, מאוד מדבק.
2. האם אתם חושבים שהצמד הזה מקצועי או לא?
כן. הם מקצוענים. ללא ספק. הם עושים את העבודה שלהם כמו שצריך, והכל מלוטש עד אחרוני הפרטים. הם פשוט לא עושים את זה בדרך רישמית מדי, וגם זה, בכוונה.
3. האם אתם חושבים שסטטיק ובן אל העתיקו את הקליפ והתמונה של השיר "הכל לטובה" מאחרים? האם אהבתם את השיר?
לדעתי, זו הייתה העתקה, אבל כמעט תמיד אומנים מעתיקים דברים קטנים אחד מהשני. זו יותר השראה. הרבה קטעים בשירים שלהם ובשירים אחרים נשמעים או נראים כמעט אותו הדבר, וזה בסדר. כולם עושים את זה. קשה לעשות משהו חדש לגמרי, בגלל שכל כך הרבה דברים כבר נעשו.
לגבי השיר עצמו, הוא בסדר, אבל אני לא מתחברת לסוג המוזיקה הזה.


--------------------
פרשתי

---------
הארי פוטר - Hportal.co.il
Top
פורסם ב: Nov 21 2017, 14:05 PM
צטט הודעה




קוסם מצטיין
*******

פרטי משתמש
קבוצה: הפלפאף
הודעות: 12064
חרמשים: 16397
מגדר:female
משתמש מספר: 54053
חפצי המשתמש: צפה
תאריך הצטרפות: 07.09.2015


1. מה מייחד את סטטיק ובן אל ומה יש בהם שאין באחרים?
אני ממש אוהבת את השירים של סטטיק ובן אל. נכון, הם לא בטופ10 שלי והם גם כנראה לא יגיעו לשם אי פעם כי זו מוזיקה רדודה בשבילי, אבל כן, יש להם אחלה ביט והשירים שלהם ממש קצביים וקליטים. אין בהם משהו מיוחד מאוד משאר זמרי הפופ בארץ, אולי מלבד זה שהם פונים לקהל מאוד רחב - וככה השירים שלהם גם מתפרסמים כל כך.

2. האם אתם חושבים שהצמד הזה מקצועי או לא?
אני מסכימה איתך שהקול של סטטיק לא משהו והקול של בן לעומתו מושלם, אבל לא הבנתי מה מפריע לך בזה שאין כלי נגינה בשירים שלהם. יש הרבה מאוד שירים כאלה, איך אפשר לקבוע לפי זה שהם לא מקצועיים?

3. האם אתם חושבים שסטטיק ובן אל העתיקו את הקליפ והתמונה של השיר "הכל לטובה" מאחרים? האם אהבתם את השיר?
אוקיי, קודם כל אני רוצה להתייחס למה שכתבת על דעתך על השיר. אני לא חושבת שהם סתם תקעו חרוזים כדי שהשיר יהיה קליט ויזרום; נתנת לדוגמה את השורה "קמטים יפים עליך כמו דרגות" שלדעתך לא ממש הגיונית, אבל לדעתי היא אחת השורות היפות בשיר - הקמטים שלך הם לא עוד צלקת על הפרצוף, הם דרגות שמראות את כל השנים שעברת בחייך ואת כל מה שעשית בהן. זה אחד השירים הישראליים היותר יפים שאני מכירה, ואני ממש אוהבת אותו.
עכשיו, לגבי ההעתקות. בעולם שלנו כל דבר מועתק ממשהו אחר. תבחר בשיר \ קליפ כלשהו לא משנה איזה, ואני בטוח אמצא לך שיר \ קליפ ממש דומה לו. ככה זה בעולם, אי אפשר להאשים דווקא את סטטיק ובן אל.


--------------------

שחר - מנהלת פורום ספרים - טבעונית - אשמת הכוכבים - משחקי הרעב - אליסיה קארה - חסרת חיים - בפרישה


---------
הארי פוטר - Hportal.co.il
Top
פורסם ב: Nov 21 2017, 15:26 PM
צטט הודעה




חיים לפני מוות. כוח לפני חולשה. מסע לפני יעד.
********

פרטי משתמש
קבוצה: מסדר מרלין
הודעות: 18934
חרמשים: 107133
מגדר:
משתמש מספר: 62638
חפצי המשתמש: צפה
תאריך הצטרפות: 22.05.2017


קודם כל, אני לא מת על סטטיק ובן אל אבל נחשפתי לשירים שלהם רבות.
אני לא ממש בטוח לא דווקא הם מצליחים כל כך ולא אנשים אחרים אבל יש לי כמה השערות. אולי זה שיש דינמיקה טובה בין שניהם ואף אחד לא מנסה להשתלט על הכל וככה מוצג בשירים שלהם-זוג שמסתדר ביחד.
בנוסף, יתכן שהרקע הקודם של בן אל מוסיף להם, אבא שלו וגם השירים הישנים שלו. יש עוד דברים רבים שיכולים להשפיע כמו ג'ורדי, תפאורה, החצנה טוב וגם מזל.
אני ממש לא בטוח אם סטטיק ובן אל גנבו את הכל לטובה, אני מסכים שהיו בו חרוזים קצת מוזרים. לגבי תמונת השיר, אני חושב שזאת כנראה לקיחה ממפוצלים אבל זה לא ממש גנבה, יותר לקיחת מקור השראה. זה לא בסדר מה שהם עשו אבל אפשר להעביר את זה.
ולסיכום, אם כבר שיר שלהם אז הכל לטובה דווקא שיר נחמד מאוד, התפאורה המילים והקצב ואפשר להגיד שאהבתי אותו


--------------------
אורי Ori

Life before death, strength before weakness, journey before destination
I will protect those who cannot protect themselves
I will protect even those I hate so long as it is right
I accept that there will be those I cannot protect


---------
הארי פוטר - Hportal.co.il
Top
פורסם ב: Nov 21 2017, 16:02 PM
צטט הודעה




יש לי אהבה, והיא תנצח...
*****

פרטי משתמש
קבוצה: רייבנקלו
הודעות: 4532
חרמשים: 16020
מגדר:female
משתמש מספר: 59704
חפצי המשתמש: צפה
תאריך הצטרפות: 27.10.2016


כולנו נחשפנו לשירים של סטטיק ובן אל וכולנו מסכימים על דבר אחד. הם יודעים לחבר שירים שגורמים לנו לזמזם אותם בין אם אנחנו אוהבים את השיר או לא ><


--------------------
!It's me! the good advice cupcake

קוראים לי אסנת ואני אוהבת את קאפייי||ניהלתי את דיבורים שנה עכשיו אני דימוס||אני אוהבת במבהה
User Posted Image

---------
הארי פוטר - Hportal.co.il
Top
פורסם ב: Nov 21 2017, 16:55 PM
צטט הודעה




קוסם מתקדם
******

פרטי משתמש
קבוצה: הפלפאף
הודעות: 5532
חרמשים: 4032
מגדר:female
משתמש מספר: 58761
חפצי המשתמש: צפה
תאריך הצטרפות: 22.08.2016


מה מייחד את סטטיק ובן אל ומה יש בהם שאין באחרים?
אני לא בטוחה מה מייחד אותם אבל אחד הדברים שלדעתי יפה בהם זה שהם לא כמו נעה קירל, אבל גם לא כמו צביקה פיק (הראשוןשקפץ לי בשירה רצינית יותר) או שלמה ארצי. הם בין לבין כזה.


האם אתם חושבים שהצמד הזה מקצועי או לא?
מקצועי. זה שהם שרים לפי המון אנשים רדוד לא הופך אותם ללא מקצוענים, הם מוצאים שירים ויש להם מעריצים ועובדה יש עליהם אפילו דיון - זה דברים שהופכים אותם למקצועים מבחינתי

האם אתם חושבים שסטטיק ובן אל העתיקו את הקליפ והתמונה של השיר "הכל לטובה" מאחרים? האם אהבתם את השיר?
אני חושבת שהם יותר לקחו השרעה כי יש סיפור מאחורי הקליפ שמסופר בקליפ מבחנתי הקליפ היה קשור למילים ולכן זאת לא העתקה לדעתי
אני מאוד אהבתי את השיר - הכי טוב שלהם לדעתי.


--------------------

---------
הארי פוטר - Hportal.co.il
Top
פורסם ב: Nov 21 2017, 19:58 PM
צטט הודעה




I keep it undercover
********

פרטי משתמש
קבוצה: רייבנקלו
הודעות: 16222
חרמשים: 43898
מגדר:female
משתמש מספר: 59135
חפצי המשתמש: צפה
תאריך הצטרפות: 17.09.2016


מה מייחד את סטטיק ובן אל ומה יש בהם שאין באחרים? מה שאין באחרים? אולי כן יש את זה באחרים, אך השירים פחות נוגעים לנוער לאומת סטטיק ובן אל.סטטיק ובן אל התפתחו דבר ראשון מהשיר דוביגל, שיר שהפך להצלחה נורא גדולה. משם, מההצלחה של השיר הם התפרסמו. אז אולי זה לא משהו שאין באחרים, אלא הדרך שבה הם התפרסמו.
האם אתם חושבים שהצמד הזה מקצועי או לא? כפי שאמרו קודם, השירה של סטטיק ושל בן אל משתלבים נורא טוב ביחד, הם יודעים איך לשיר (באיזה אוקטובה) ורואים שהם יכולים לבצע את זה על הצד החלק ביותר, איך שהם עושים את המוזיקה זה לא משנה - זמרים נקבעים לפי איך שהם שרים ולא לפי איך הם מבצעים את המוזיקה. עד עכשיו בכלל לא שמתי לב לזה, ולא היה כל כך אכפת לי.
האם אתם חושבים שסטטיק ובן אל העתיקו את הקליפ והתמונה של השיר "הכל לטובה" מאחרים? האם אהבתם את השיר?
העתיקו? אני לא יודעת. אני נורא אהבתי את הגרפיקה של זה - שבן אל וסטטיק כאילו יוצאים מאותו דבר (?) אבל זה לא כל כך משנה. אם הם העתיקו או לקחו השראה - מצוין, עכשיו יש להם תמונה טובה לקליפ. זה לא משהו שיוריד מערכו של השיר.
בהתחלה לא הבנתי כל כך את משמעות השיר, איזה עוד סתם שיר שלהם. היה כל כך קל לצחוק על הקליפ הזה אבל המשמעות נורא טובה. עדיין לא התחברתי כל כך לשיר, למרות שהוא קצת יותר מוצלח מהאחרים.

---------
הארי פוטר - Hportal.co.il
Top
פורסם ב: Nov 22 2017, 17:44 PM
צטט הודעה




?Aren't Ordinary People Adorable
*********

פרטי משתמש
קבוצה: מסדר מרלין
הודעות: 20781
חרמשים: 36649
מגדר:female
משתמש מספר: 48604
חפצי המשתמש: צפה
תאריך הצטרפות: 26.06.2014


אוקיי אז אני לא אתייחס יותר מדי לשאלות, סליחה מראש.
אז סטטיק ובן אל התחילו, לפחות לדעתי, עם שירי מסיבות. מה הכוונה? שירים שאפשר לרקוד אליהם ולשיר בזמן שאתה קופץ באיזה מסיבה לא קשורה בסוף שנה או שישי בערב. ולמטרה הזזאת, השירים שלהם פוגעים בול. אז כן אין להם יותר מדי עומק חוץ מחרוזים מגניבים ואחלה מנגינה, אבל זה לא מוריד מהם. כמישהי שלא אוהבת מסיבות, דווקא אין לי בעיה לשיר סטטיק ובן אל (כן, הדעה שלי לגביהם השתנתה עם הזמן, אבל של כולנו משתנה כל הזמן, לא?)
הם עושים את העבודה שלהם בדרך מעולה, השירים קליטים וההופעות שלהם כיפיות.
בקשר להם הם מקצועים או לא - אני לא מבינה למה אתה מתכוון ב"מקצועי" כשאתה אומר שפלייבק זה לא מקצועי. אני אגיד אתזה בדרך היפה ביותר שאפשר "זה 2017, לא שנות השישים". הכל נעשה היום מהמחשב, בין אם לשיר בהופעה, להכין עבודת אמנות, לגרום לצילום להיראות יפה או אפילו לדבר אחד עם השני ולהתווכח על צמד זמרים (היי!) בכל מקרה, להגיד שהם לא מקצועים כי אין להם להקה שמנגנת מאחורה זה דיי טיפשי. אני חושבת שאולי התכוונת להגיד שהם "לא אוטנטים" שהכוונה היא שהם לא אמיתיים ונמצאים שם במאה אחוז. אבל היי, הם לפחות מתעניינים ומנסים להביא את ההופעות שלהם למקסימום, משהו שאי אפשר להגיד על 100% מזמרי הפופ כיום (זוכרים את ההופעה לש ג'סטין לא מזמן?)
ולא, הם לא העתיקו. הפוסטר נראה זהה, וכן גם אני שמתי לב לזה אבל אני חושבת שזה קשור בהשראה. למרות זאת, היו להם כה תביעות על להשתמש במנגינות שנורא דומות למנגינות מסורתיות של מדינות מסוימות, אבל במחשבים של היום (ראו הנ"ל) ברור שהכל נשמע לנו דומה. בקשר לקליפ - בתור סוויפטית (אל תהרגו אותי פליז) ראיתי את BAD BLOOD איזה מיליון פעם ולא ראיתי שום דבר דומה בין שניהם אולי מלבד הקפסולות האלה שרואים בהתחלה, אבל זה משהו שקיים עוד לפני טיילור סוויפט בסרט מטריקס וסרטים אחרים בעלי קונספט עתידני. אם כבר, הקטע של חזרה לעבר יותר דומה לEverything has changed של טיילור ואד שירן. הדמיון שניסת להראות ביחד לקליפ קצת מאומץ. אבל כן, סטטיק ובן אל כנראה שלקחו השראה מהפוסטר של מפוצלים.

אחלה סיקור, נהנתי.


--------------------

| | suz aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
User Posted Image User Posted Image

...If I Might Interject




---------
הארי פוטר - Hportal.co.il
Top
פורסם ב: Nov 22 2017, 19:14 PM
צטט הודעה




“you’re someone’s reason to smile”
********

פרטי משתמש
קבוצה: רייבנקלו
הודעות: 15795
חרמשים: 22272
מגדר:female
משתמש מספר: 58762
חפצי המשתמש: צפה
תאריך הצטרפות: 22.08.2016


1. גם אם אני לא אוהבת את סטטיק ובן אל (ואני שונאת אותם לגמרי, הם ממש נראים צ'כצ'כים ושכונה כאלו), הם גורמים בעזרת השירים שלהם לאנשים לזמזם אותם, גם אם כל הנשמה רוצה להגיד שלא, אותו בן-אדם לא מזמזם את השירים שלהם, זה לא נכון... זה מה שמייחד אותם ואת השירים שלהם, ואתם יכולים להיות בטוחים שאני שונאת אותם לגמרי...
2. לדעתי זה לא קשור למקצועי או לא מקצועי, לדעתי זה רק לפי רמת השיר, מקצועי או לא מקצועי זה לא מגדיר את השירים שלהם. אני לא רציתי אף פעם לשמוע אותם, ושמעתי אותם רק בשיעורי אומנות כשהכיתה שמה שירים בתורות... אני לא יכולה להגיד אם הם זמרים טובים, (שיכולים לעלות לגבהים) ושיש להם כשרונות, אבל לדעתי רוב הזמרים רק צועקים וצורחים מבלי בכלל להגיע לגובה המתאים ופשוט אף אחד לא שם לב לזה כי הוא לא חקר קצת על המוזיקה ועל שירה, אבל מי שרוצה להיות זמר/ת באמת מבין מתי צורחים ומתי באמת עולים לגבהים אמיתיים...
3. אף פעם לא שמעתי את השיר (ואני גאה בזה) אבל שמעתי חלקים כי ילדים בבית הספר החדש שלי פשוט שמים את השיר הזה ללא אוזניות, אז אני שומעת חלקים מפה ומשם... אני לא יודעת אם הם העתיקו מאחרים, ואם כן אז בטוח מישהו היה תובע אותם, אלא אם כן זה העתקה ברשות, כמו שנועה קירל עשתה ביצוע מחדש לשיר "אצל הדודה והדוד" של דני סנדרסון...


--------------------
נעמה ♬ 16.5

כותבת ♬ !Sloths ♬ ראש בית רייבנקלו לשעבר ♬ Maddie and Kitty ♬ מ. חדר הנחיצות לשעבר

User Posted Image
QUOTE
מיאו זו מילה קטנה שמסכמת דברים גדולים

-מיאו!

---------
הארי פוטר - Hportal.co.il
Top
פורסם ב: Nov 22 2017, 20:53 PM
צטט הודעה




קוסם מתחיל
****

פרטי משתמש
קבוצה: גריפינדור
הודעות: 1233
חרמשים: 1401
מגדר:female
משתמש מספר: 61374
חפצי המשתמש: צפה
תאריך הצטרפות: 07.03.2017


1.מה מייחד את סטטיק ובן אל ומה יש בהם שאין באחרים?
הרבה אנשים(כמוני)לא אוהביםאת סטטיק ובן אל אבל השירים שלהם קליטים וממש מדבקים.
הם מכניסים את השמות שלהם לשירים כדי לייחד אותם (לפי דעתי).
הם מנסים להיות צעירים מגניבים כאלה ("סטטיק"?) והקולות שלהם משתלבים נהדר ביחד
2.האם אתם חושבים שהצמד הזה מקצועי או לא?
אני חושבת שסטטיק הוא באמת,יותר ראפר מזמר אבל הקול של בן אל מאוד מאזן את זה,אני חושבת שהם מקצועיים אבל לא ברמה מספיקה במיוחד.כמו שאמרו לפני,זה לא רק עניין של מקצועי ולא מקצועי,הכל תלוי בשיר,יש כאלה טובים ויש לא.
3.האם אתם חושבים שסטטיק ובן אל העתיקו את הקליפ והתמונה של השיר "הכל לטובה" מאחרים? האם אהבתם את השיר?
אני חושבת שהתמונה היא באמת יותר מדי דומה,זה כבר לא השראה,זה גנבה.
לגבי הקליפ עצמו,הם לקחו השראה,לא ממש העתיקו,בהחלט אפשר לראות דימיון ברור.
אני לא שמעתי את השיר הרבה,פעם פעמיים גג,אבל למען האמת לא התחברתי כל כך,בכלליאני לא אוהבת את השירים שלהם ואני חושבת שזה לא היה יותר טוב,אולי קצת סגנון שונה אבל זהו.


--------------------
I LOVE YOU 3000


~פרשתי ואני לא אחזור~

---------
הארי פוטר - Hportal.co.il
Top
פורסם ב: Nov 22 2017, 22:34 PM
צטט הודעה




so long, and thanks for all the fish!
****

פרטי משתמש
קבוצה: גריפינדור
הודעות: 2898
חרמשים: 17427
מגדר:
משתמש מספר: 50775
חפצי המשתמש: צפה
תאריך הצטרפות: 29.11.2014


1. מה מייחד את סטטיק ובן אל ומה יש בהם שאין באחרים?
2. האם אתם חושבים שהצמד הזה מקצועי או לא?
3. האם אתם חושבים שסטטיק ובן אל העתיקו את הקליפ והתמונה של השיר "הכל לטובה" מאחרים? האם אהבתם את השיר?

תשובות :

1. לפי דעתי מה שמייצג את סטטיק יבנאל זה שהם לא באמת הולכים עם המוזיקה האישית שלהם, הם הולכים אחרי מה שכרגע פופולרי או באופנה, מה שגורם להרבה אנשים לאהוב אותם.
2. לפי דעתי לא. אף מוזיקאי שלא נאמן לעצמו לגבי מה הוא יכול או רוצה לעשות, עושה דברים כמו ללכת לפי אופנה או לשנות את הקול במחשב הוא לא מקצועי.
3. ברור. אין שום ספק שהם העתיקו בגלל הרמה הרדודה. אין להם די היכולת לחשוב על דברים שבאמת יתפסו, אז הם גונבים דברים שכבר תפסו בעבר. לא אהבתי את השיר בכלל, כמו שלא אהבתי שום שיר חוץ מסלולים או כביש החוף. הסיבה היא בגלל האיכות הירודה והמילים הלא מקצועיות.


--------------------
אופיר



".you keep using that word. I don't think it means what you think it means"
סלית'רין גאה (אך גריפינדור באתר), נצנצים זה מלכלך, וחד הקרן רצח את הגבינה.
אם למישהו בא להוסיף טקסט לחתימה היבשה שלי, תשלחו לי בה"פ.

---------
הארי פוטר - Hportal.co.il
Top
1 משתמשים צופים באשכול זה (1 אורחים ו 0 משתמשים אנונימיים)
0 משתמשים:

אפשרויות נושאקפיצה לעמוד (2) [1] 2  קפיצה לעמוד V 
נושא נעול פרסם נושא חדש פרסם סקר

 


מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007